دنیای ما ناعادلانه و مملو از رنج است یک فرد ممکن است در مورد آن چه کاری انجام دهد؟ گزینه‌های بسیار بهتری از گزینه تسلیم شدن یا ناامیدی وجود دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت: اظهارات خاتمی، مبنی بر این که چالش اصلاح‌طلبان را میدان ندادن نظام وانمود می‌کند، نشانه تداوم بی‌صداقتی است و گرنه او بهتر از هر کس می‌داند چالش این طیف، یکی اختلافات جدی در درون آنهاست مبنی بر این که بالاخره می‌خواهند زیر چتر نظام باشند یا بیگاری به آمریکا و انگلیس و اسرائیل بدهند؛ و دوم، آسیب بزرگی که کارنامه آن‌ها به اعتماد مردم زده است.
وقتی مردم احساس بی‌عدالتی می‌کنند، احساس رنجش را تجربه می‌کنند. این باعث می‌شود آن‌ها به کسانی که فکر می‌کنند باعث تبعیض علیه‌شان هستند از راه‌های متفاوتی حمله‌ور شوند.
عباس عبدی می‌گوید: ۱۸ سال قبل پس از اینکه هاشمی با احمدی‌نژاد به دور دوم انتخابات رفت، از هاشمی خواسته بود به‌خاطر احتمال رأی نیاوردن کنار برود.
احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح گزارش سوال نماینده شیراز و زرقان از سجادی گفت: سوال نماینده مردم شیراز و 44 نفر از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر های استانی رئیس جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درخصوص ساخت تأسیسات ورزشی است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی سوال ملی روح‌الله نجابت از وزیر ورزش و جوانان پیرامون علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر‌های استانی رئیس جمهور با وعده‌های وزیر را بررسی کردند.
نمایندگان مجلس، توضیحات وزیر ورزش درباره علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور را قانع کننده ندانستند و به وی کارت زرد دادند.
روزنامه ایران: مردم از مدیریت خسته و نشسته که با یک نگاه تک‌بعدی، حکمرانی می‌کرد به ستوه آمده بودند و مشکل سال‌های پایانی دهه ۹۰، نه تنها شاخص‌های افول‌کرده اقتصاد بود بلکه مشکل اصلی این بود که گویا با پدیده بی‌دولتی مواجه هستند و دولت مدعی اعتدال حتی مسئولیت خیلی از کار‌های خسارتبارش را هم گردن نمی‌گرفت.
یک نماینده مجلس گفت: به جد معتقدم هرجا که حساسیت مسئولین نسبت به موی دختران از پدیده‌های ارتشاء، اختلاس، زباله‌گردی، بی‌عدالتی و ربا که در بانک‌های ما بیداد می‌کند بیشتر می‌شود، حتما و حتما ما از آموزه‌های واقعی دین اسلام، امامین انقلاب و گفتمان عدالت فاصله گرفته‌ایم.
یک نماینده مجلس گفت: به جد معتقدم هرجا که حساسیت مسئولین نسبت به موی دختران از پدیده‌های ارتشاء، اختلاس، زباله‌گردی، بی‌عدالتی و ربا که در بانک‌های ما بیداد می‌کند بیشتر می‌شود، حتما و حتما ما از آموزه‌های واقعی دین اسلام، امامین انقلاب و گفتمان عدالت فاصله گرفته‌ایم.
در پنج بازی اخیر گل‌گهر و استقلال شش پنالتی بحث‌برانگیز به ضرر گل‌گهر گرفته شده است و یک بازی هم با رأی کمیته انضباطی در عین بی‌عدالتی به ضرر گل‌گهر اعلام شده است.
کامران ندری اقتصاددان با تاکید بر اینکه در حال حاضر جامعه به یک وضعیت دو قطبی دچار شده است، است ادامه داد: به نوعی یک اقلیت ثروتمند در مقابل در برابر اکثریت فقیر جامعه قرار گرفته‌اند و این شکاف طبقاتی که روز به روز افزایش پیدا می‌کند، باعث می‌شود جامعه و اقشار مختلف نسبت به ناکارآمدی دولت انتقاد داشته باشند و اعتراضات علنی شود و ابراز ناراحتی به اوج خود برسد، زمانی در اقتصاد چنین اتفاقی رخ می‌دهد که در بلندمدت تورم داشته باشیم و این شکاف طبقاتی روز به روز عمیق‌تر شود که نتیجه آن نیز اعتراضات علنی است که امروز در کف جامعه شاهد آن هستیم، بنابراین به اعتقاد بنده به نظر می‌رسد محرک اصلی چنین وضعیتی نیز عامل اقتصاد باشد، زیرا در این شرایط مردم از احساس تبعیض و بی‌عدالتی که در جامعه وجود دارد به ستوه آمده‌اند و می‌خواهند به هر نحوی که شده اعتراض خود را در این زمینه بیان کنند.
با توجه به اعلام برگزاری دومین نشست کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای رسیدگی به تخلفات رخ داده در مسابقات امیدهای جهان، همه نگاه‌ها به صدور حکم بی‌طرف و اجرای دقیق عدالت دوخته شده است.
با توجه به اعلام برگزاری دومین نشست کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای رسیدگی به تخلفات رخ داده در مسابقات امیدهای جهان، همه نگاه‌ها به صدور حکم بی‌طرف و اجرای دقیق عدالت دوخته شده است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه ۸۴ نیروی راهبردی دریایی ارتش با حضور مقتدرانه در عمق اقیانوس‌ها به ویژه حوزه دریای سرخ موفق شد عملیات اسکورت و برقراری امنیت دریایی را در بالاترین سطح ممکن به اجرا دربیاورد و در جایی که توسط نیرو‌های غیر موجه حاضر در منطقه، ایمنی دریانوردی به خطر افتاد، توانستند به یاد همرزمانشان که پیش از این مستقیماً در برابر هرگونه بی‌عدالتی ایستادند دوباره بایستند و ۲ شناور بدون سرنشین آمریکایی را توقیف کنند.
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان معتقد است در زمان اوج آمادگی و انگیزه به دلیل بی‌عدالتی نتوانست به المپیک برود و در این آوردگاه بزرگ، صاحب مدال شود.
هافبک پیکان تهران معتقد است جوانگرایی صورت گرفته در تیمش یک حرکت کم نظیر بوده که مجتبی حسینی و کادرفنی آن را انجام داده‌اند.
هافبک پیکان تهران معتقد است جوانگرایی صورت گرفته در تیمش یک حرکت کم نظیر بوده که مجتبی حسینی و کادرفنی آن را انجام داده‌اند.
در شرایطی که فدراسیون سوارکاری وضعیت نابسامانی دارد، برخی هیات های استانی هم از این فرصت برای تاخت و تاز در بی عدالتی استفاده کرده اند.
کارنامه یکساله دولت با وجود شرایط سخت به جامانده از گذشته نه تنها قابل دفاع که حتی قابل افتخار است. دولت سیزدهم توانست کشور را از شرایط بی‌دولتی نجات دهد. نیرو‌های انقلابی در دولت شرایطی را تحویل گرفتند که وزرای دولت گذشته اعتراف می‌کردند در پرداخت حقوق کارمندان دولت و فروش حتی ۲۰۰ هزار بشکه نفت مستأصل مانده بودند .
سینمای رسانه‌ها در روز نخست از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر محل نمایش فیلم‌های «رمانتیسم عماد و طوبا» و «بی همه چیز» بود و در این میان، «بی‌همه چیز» ساخته محسن قرایی و با بازی هدیه تهرانی و پرویز پرستویی که ظاهراً گرته برداری از نمایش ملاقات با بانوی سالخورده است، توجه بیشتری را نسبت به خود جلب نمود.
بی‌عدالتی در دسترسی به امکانات، توزیع نابرابر ثروت، کاهش شدید قدرت خرید به گونه‌ای که برخوردار از یک خودرو یا خانه مناسب در شهرهای بزرگ برای بخش وسیعی از مردم بسیار دور از دسترس شده، با خود خشمی را در پی دارد. حال اگر شخصی به نحوی این وضعیت را که نتیجه بی‌تدبیری مداوم کارگزاران برای حفظ ارزش پول ملی بوده، به گردن مردم بیاندازد و نتیجه بی‌عرضگی آنها بداند، قطعاً سرنوشت خوبی در انتظارش نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ