پس از این مراسم که با قرائت دعای عرفه توسط حجت الاسلام حاج حسین انصاریان در حسینیه هدایت در میدان قیام تهران برگزار شد، برخی شهروندان به صورت بی واسطه به گفت‌وگو با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار در جایگاه خبرنگاران مستقر در صحن مجلس حاضر شد و این روز را به آنان تبریک گفت.
رئیس مجلس گفت: با یک ماه تاخیر ۵۰ درصد از دیون گندم کاران پرداخت نشده است. رئیس سازمان برنامه و بودجه حتما باید در این خصوص تدبیر کند.
پس از این مراسم که با قرائت دعای عرفه توسط حجت الاسلام حاج حسین انصاریان در حسینیه هدایت در میدان قیام تهران برگزار شد، برخی شهروندان به صورت بی واسطه به گفت‌وگو با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پرداختند.
سومین نشست افق تحول رسانه ملّی صبح امروز سه‌شنبه ۶ تیر با حضور و سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. همچنین در این مراسم از ۴۴ سال مجاهدت فرهنگی حجت‌الاسلام محسن قرائتی در رسانه ملی تجلیل شد.
«ترافیک اصلاح‌طلبان و اصولگرایان» تیتری بود که در اخبار مربوط به مراسم ختم ایشان توسط خبرگزاری‌ها زده شد. شاید در کمتر جایی بود که همه آقایان دور هم جمع شوند یعنی در مراسم ختم ایشان آقای ناطق نوری، آقای قالیباف، آقای لاریجانی، آقای جهانگیری، همه وزرای دولت‌های اصلاحات و اصولگرا حضور داشتند در حدی که چنین تیتری زده شد. در خانه ما هم همه قشری رفت‌وآمد می‌کردند. آقایان علی مطهری، قالیباف، اسماعیلی وزیر ارشاد، نمایندگان مجلس هم تلفنی هم حضوری با همه مراوده داشتند. در کل ایشان با همه اقشار هم مراوده داشتند و هم از آن‌ها انتقاد می‌کردند.
این منبع آگاه تاکید کرد که هیچ نماینده­ای از سوی آقای جهانگیری به قصد کسب رضایت تعیین نشده و نخواهد شد. اتفاقاً آقای جهانگیری از حضور در دادگاه آن هم براساس شکایت آقای قالیباف که مورد توجه خاص افکار عمومی هستند، به منظور شفاف سازی بخشی از مسائل دوره مدیریت شان استقبال می کند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: صبح امروز پنجمین جلسه هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار و عملکرد فراکسیون در دوره ۸ ماهه گذشته بررسی شد.
مراسم تشییع پیکر عماد افروغ تحلیل‌گر سیاسی و استاد جامعه‌شناسی و نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی صبح امروز از مقابل مسجد دانشگاه تهران برگزار شد. در این مراسم محمدباقر قالیباف رئیس‌مجلس، عباس سلیمی‌نمین، بیژن نوباوه وطن نماینده فعلی تهران، حجت‌الاسلام سعید عاملی، محمدصالح مفتاح، حسین انتظامی، سیدمحمود رضوی، علی ربیعی، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد میدری، سردار علایی، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و برخی از اساتید دانشگاه حضور داشتند.
رئیس مجلس شورای اسلامی، دقایقی پیش از چهارراه حضرت ولیعصر (عج) به سمت دانشگاه تهران در میان راهپیمایی‌کنندگان روز قدس حضور پیدا کرد.
اعضای هیئت عالی نظارت مجمع با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، در خصوص بررسی اصلاح مغایرت های بودجه۱۴۰۲ با سیاست های کلی نظام توسط مجلس، جلسه مشترکی برگزار کردند.
محمدباقر قالیباف در اولین ساعات بامداد امروز با حضور در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اعلام حمایت از این نهاد مردمی و انقلابی با سردار سلامی فرمانده کل سپاه دیدار و گفتگو کرد
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز برای دیدار با مراجع عظام تقلید به قم سفر کرده است. وی همچنین با حضور در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) به زیارت مضجع شریف ایشان مشرف شد.
تصاویری از حضور یلدایی قالیباف در یکی از مراکز نگهداری از سالمندان را مشاهده می‌کنید.
همزمان با شب یلدا رئیس مجلس شورای اسلامی در یکی از مراکز نگهداری سالمندان حضور پیدا کرد.
چهاردهمین همایش مدیران و فرماندهان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با شعار قرارگاه متعهد، سازندگی دانش‌بنیان، ایران قوی چهار شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مرکز همایش‌های نورالرضا (ع) تهران برگزار شد.
مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشکران برتر با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در محل مرکز پژوهش های مجلس آغاز شد.
مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشکران برتر با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در محل مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
در مراسمی با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی مدیران برتر قوه مقننه معرفی و از آنان تجلیل به عمل آمد.
در مراسمی با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی مدیران برتر قوه مقننه معرفی و از آنان تجلیل به عمل آمد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان حضور یافت.
بندرعباس - مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در کنار سواحل خلیج فارس آغاز شد.
محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیاده روی اربعین شرکت کرد که تصاویری از او در مسیر پیاده روی نجف به کربلا منتشر شده است.
نورآباد- محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای محروم «سرمرنگ» منطقه میربگ جنوبی شهرستان دلفان، در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در همایش سراسری آزادگان موصل ۲ (عملیات خیبر) حضور یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ