نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: گزینه‌های اصلی روی میز دشمن ترور، جنگ نظامی، فشار اقتصادی، و به تعبیر خودشان فشار حداکثری بود که همه اینها را تاکنون استفاده کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار سلامی گفت: در همه نبردها استخوان‌های‌ دشمن را خرد کرده‌ایم و ‌همانطور که می‌بینید دشمنان با ذلت از منطقه فرار کردند و از این به بعد هم دیگر جایی در این منطقه نخواهند داشت.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ‌دشمنان ملت ایران را کاملا ‌می‌شناسیم و ‌با سیاست‌ها و روش‌های‌ آنان آشنا هستیم، تصریح کرد: ‌می‌دانیم دشمن چه می‌خواهد و اعماق نیتشان را می‌شناسیم؛ آنها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند؛ آنها می‌خواهند پیام وحی به مردم نرسد، اما کور خوانده‌اند و قطعا در تمام توطئه‌ها با شکست مواجه خواهند شد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس افزود: دشمن زیاد داشتم اما مخلص همه ما هستم.
فرمانده کل قوا با اشاره به دو جنگی که آمریکا حدود دو دهه قبل در شرق و غرب ایران به راه انداخت گفتند: آمریکایی‌ها منافعی در عراق و افغانستان داشتند، اما هدف نهایی آن‌ها ایران اسلامی بود که به دلیل بنیه بسیار قوی انقلاب اسلامی، در این ماجرا‌ها و هدف نهایی خود شکست خوردند.
تقریبا همه در باشگاه استقلال از اختلافات میان سرمربی و مدیرعامل اطلاع داشتند و سرانجام این دوئل به سود مرد پرتغالی آبی ها به پایان رسید.
پژوهش‌های مختلف علمی خواص متعدد بادمجان به‌خصوص در پیشگیری و درمان سرطان تاکید دارد. مطالعه‌ای که در سال ۲۰۲۰ انجام شد حاکی از آن است که مصرف منظم بادمجان می‌تواند در پیشگیری از سرطان تخمدان موثر باشد. چنانچه خانم‌هایی که به‌طور منظم بادمجان مصرف کرده‌اند با کاهش قابل‌توجه این بیماری مواجه بوده اند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایام نوروز سه سال گذشته برای رعایت توصیه‌های بهداشتی جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به مشهد سفر نکردند و سخنرانی نوروزی یکم فروردین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به صورت زنده و تلویزیونی برگزار شده بود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایام نوروز سه سال گذشته برای رعایت توصیه‌های بهداشتی جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به مشهد سفر نکردند و سخنرانی نوروزی یکم فروردین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به صورت زنده و تلویزیونی برگزار شده بود.
معاون رئیس جمهور گفت: دشمن همه توان خود را برای ایجاد آشوب در ایران به میدان آورده و شبانه روز مشغول فعالیت در این حوزه است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز همه دستاوردهای کشور با همت جوانان ما به دست آمده و دشمنان در تلاشند تا مانع رسیدن نوجوانان و جوانان ما به قله‌های موفقیت شوند.
سردار شریف گفت: دشمن امروز دریافته است که دلیل همه ناکامی‌های آنان در این سال‌ها تدابیر ولی فقیه است به همین علت تمام هجمه آنها در اغتشاش‌های اخیر به سمت رهبر معظم انقلاب طراحی شد.
جلیلی گفت: دشمن اذعان می‌کند که همه این گزینه‌ها به نتیجه نرسیده و در فشار اقتصادی از هیچ اقدامی دریغ نکرده است، دشمنی که از موشک استفاده می‌کرد هم اکنون به سوی چاقوکشی رفته که نشان دهنده استیصال آن است.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه ملت فلسطین تحت هیچ شرایطی تقسیم خاک خود را نمی پذیرد، گفت ما در نبرد نامحدود با دشمن صهیونیستی به سر می بریم.
فرمانده کل سپاه گفت: دشمن می‌خواهد برای ایران پادشاهان را منصوب و بعد خود آن‌ها را تبعید و 40 هزار مستشار خود را در کشور ایران مستقر کند؛ دوست دارند خیابان‌های ما مملو از شراب خانه‌ها و مراکز قمار باشد و چهره زنان ما را بی هویت ساخته و همانند زنان غرب کنند آن‌ها دوست دارند همانند گذشته ما یکی از ستون‌های دوگانه سیاست نیکسون در خلیج فارس و ژاندارم منافع آن‌ها باشیم و جوانان ما خدا را تعظیم نکنند، می‌خواهند حجاب سنگر کلیدی حفظ عزت، حرمت و صیانت از ارزش‌های والای اسلام را از زنان ما بگیرند.
امام جمعه کرج بیان کرد: ایران اسلامی گفتمان جدیدی به وجود آورده که نظام غرب را به چالش کشانده است؛ دشمنان در مقابل این گفتمان همه ابزارها، دلبستگی‌ها و وابستگی را به کار گرفته اند تا در مقابل نظام اسلامی مفری یابند. ما براساس گفتمان امام راحل (ره) مبارزه سخت و بی امان علیه آمریکا شروع کرده ایم.
شهردار تهران گفت: دشمن شقی‌ترین فرد را برای به شهادت رساندن مومن‌ترین افراد و ایجاد بلوا بکار گرفت غافل از اینکه خون شهدای مظلوم ما نابودگر همه طراحی‌های آنها در کل کشور خواهد شد.
یزد- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مردم و مسئولان مراقبت کنند تا دشمن نتواند با توطئه چینی به انقلاب اسلامی خدشه وارد کند.
رحیمی جهان آبادی گفت: این نسلی که کف خیابان هستند، مطالبات خود را بیان می‌کنند؛ طبق آمار بالای ۹۵ درصد این افراد زیر ۴۰ سال سن دارند یعنی افرادی که آینده ساز جامعه هستند. حتی به فرض اینکه آن‌ها را به هر روشی ساکت کردیم، اما آینده جامعه ما دست این‌هاست.
شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در صورت تداوم تجاوز و محاصره، دست بسته نمی مانند و فرودگاه ها، بنادر و شرکت های نفتی متجاوزان را هدف قرار خواهند داد.
شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در صورت تداوم تجاوزه و محاصره، دست بسته نمی مانند و فرودگاه ها، بنادر و شرکت های نفتی متجاوزان را هدف قرار خواهند داد.
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت تاکید کرد ما همه شرایط سخت را پشت سر خواهیم گذاشت و اثری از دشمن در لبنان و منطقه باقی نخواهیم گذاشت.
بازار سرمایه همچون کودک یتیمی شده که سرپرست و دلسوزی ندارد و هر گروهی که از راه می‌رسد به فکر بهره بردن از آن است و این مساله تا جایی پیش رفته که امروز به مرز بحران رسیده است.
نبرد اطلاعاتی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که ما سال‌هاست در آن قرار داریم و یقینا سالیان متمادی دیگری تا اثبات کامل نظام های استکباری و غروب خورشید آنها در مغرب زمین قطعا استمرار خواهد داشت و حفاظت اطلاعات، یکی از مؤثرترین ارکان و ساختارهای قدرتمند ما برای درهم شکستن اراده، آرزو و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.
رهبر انقلاب در همه سال‌های پس از دفاع مقدس همچون دفاع مقدس تاکنون با چنین روحیه‌ای، این کشور و مردم انقلابی ایران را از گردنه‌های پرخطر عبور داده و اطمینان خاطر ایشان همواره آرامش‌بخش قلب همه مردم به ویژه نیروهای انقلابی بود که برای حفظ این مرز و بوم در مقابل مخاطرات خارجی جان خود را سپر بلای این مملکت قهرمان پرور نموده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ