مراسم تشییع پیکر «حجت الاسلام دعایی» صبح امروز در حالی برگزار شد که به نظر می رسد نماز میت ابتدا توسط آیت الله خامنه ای در بیت رهبری خوانده شد و نماز دوم مقابل دفتر روزنامه اطلاعات اقامه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعدادی از معترضین به ماجرای عدم رعایت پوشش اسلامی در مقابل یکی از پاساژهای تجاری مشهد تجمع کردند و نماز اقامه کردند .ویدیوی این تجمع در فضای مجازی منتشر شده است .
محققان دریافتند که نسبت اندازه سیاهچاله‌ها به کهکشان‌های میزبانشان، شبیه همان چیزی است که اخیرا مشاهده شده است. این بدان معناست که پیوند بین این دو، حدود ۸۶۰ میلیون سال بعد از بیگ بنگ (انفجار بزرگ) صورت گرفته. محققان این پروژه با استفاده از نمونه‌های بزرگتر به دست آمده توسط تلسکوپ، به بررسی این یافته‌ها ادامه می‌دهند.
موقعی که من پول را قرض دادم فکر نمی‌کردم احتیاجی به چک و سفته باشد ولی ایشان خودش می‌داند این اتفاق بین‌مان افتاده و چرا من در مورد آدم‌های دیگر این حرف را نزدم؟
ماجرای تنش بین اوسالیوان و حسین وفایی ابعاد جدیدی پیدا کرده است.
یکی از قضات جوان که به همراه همسر و نوزادش در شیرخوارگاه امام علی (ع) کرج حضور یافته بود، از رئیس قوه قضائیه خواست در گوش نوزادش اذان و اقامه قرائت کند.
کمیته بین‌المللی المپیک: این حق را برای خود محفوظ می‌داریم با توجه به تحولات، هر گونه اقدام مقتضی در رابطه با حضور کمیته ملی المپیک و ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک آتی ۲۰۲۴ پاریس انجام دهیم!
کمیته بین‌المللی المپیک: این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که با توجه به تحولات، هرگونه اقدام مقتضی را در رابطه با حضور کمیته ملی المپیک و ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک آتی ۲۰۲۴ پاریس انجام دهیم!
عضو سابق هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال از برداشت پول از حساب این سازمان توسط فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و گفت: متاسفانه تاراج اموال فوتسال بعد از گرفتن دو واحد آپارتمانی هنوز ادامه دارد.
مرد میانسال ادامه داد: هنگامی که خواستم از بیمارستان ترخیص شوم، بیمارستان، پای قطع شده خودم را به من تحویل داد تا آن را دفن کنم! اما آنقدر عصبی و ناراحت بودم که در مسیر حرکت پا را به سطل زباله‌ای در محله طرشت پرتاب کردم و به سمت خانه آمدم!!
محمد رامز رشیدی متهم ردیف اول با حضور در جایگاه در پاسخ به سوالات دادگاه با اشاره به اینکه در ولایت جوزجان افغانستان آموزش نظامی دیده است گفت: دو بار به ایران آمدم که بار اول به صورت غیرقانونی، با تصمیم شخصی و برای کار بود، اما بار دوم با دستور امیر داعش وارد ایران شدم که در ادامه و پس از ورود به ایران دستوراتی که منتهی به حادثه تروریستی شاهچراغ شد از طریق پیام رسان تلگرام در فضای مجازی دریافت و اجرا کردم.
تحقیقات پس از یک ماه از جنایت ادامه داشت تا اینکه چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ، متهم را در ایستگاه اتوبوس "دماوند" مشاهده و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای، مرد جنایتکار را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند. متهم پس از بازداشت با دستور بازپرس حمیدرضا کیاستی نیا؛ قاضی کشیک دادسرای امور جنایی، برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای ارائه توضیحات تکمیلی از داوران و ناظران دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی دعوت کرد تا در جلسه هفته آینده این کمیته شرکت کنند.
این موضوع ناراحتی و عصبانیت برخی مراجع دینی عربستان را در پی داشته و برخی رسانه‌ها به مغایرت علنی پرداخته‌اند و از آن به عنوان زیرپا گذاشتن حدود شرعی اسلام و تبعیض در اجرای مسائل دینی و قانونی کشور یاد کرده‌اند.
بعد از درگیری ترابی و موسوی در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی، بیرانوند و گل محمدی در پایان بازی به سراغ مدافع حریف رفتند و در این خصوص گلایه خود را مطرح کردند.
اینکه بازیکنان دو تیم در یکی، دو ماه اخیر، بار‌ها از یکدیگر حمایت کرده و دیگر خبری از کُری‌های مرسوم و معمول نبوده است. اوج این موضوع را می‌توان در قهرمانی استقلال در سوپرجام دید که آن‌ها حاضر به خوشحالی‌کردن نشده و این موضوع با حمایت بازیکنان باشگاه پرسپولیس همراه شد. ضمن اینکه بعد‌ها در ماجرای بازداشت یکی، دو بازیکن از هر دو تیم، این حمایت‌ها ادامه پیدا کرد. حالا مشخص نیست که رویکرد بازیکنان در زمین مسابقه چه خواهد بود؛ هرچند به نظر می‌رسد با توجه به حساسیت جدولی، بازی دست‌کم از لحاظ فنی جدی پیگیری شود.
بهنام وقتی در برابر مستندات قرار گرفت علاوه بر پذیرش ارتباط پنهانی با مریم به قتل محمود هم اعتراف کرد و در توضیح ماجرا گفت: من و مریم قبل از ازدواج او با محمود باهم آشنا بودیم تا اینکه هر دو ازدواج کردیم و بعد از آن دوباره همدیگر را دیدیم و ارتباط ما به صورت خانوادگی و همراه با همسران‌مان ادامه پیدا کرد. در این میان من و مریم به خاطر علاقه‌ای که از قبل به هم داشتیم ارتباط‌مان بیشتر شد تا اینکه محمود متوجه ماجرا شد.
این دانش‌آموز در پاسخ به سوال درباره رشته تحصیلی‌اش و روز حادثه می‌گوید: «من رشته‌ام مکانیک است. قضیه آن روز موضوع خاصی نبود. حادثه را فراموش کنید. خبر مربوط به ماجرای من به قدر کافی در فضای مجازی منتشر شده است و نمی‌خواهم مانند ماجرای «مهسا امینی» جریان من هم ادامه پیدا کند. از دفتر ریاست‌جمهوری با آموزش و پرورش شهرستان بهار هم تماس گرفتند. ما به معلم‌مان رضایت دادیم. یک اتفاق کوچک بود و تمام شد.»
تجسس‌های مأموران پلیس تا ۲سال ادامه داشت تا اینکه در سال۸۶ آن‌ها به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد متهم با هویتی جعلی و به‌طور مخفیانه زندگی می‌کند. او در یک نانوایی به‌عنوان کارگر کار می‌کرد که پس از ۲سال فرار دستگیر شد و به قتل برادر همسرش اعتراف کرد؛ اما گفت قصد کشتن او را نداشته است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی دیداری خصوصی و اتفاقی با جواد نکونام سرمربی تیم فولاد در هتل محل اقامت دو تیم داشت.
ساعت ۶ صبح روز گذشته فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ماجرای آدم ربایی همراه با کتک کاری یک موتورسوار خبر داد. این شهروند که خود را از پاکبانان شهرداری معرفی کرد، در ادامه گزارش خود به پلیس گفت: دو جوان پرایدسوار، مردی میان سال را که سوار موتورسیکلت بود، در منطقه اسماعیل آباد به شدت کتک زدند و او را ربودند.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند مذاکرات وکلای شکیرا و پیکه برای حل و فصل اختلافات‌شان به نتیجه نرسیده و این دو به‌زودی در دادگاه، مقابل هم قرار خواهند گرفت.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: دو جوان که با رفتار‌های نامتعارف و خطرناک، رانندگان عبوری را به ترس و وحشت انداخته بودند و رهگذران را به فرار وا می‌داشتند، ناگهان در محاصره نیرو‌های گشت خودرویی کلانتری طبرسی شمالی قرار گرفتند و به قصد فرار از چنگ پلیس به داخل پیاده رو گریختند، اما نیرو‌های انتظامی به تعقیب آن‌ها ادامه دادند و پس از یک درگیری کوتاه، دستبند‌های قانون را بر دستان راکب و ترک نشین موتورسیکلت حلقه زدند.
فرماندار سمیرم گفت: در سه روز گذشته تیم‌های هلال احمر مشغول جستجو برای یافتن این دو گردشگر هستند و فعلاً آبِ رودخانه گل‌آلود است و تاکنون این جستجو‌ها بی‌حاصل بوده است، اما عملیات جستجو کماکان ادامه دارد.
خودروی پراید و ۲۰۶ که سرنشینان هر دو خانم بوده‌اند به مشکل خوردند. در این ماجرا راننده ۲۰۶ یکی از سرنشینان پراید را زیر می‌گیرد! فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه مالک خودرو در کمتر از چند ساعت شناسایی و توسط ماموران کلانتری ۱۵ رجایی شهر به کلانتری دعوت می شود، گفت: در ادامه راننده خودرو و عامل تصادف نیز توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی شناسایی و به پلیس آگاهی هدایت می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ