عضو هیئت‌مدیره استقلال بعد از ترک جلسه با پیشکسوتان این باشگاه بار دیگر مدعی شد که هفته آینده قرارداد اسپانسر نهایی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، به تحسین عملکرد کیلیان امباپه مقابل تولوز پرداخت.
این نوع قانون گذاری‌های شتاب زده و عوام گرایانه هستیم، اما باز هم این اتفاق تکرار می‌شود. انتظار می‌رود که قانونگذاران محترم با کسب تجربه از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی در تصویب طرح‌ها و لوایح خود شتاب زدگی را کنار گذاشته و با جلب نظر اساتید حوزه و دانشگاه و جلب نظر صاحب نظران مربوطه اقدام به تصویب قانونی کنند که قابلیت اجرایی «چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ نیروی انسانی» و پذیرش در بعد فرهنگی جامعه را داشته باشند. لایحه جدید حجاب و عفاف ایرادات زیادی دارد؛ چه به لحاظ حقوقی و چه به لحاظ جرم شناسی و آسیب شناسی اجتماعی. از دیدگاه اقتصادی و مبحث اقتصاد جرم که یکی از مباحث کاربردی میان رشته‌ای بین دانش اقتصاد و دانش حقوق جزا و جرم شناسی است، به نظر می‌رسد در صورتی که این لایحه به مرحله اجرا برسد، بخش قابل توجهی از هیئت وزیران و وزارتخانه‌های زیر مجموعه قوه مجریه، درگیر اجرای این طرح خواهند شد.
روز گذشته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که نشان می‌داد فردی در مواجهه با زنانی که حجاب بر سر نداشتند با گفتن جملات تهدیدکننده‌ای مانند «یا روسری‌ات را سر کن یا سوار ون شو» و «اگر معتقد به آزادی هستید من دست همه سارقین و متجاوزین را باز می‌گذارم تا حسابتو کف دستت بگذارند» خواستار مراعات حجابشان می‌شد.
موضوع حجاب مسئله زیبایی‌شناختی هم دارد؛ طبق تحقیقات میدانی بعضی از افرادی که کشف حجاب می‌کنند به دنبال این نیستند که کار خلاف شرعی انجام دهند بلکه گمان می‌کنند اینگونه زیباتر جلوه می‌کنند؛ بنابراین با اینکه حکم فقهی این موضوع مشخص است، اما این مسئله به صورت فقهی حل نمی‌شود حتی اگر کارکرد مثبت حجاب و کارکرد منفی‌ای که بی‌حجابی متوجه خانواده می‌کند را هم بیان کنیم، باز مسئله حل نمی‌شود، زیرا مسئله فرد زیبایی‌شناختی است و باید مسئله حجاب را با زیبایی برای فرد تبیین کرد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، در تماسی با ویتور روکه به او اطمینان داد که اعتقاد ویژه ای به توانایی هایش دارد.
آخرین حضور دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا در لیست تیم ملی به رقابت‌های جام جهانی برمی‌گردد.
نفت مسجدسلیمان پس از دو جلسه محرومیت از بازی خانگی با تماشاگر، حالا برای تقابل با سپاهان روی کمک و حمایت هوادارانش حساب باز کرده است.
سیاتیری با تأکید بر اینکه ماساژ موجب خراش قرنیه و ایجاد عوامل میکروبی ثانویه می‌شود، گفت: درد، سوزش، حساس شدن چشم، ناتوانی در باز کردن پلک و ترس از نور، از نشانه‌های عفونت به شمار می‌آیند که در این موارد، از ماساژ چشم بایستی پرهیز شود و شست و شو اقدام منطقی‌تر است.
محمد دانشگر یکی از بازیکنان کلیدی تیم فوتبال سپاهان به شمار می‌رود، که مورایس حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است.
دندان درد یکی از رایج‌ترین مشکلات در بین علاقه‌مندان به مواد قندی و افراد دارای اعتیاد به شیرینی جات است. این موضوع سبب می‌شود که برخی افراد علیرغم مسواک زدن دائمی پس از مصرف شیرینی جات، باز هم به دلیل حساس شدن دندان‌ها دندان درد را تجربه کنند.
مهاجم عضو تراکتور یکی از مهره‌هایی است که صمد مرفاوی روی درخشش او در مسابقات جام ملت‌ها حساب ویژه باز کرده است.
یکی از دلایل از دست دادن امتیازات حساس در هفته های پایانی دور رفت و هفته اول دور برگشت از سوی تیم استقلال مصدومیت پی در پی بازیکنان این تیم بود.
باشگاه پرسپولیس با دادن ضمانت و تعهد موفق شد حساب بسته خود را باز کند تا بتواند بخشی از حقوق کارمندان خود را بپردازد.
موضوع این است که مشخصا فروش اموال و انتشار اوراق نوعی منبع درآمد موقت محسوب می‌شود و نمی‌توان برای هزینه‌های ثابت و پایدار، روی آن‌ها حساب باز کنیم. اما متاسفانه مجلس در دوره‌های مختلف به این نکته توجه نداشته و هر بار به هزینه دولت افزوده است و بودجه‌هایی را به تصویب رسانده که در نهایت به کسری بودجه شدید ختم شده است. زیرا همین فروش اموال انتشار اوراق را به دلیل آسیب‌های جانبی که دارد، نمی‌توان به صورت دائم انجام داد
مهاجم انگلیسی رم زننده گل تساوی تیمش مقابل میلان در دقیقه 3+90 بود.
حساب فدراسیون وزنه برداری با توجه به توافق‌های صورت گرفته با اداره مالیات، در یکی، دو روز آینده باز می‌شود.
تیم مس کرمان حساب زیادی برای تقویت خط حمله خود در نیم فصل رقابت های لیگ برتر باز کرده است و این موضوع در صحبت های مربیان این تیم کاملا مشخص بود.
احمد حکیمی‌پور گفت: مرحوم شیبانی حساسیت جناحی نداشت، ولی نسبت به مسائلی که به حقوق مردم باز می‌گشت حساس بود. هرچند در طیف‌بندی، اصولگرا محسوب می‌شد، اما در مجلس دوم ایشان در لیست جریان اصلاح‌طلب هم قرار گرفته بود. وقتی بازرگان فوت کرده بود، به خاطر می‌آورم ایشان در مجلس با همان پالتوی معروف، در حال کپی کردن وصیت مرحوم بازرگان بود
ملی‌پوش استقلال در آستانه تجربه دومین حضور و بازی در جام جهانی است.
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه حساب این باشگاه با شکایت او بسته نشده و اخیرا ۲۵ میلیارد تومان به این حساب واریز شده است، گفت: کاری کردند که «کالدرون» دیگر به پرسپولیس نیاید.
نصرالله با تأکید بر اینکه ممانعت آمریکا از کشف و استخراج گاز و نفت در راستای محاصره لبنان بوده است، خاطر نشان کرد: آمریکاییها به همه فشار آوردند، ولی موضع رسمی لبنان، مخالفت با خط «هوف» بود. خط هوف، خطی است که فردریک هوف، میانجی آمریکایی در سال ۲۰۱۲ پیشنهاد کرد و بر اساس آن لبنان از ۸۶۰ کیلومتر از فضای دریایی محروم می‌شد.
یک شعبده باز با استفاده از ماشین حساب دو گوشی همراه تردستی‌های جالبی انجام داد که بینندگان زیادی را جذب خود کرد.
رئیس جمهور گفت: ما با تمام دنیا تعامل خواهیم داشت، اما روی همسایگان حساب ویژه‌ای باز می‌کنیم.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: دشمنان روی قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در جنگ سخت حساب زیادی باز کردند و در غیر این صورت ساعتی صبر نمی‌کردند و حرکت‌هایی انجام می‌دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ