حالا تنها 24 به تعیین سرنوشت نیمکت مهم‌ترین تیم فوتبال ایران باقی مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امام جمعه موقت تهران گفت: اگر می‌بینیم که امام راحل در اوج اقتدار در حسینه زندگی کرد و اگر می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب میهمانان داخلی و خارجی خود را روی زیلو پذرایی می‌کنند و با استادان دانشگاه و متخصصان و توده‌های عادی مردم ارتباط دارند و در جمع آن‌ها حضور می‌یابند همه سبک امام علی (ع) است.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از پایان مجمع عمومی باشگاه که با هیچ تصمیم مهمی همراه نبود! در دفتر باشگاه حاضر شدند تا در مورد گزینه های تیم برای فصل آینده تصمیم گیری کنند.
کمک کمیته ملی المپیک به برخی فدراسیون ها برای جذب مربی خارجی، به موضوعی برای اعتراض سایر فدراسیون ها تبدیل شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۳ هزار ناشر داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارند و مهمان ویژه امسال کشور تاجیکستان است.
شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور طی یک اطلاعیه ای اعلام کرد: مشکل ایجاد شده در شبکه تامین برق، باعث از دسترس خارج شدن برخی از پیام رسان ها به صورت موقت گردید که این قطعی برق برطرف شده و فرآیند فنی برای ادامه خدمت رسانی در حال انجام است.
مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان به میزبانی اندیمشک برگزار می شود.
وزیر خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان آمریکا را به‌دخالت در امور داخلی این کشور و نقض توافقنامه دوحه متهم کرد.
هوشنگ نصیرزاده از طی مراحل نهایی پرونده لایسنس حرفه‌ای این باشگاه خبر داد.
اصفهان- مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از برقراری ۸۶ پرواز ورودی و خروجی ویژه ایام نوروز سال ۱۴۰۲ در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان خبرداد.
فلیکس سانچز، سرمربی سابق تیم ملی قطر، یکی از نامزدهای جدی هدایت تیم ملی فوتبال ایران به شمار می‌آید.
یک کارشناس حوزه دارو: امروزه دارو‌ها یا موجود نیستند یا اگر هم در کشور وجود داشته باشند، قیمت بالایی دارند و ما را در تهیه اقلام دارویی با چالش‌های فراوانی مواجه می‌سازند. از سوی دیگر در زمینه تولید دارو، ما در طول سال جاری به طور مکرر با تغییرات قیمتی روبه‌رو شدیم؛ مثلاً اگر در سال‌های گذشته تنها یک‌‎بار در سال تغییر قیمت داشتیم، امسال دیدیم که قیمت یک دارو دو الی سه مرتبه تغییر کرد.
تا ساعاتی دیگر مدیران باشگاه فولاد خوزستان پس از چند روز پرفشار، درنهایت جانشین جواد نکونام را به صورت رسمی معرفی خواهند کرد.
معاون گردشگری با اشاره به طرح پیشنهادی به وزارت ارتباطات برای دسترسی به اینترنت بدون فیلتر برای مشاغل گردشگری و گردشگران خارجی، گفت:‌ هنوز ضریب نفوذ شبکه‌های اجتماعی داخلی به اندازه‌ای نیست که گردشگران خارجی که موقتا در داخل کشور حضور دارند، از آن‌ها استفاده کنند.
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: از گزینه‌های داخلی و خارجی فدراسیون فوتبال مطلع نیستم.
مسابقات جودو بین باشگاهی مردان (جام خلیج فارس) طی روزهای پنجم و ششم اسفندماه با حضور تیم های خارجی و داخلی برگزار خواهد شد.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی در مورد جلسه امروز انجام داد.
رقابت های تور جهانی تنیس به میزبانی ایران و با حضور ۱۲۰ تنیسور داخلی و خارجی در جدول اصلی آغاز شد.
وزیر ورزش با تاکید بر این که برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی هم گزینه داخلی مد نظر هست و هم گزینه خارجی گفت: این که عنوان شده می خواهند برای تیم ملی سرمربی موقت انتخاب کنند صحت ندارد.
بیش از ۴۳۰ شرکت داخلی و خارجی در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها، سیستم‌های نوین آبیاری و کشت گلخانه‌ای دستاوردهای خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می دهند.
وزارت اقتصاد دولت موقت طالبان کار زنان در موسسات غیردولتی داخلی و خارجی را ممنوع اعلام کرد.
میزان فشار بر جواد ظریف در اواخر به حدی رسیده بود که او در سفر آخرش به نیویورک حتی از عیادت همکار، دوست قدیمی خود و سفیر وقت ایران در سازمان ملل -مجید تخت‌روانچی که به علت ابتلای به بیماری در آنجا بستری شده بود- منع و مجبور شد ملاقات را از طریق ویدیوکال برگزار کند.
رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به آغاز بازگشت زائران از مشهد مقدس، از اختصاص ۸۵ پرواز داخلی و خارجی برای بازگرداندن زائران خبر داد.
تحولات عراق و نشست خبری مقتدی صدر با واکنش ها و استقبال مقامات، شخصیت ها و نهادهای داخلی و خارجی مواجه شده است.
دیدار ناگهانی رهبران جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در غزه، یک دیدار معمولی نبود، بلکه حاوی پیام‌های سیاسی و امنیتی در داخل و خارج به ویژه برای یائیر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ