انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی به مرحله نهایی نزدیک شده که همه گزینه‌های مد نظر فدراسیون از این صندلی دور شدند و حالا فدراسیون چاره‌ای ندارد که همان یک نفر را معرفی کند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان فدراسیون فوتبال عصر امروز برای انتخاب سرمربی تیم امید جلسه‌ای فوری تشکیل می‌دهند.
فدراسیون فوتبال اسامی داوران این هفته لیگ برتر را اعلام کرد.
حبیب کاشانی به دنبال مذاکره با گزینه‌هایی به غیر از نفراتی است که فدراسیون فوتبال برای نیمکت تیم امید مطرح کرده.
فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید به جمع‌بندی نهایی رسیده و بعد از اتمام هفته بیست و ششم لیگ برتر آن را اعلام می‌کند.
مسعود اقبالی به انتقاد شدید از تصمیم مسئولان فدراسیون در معرفی برخی گزینه‌های داخلی برای تیم ملی پرداخت.
سرمربی تیم ملی ایران هنوز معرفی نشده، ولی در این بین یکی از گزینه‌های داخلی به فدراسیون فوتبال برنامه داده است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان به خبر مطرح شدن نام «ژوزه مورایس» سرمربی این تیم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که هماهنگی در این مورد با فدراسیون وجود ندارد!
جمع‌بندی‌های فدراسیون فوتبال در خصوص نیمکت تیم ملی، احتمالا به انتخاب دوباره یک سرمربی اروپایی منجر می‌شود.
به طور جدی این باور بین مربیان ایران تقویت شده که فدراسیون انتخاب نهایی خود را انجام داده و تصمیم قطعی بر استخدام سرمربی خارجی است و صف ایرانی‌ها برای هیچ تشکیل شده! انصراف داخلی‌ها البته دست فدراسیون را بارتر می‌کند که اگر خطر نرخ ارز نباشد یک خارجی بیاورد
مسئولان فدراسیون فوتبال اعتقادی به گزینه ایرانی ندارند و با مطرح کردن این گزینه‌ها قصد سیاه‌نمایی دارند.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر که یکی از گزینه‌های ایرانی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران بود، به درخواست فدراسیون فوتبال برای ارائه برنامه‌هایش پاسخ منفی داد.
با اعلام مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تا روز سه‌شنبه احتمال تغییر در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی وجود دارد.
فدراسیون فوتبال درشرایطی گزینه‌های داخلی و خارجی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بررسی می‌کند که به نظر می‌رسد شانس مربیان خارجی برای جانشینی کارلوس کی روش بیشتر از داخلی هاست.
فدراسیون فوتبال درشرایطی گزینه‌های داخلی و خارجی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بررسی می کند که به نظر می رسد شانس مربیان خارجی برای جانشینی کارلوس کی روش بیشتر از داخلی هاست.
با توجه به خداحافظی کی روش از تیم ملی فوتبال ایران و نزدیکی نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی، جواد علیزاده کارتونیست روزنامه هم‌میهن، علی دایی را گزینه‌ای مناسب برای این تیم دانسته و به نادیده گرفتن دایی انتقاد کرده است.
فدراسیون فوتبال بلژیک همچنان به دنبال انتخاب سرمربی برای تیم ملی این کشور است و حالا گزینه‌های نام آشنایی برای هدایت این تیم مطرح شده است.
فدراسیون فوتبال اسامی برخی مربیان را به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی مطرح کرد اما به نظر می رسد کارلوس کی‌روش مربی ناکام سه دوره جام‌جهانی و دو دوره جام ملت‌ها شانس بیشتری دارد!
رئیس فدراسیون فوتبال اسامی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کرد.
رییس فدراسیون فوتبال بعد از مدت‌ها درباره وضعیت کارلوس کی‌روش و احتمال قطع یا ادامه همکاری با او واکنش نشان داد.
رسانه‌ها از احتمال انتخاب فدراسیون فوتبال برزیل از بین سرمربیان سابق و فعلی رئال برای جانشینی تیته خبر می‌دهند.
پس از پاسخ منفی جواد نکونام به کمک مربیگری در تیم ملی، فدراسیون فوتبال به دنبال انتخاب بک دستیار ایرانی برای کارلوس کی‌روش است.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را تغییر بدهد و دو گزینه خارجی و یک گزینه داخلی مدنظر دارد.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را تغییر بدهد و دو گزینه خارجی و یک گزینه داخلی مدنظر دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ