اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه خوشبختانه با توجه به حساسیتی که این موضوع حفاظت از یوز وجود دارد برای منطقه تدابیر خاص منظور شده است، ابراز داشت: بعد از تلفات دو یوز وزارت راه پای کار آمد و طرح جامعی منظور شد که باید در شورای عالی محیط زیست مصوب شود.
شرکت رجا به مناسبت گرامی‌داشت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و به منظور بزرگداشت فرهنگ ازدواج، طرح ویژه‌ای را با شرایط خاص و برگزاری قرعه‌کشی بین زوجین اجرا می‌کند.
در این اکنونِ ایرانی، عده‌ای که با داعیه شرعیه به تدبیرگران قوم تبدیل شده‌اند، از منظر و نظری معطوف به خواستِ قدرت و کنترل، دست‌اندرکار تقریر و تدوین سیاست‌نامه‌ای شده‌اند که در آن، نه تنها نشان و نشانه‌ای از «رضایت مردم»، و «مصالح مردم» و «استحسان» نیست، بلکه سیاست، جز به «هر چه خواستن با رعیت بار کردن و به هوای نفس و اقتضای غضب ایشان را معذب داشتن»، و جز به «مصلحت و منفعت و رضایت و خواستِ کنترل و منقادسازی اقلیتی خاص» دلالت نمی‌دهد.
باید بدانید که تخم مرغ به خودی خود مضر نیست، اما مصرف بیش از حد آن ممکن است برای برخی از افراد، به ویژه کسانی که از منظر سلامتی دارای شرایط خاصی هستند، خطراتی داشته باشد.
روبرتو تورس، هافبک فولاد در بازگشت از اسپانیا هدیه‌ای ویژه برای علیرضا منصوریان داشت.
این منبع آگاه تاکید کرد که هیچ نماینده­ای از سوی آقای جهانگیری به قصد کسب رضایت تعیین نشده و نخواهد شد. اتفاقاً آقای جهانگیری از حضور در دادگاه آن هم براساس شکایت آقای قالیباف که مورد توجه خاص افکار عمومی هستند، به منظور شفاف سازی بخشی از مسائل دوره مدیریت شان استقبال می کند.
با کاهش ذخایر تسلیحاتی اروپا در اثر جنگ‌افروزی در اوکراین، بروکسل بودجه بیشتری را به منظور تولید تسلیحات نظامی بیشتر اختصاص داد.
حالت خاص باز شدن درب ها، کیفیت فوق لوکس جزئیات کابین و تپنده الکتریکی برای این دونفره جذاب شرایط ایده الی را ایجاد کرده اند. درب‌های عقب جنسیس مینت به منظور دسترسی به فضای بار یا صندوق در حالت قیچی معکوس باز می‌شوند.
به جای آبی که در دستشویی‌های معمول خانگی استفاده می‌شود، دستشویی هواپیما از سیستم وکیوم استفاده می‌کند که در واقع مدفوع و ادرار را به سمت داخل می‌مکد و در یک مخزن خاص که در داخل خود هواپیما قرار دارد، ذخیره می‌کند. وقتی هواپیما فرود آمد، این پسماند که ذخیره شده، توسط تانکر‌های ویژه‌ای منتقل شده و سپس وارد سیستم فاضلابی می‌شود که به طور ویژه برای این منظور ساخته شده است.
راهبردهای خاص «مرتبط سازی آموزش، پژوهش و صنعت»، «انتقال و توسعه فناوری» و «ارتقاء جایگاه شرکت های دانش‌بنیان» می تواند به اجرای بهتر شعار سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» کمک کند.
آدمیرال گورشکوف نمونه کاملی از یک ناوچه چند منظوره محسوب می شود. بسیاری از ناوچه های دیگر بر وظایف خاصی مانند جنگ ضد هوایی، یا جنگ ضد زیردریایی متمرکز هستند.
کمیسیون فرهنگی از آغاز مجلس یازدهم ضمن پرداختن به وظایف مصرح خود در قانون اساسی و آیین نامه داخلی به موضوع تربیت اخلاقی در سایه عفاف و حجاب توجه خاصی مبذول داشته و بدین منظور صد‌ها ساعت وقت خود را برای اجرای قوانین عفاف و حجاب مصروف داشته است.
کمیسیون فرهنگی از ابتدای مجلس یازدهم ضمن پرداختن به وظایف مصرح خود در قانون اساسی و آیین نامه داخلی به موضوع تربیت اخلاقی در سایه عفاف و حجاب توجه خاصی مبذول داشته است و بدین منظور صدها ساعت وقت خود را برای اجرای قوانین عفاف و حجاب مصروف داشته است
کمیسیون فرهنگی از ابتدای مجلس یازدهم ضمن پرداختن به وظایف مصرح خود در قانون اساسی و آیین نامه داخلی به موضوع تربیت اخلاقی در سایه عفاف و حجاب توجه خاصی مبذول داشته است و بدین منظور صدها ساعت وقت خود را برای اجرای قوانین عفاف و حجاب مصروف داشته است
یک نشریه انگلیس مدعی شد که تیمی از کماندوهای سرویس هوایی ویژه انگلیس(اس‌اِی‌اس) به منظور یافتن گلوله‌هایی با یک کالیبر خاص برای توپخانه‌های ارتش اوکراین، در گوشه و کنار جهان پخش شده‌اند!
در یک سال آشفتگی اقتصادی عمومی که پس از کووید بهبود یافته است موقعیت روسیه به عنوان یک صادرکننده بزرگ کالا به این کشور اهرم خاصی در مقایسه با سایر کشور‌ها بخشید. روسیه بیش از آن چه ما انتظار داشتیم تجارت داشته و در این میان از کانال‌های پشتی نیز برای این منظور استفاده کرده است. این موارد در کنار یکدیگر دلیل کارایی کم‌تر مورد انتظار تحریم‌ها علیه روسیه بوده اند.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در حوزه علم و فناوری نشان می‌دهد در این حوزه بودجه خاصی به منظور حمایت از دانش بنیان‌ها اختصاص داده شده است.
همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» در حرم مطهر حضرت امام برگزار شد و سخنرانان بر این مسأله تأکید کردند که احکام صادره در فرمان هشت ماده ای امام منحصر به زمان خاصی نیست؛ البته حضرت امام خط مشی را ترسیم کرده و جزئیات آن باید توسط مسئولان و حقوقدانان تبیین شود.
همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» در حرم مطهر حضرت امام برگزار شد و سخنرانان بر این مسأله تأکید کردند که احکام صادر شده در فرمان هشت ماده ای امام منحصر به زمان خاصی نیست؛ البته حضرت امام خط مشی را ترسیم کرده و جزئیات آن باید توسط مسئولان و حقوقدانان تبیین شود.
جزئیات اقدامات سازمان امور مالیاتی در خصوص مالیات گیری از دارندگان خانه های خالی از زبان آقای منظور رئیس سازمان امور مالیاتی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
شبکه خبری روسیا الیوم به نقل از منبع خاص خود از آماده باش کامل نیروهای امنیتی عراق به منظور تشکیل دولت جدید این کشور خبر داد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن بر لزوم تشدید تلاش‌ها به منظور برقراری مجدد آتش بس تاکید کردند.
سال ۹۸ اسامی ۲۸ شرکت خاص فروشنده فیلترشکن توسط وزارت وقت ارتباطات به قوه قضاییه تحویل داده شد اما تا امروز خبری از برخورد با آنان به منظور حفاظت از اطلاعات شهروندان نبوده است.
در غزه هزاران نفر در تشییع خالد منصور یکی از بانفوذترین اعضای جهاد اسلامی شرکت کردند که در حمله هوایی اسرائیل همراه با هفت دیگر به شهادت رسید. یک روز پس از ترور خالد منصور در حمله هوایی اسرائیل، تعداد زیادی از فلسطینی ها در مراسم تشییع جنازه شرکت کردند. فرماندهی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، اعلام کرد که در عملیات اخیر اسرائیل در نوار غزه ۱۲ رزمنده این جنبش به شهادت رسیدند. در این میان به طور خاص از دو فرمانده ارشد جهاد اسلامی، تیسیر الجعبری، فرمانده بخش شمالی گردان‌های قدس، و خالد منصور فرمانده بخش جنوبی نیز نام برده شده است. رأفت الزاملی، سلامه عابد، زیاد المدلل نیز از دیگر فرماندهان گردان‌های قدس هستند که در این عملیات جان خود را از دست داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ