اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داستان مناقشه ایران و افغانستان بر سر گرفتن حقابه هیرمند ادامه دارد. تا این لحظه نیز بیش از 80 روز از هشدار ابراهیم رئیسی، در این باره گذشته و طالبان اعتنایی نکرده است! بر همین اساس معین‌الدین سعیدی، نماینده استان سیستان و بلوچستان (چابهار)، در گفتگو با تابناک بیان کرد که از راه دیپلماسی نمی‌توان این مشکل را حل کرد و همه گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی باید مطرح شود.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: انسان عاقل باید بنشیند فکر می‌کند همه گزینه‌ها را داریم؛ ما گزینه توسعه برنامه هسته‌ای و همچنین گزینه مذاکرات برای اعتمادسازی را داریم و هیچ کدام از این دو گزینه به ما خسارت وارد نمی‌کند.
آمادو دیالو با پایان قرارداد قرضی‌اش به یونایتد بازگشته، اما گفته می‌شود حتی با وجود درخشش در تور پیش فصل، ممکن است مجددا به طور قرضی شیاطین سرخ را ترک کند.
حسین قربانزاده روند انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال را تشریح کرد.
منچستریونایتد همه گزینه‌های خود برای خرید یک مهاجم تراز اول را بررسی می‌کند.
باشگاه استقلال به ساعات حساس انتخاب سرمربی جدید خود نزدیک می‌شود و از میان گزینه‌های ایرانی موجود، یک نفر به عنوان جانشین ساپینتو معرفی خواهد شد.
هوندا الویت از تپنده تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری i-VTEC استفاده کرده که ۱۱۹ اسب بخار خروجی و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور دارد. مشتریان می‌توانند جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا سی وی تی را با توجه به تریم انتخاب کنند.
نماینده ایران در هیئت عامل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) بیان کرد که اوپک‌پلاس برای تصمیم‌گیری درباره سیاست تولید خود همه گزینه‌ها را در نظر دارد.
سیاهکلی درباره اینکه گفته می‌شود گزینه‌های پیشنهادی برای امر وزارت در وزارتخانه‌هایی که باید برای‌شان وزیر معرفی شود از داخل خود دولت هستند و به نوعی این تلقی به وجود می‌آید که افراد در این دولت در سمت‌های مختلف جابجا می‌شوند و مهره‌ها می‌چرخند، بیان کرد: دولت مهره‌ها را می‌چرخاند و این بسیار بد است، کشور را با ۱۰ نفر که نمی‌شود اداره کرد، از همه نیرو‌ها باید در اداره کشور استفاده کرد.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز نسبت به این اتفاق کم تمایل نیست اما مشکل بزرگ قرارداد این بازیکن تا پایان سال 2027 است. پرداخت دستمزد هنگفت نیمار اگرچه برای سران پی‌اس‌جی کار سختی نیست اما از عهده بسیاری از باشگاه‌هایی که او را می خواهند خارج است.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گزینه انتقال قرضی را در مورد نیمار مورد بررسی قرار داده است.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت ۱۲ فروردین تصریح کرد: در حال حاضر، همه گزینه‌های نظامی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی در کارزار با ملت ایران، ناتوان و ناامید گردیده است.
روبرتو دونادونی، مربی سابق ناپولی، می‌گوید انتقال لیونل مسی به ناپولی اتفاقی رویایی خواهد بود و باعث می‌شود داستان مارادونا در ناپل ادامه پیدا کند.
انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی به مرحله نهایی نزدیک شده که همه گزینه‌های مد نظر فدراسیون از این صندلی دور شدند و حالا فدراسیون چاره‌ای ندارد که همان یک نفر را معرفی کند!
حالا تنها 24 به تعیین سرنوشت نیمکت مهم‌ترین تیم فوتبال ایران باقی مانده است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت تا روز بیستم اسفند ماه سرمربی تیم ملی مشخص خواهد شد.
رییس دستگاه دیپلماسی ایران گفت: من فکر می‌کنم که اگر آمریکایی‌ها واقع‌بینانه برخورد کنند و حقوق ما رعایت شود، توافق در دسترس است و هنوز فرصت برای بازگشت همه طرف‌ها به برجام وجود دارد. البته اگر آمریکایی‌ها بخواهند با تحلیل غلط حرکت کنند، فرصت برای همیشه وجود نخواهد داشت. فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند. اگر لازم باشد ما وارد پلان B خواهیم شد. ما گزینه‌های متعددی روی میز داریم، اما در واسطه‌ها و پیام‌هایی که به ما داده می‌شود، گفته‌ایم که ما همچنان آماده ایم تا در یک چارچوب منطقی در گام‌های پایانی توافق قرار بگیریم.
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: گزینه‌های اصلی روی میز دشمن ترور، جنگ نظامی، فشار اقتصادی، و به تعبیر خودشان فشار حداکثری بود که همه اینها را تاکنون استفاده کرده است.
«زمستان سخت اروپا» یکی از تعابیر اشتباهی بود که کم‌کم به باوری قطعی مبدل شد و سیاست خارجی ما را تحت‌تاثیر قرار داد. ما از این نکته غافل شدیم که دولت‌های اروپایی مانند هر دولت دیگری که به منافع ملی کشورش اهمیت می‌دهد به‌سرعت به‌دنبال راه‌حلی برای جایگزینی گاز روسیه خواهند گشت و همه گزینه‌های ممکن را بررسی خواهند کرد.
جلیلی گفت: دشمن اذعان می‌کند که همه این گزینه‌ها به نتیجه نرسیده و در فشار اقتصادی از هیچ اقدامی دریغ نکرده است، دشمنی که از موشک استفاده می‌کرد هم اکنون به سوی چاقوکشی رفته که نشان دهنده استیصال آن است.
دنیای ما ناعادلانه و مملو از رنج است یک فرد ممکن است در مورد آن چه کاری انجام دهد؟ گزینه‌های بسیار بهتری از گزینه تسلیم شدن یا ناامیدی وجود دارند.
کمتر از سه هفته تا ال‌کلاسیکو زمان باقی است و نگرانی های ژاوی از حالا شروع شده است. همه مدافعانی که قرار بود وینیسیوس را مهار کنند، مصدوم هستند.
وزیر خارجه سابق لبنان با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی، فریبکار و در پرونده ترسیم مرزها به دنبال اتلاف وقت است، تأکید کرد با وجود حمایت های همیشگی آمریکا از این رژیم، حل مشکلات دشوار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ