ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت ۱۲ فروردین تصریح کرد: در حال حاضر، همه گزینه‌های نظامی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی در کارزار با ملت ایران، ناتوان و ناامید گردیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکمه «پایان تماس» در گوشی‌های آیفون در حال حاضر به دور از سایر گزینه‌های تماس در موقعیت مرکزی پایین صفحه قرار دارد اما با‌ آی‌اواس ۱۷ که به‌طور رسمی پاییز امسال به روز رسانی می‌شد نماد قرمز به سمت راست حرکت می‌کند.
جامعه اقتصادی غرب آفریقا (اکواس) اعلام کرد که برای حمایت از گذار نیجر به سمت دموکراسی تمام گزینه ها روی میز است، ولی اقدام نظامی آخرین گزینه خواهد بود.
به نظر می رسد باشگاه استقلال در نهایت تا پایان این هفته به جمع‌بندی نهایی در خصوص انتخاب سرمربی خواهد رسید.
کابل‌های USB و دستگاه‌هایی وجود دارند که تمام انتقال داده‌های USB را مسدود می‌کنند، اما احتمالا گزینه‌های ایده‌آل‌تری نیستند، صرفا به این دلیل که باید به خاطر داشته باشید که به جای کابل USB استاندارد خود، یک کابل مخصوص همراه داشته باشید؛ و اگر مجبور به اتصال به یک پورت USB عمومی هستید، مراقب گوشی هوشمند خود باشید.
در صورت جدایی قطعی ساپینتو، مدیران استقلال چند گزینه داخلی و البته گزینه های نامحدود خارجی را روی میز دارند.
دفتر سیاسی انصارالله یمن ضمن تسلیت شهادت خضرعدنان از مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد.
عربستان عملا اشاره‌هایی داشته مبنی بر اینکه به «تمام سلام» اعتماد دارد چراکه او کسی است که قبلا نیز نخست‌وزیر بوده و عملکردی بسیار ملی و جامع از خود نشان داده است.
هر چند که هنوز استعفای فتح‌الله‌زاده به صورت رسمی از سوی وزیر ورزش مورد پذیرش قرار نگرفته، اما اسامی زیادی برای جانشینی او در استقلال مطرح شده است.
از مدل جدید H۶ در نمایشگاه گوانگژو چین رونمایی شد. طراحی بی‌نظیر و تهاجمی که امضای طراحی محصولات هونگچی در آن دیده می‌شود، بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کند. فرم و شکل بدنه لیفت‌بک بوده که جذابیت را چند برابر می‌کند. هونگچی H۶ می‌تواند از جمله گزینه‌های واردات به ایران باشد.
علیرغم تمام صحبت‌هایی که مطرح شده پوتین هنوز دستورالعمل استالینیستی را اتخاذ نکرده است. بوروکراسی روسیه آماده اجرای گزینه‌های رادیکال‌تر است.
یک روز بعد از بازی تراکتور - پرسپولیس، ارزش و اهمیت برد بزرگ یحیی گل‌محمدی بر پاکو خمس بیشتر و بیشتر آشکار می‌شود.
رضا عنایتی از شکل مطرح شدن گزینه‌های ایرانی فدراسیون برای نیمکت تیم ملی انتقاد کرد.
فدراسیون فوتبال در تمام روزهایی که رسانه‌های ایران به دنبال خبری از سرمربی احتمالی تیم ملی بودند، در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر بوده است.
باشگاه استقلال تاکید کرد که مهاجم سابق آبی پوشان در فهرست مد نظر ساپینتو نیست و نامه ای هم برای جذب او ارسال نشده است.
باشگاه استقلال تاکید کرد که مهاجم سابق آبی پوشان در فهرست مد نظر ساپینتو نیست و نامه ای هم برای جذب او ارسال نشده است.
در حالی که از شهریار مغانلو و مامه تیام به عنوان گزینه‌های خط حمله تیم اتحاد کلبا امارات نام برده می‌شد اما این تیم در نهایت یک مهاجم دیگر را به خدمت گرفت.
در حالی که از شهریار مغانلو و مامه تیام به عنوان گزینه‌های خط حمله تیم اتحاد کلبا امارات نام برده می‌شد اما این تیم در نهایت یک مهاجم دیگر را به خدمت گرفت.
هواداران تاتنهام معتقدند اشتباهات فردی هوگو لوریس بیش از اندازه شده و او پس از سال ها باید از باشگاه جدا شود.
گزینه‌های جذابی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بلژیک پیش روی روسای فدراسیون فوتبال این کشور است.
محرومیت روسیه از میزبانی و حضور در تمامی رویدادهای بین المللی کشتی باعث شده برخی از کشورها برای کسب امتیاز میزبانی رقابتهای جهانی به جای روس‌ها وارد رقابت شوند.
چند روز دیگر مدت زمان غیبت علی کریمی از تیم ملی به 2 سال تمام می رسد و او امیدوار به حضور در جام جهانی است.
پس از شکست خانگی شب گذشته سویا برابر اتلتیکو مادرید، احتمال اخراج جولن لوپتگی قوت گرفته و دو گزینه آرژانتینی برای جانشینی او مدنظر مدیران سویا قرار دارند.
نماینده مردم مشکین شهر گفت: غربی‌ها بیشتر از ایران به مذاکره نیاز دارند ما با تمام قوا به دنبال پایان دادن به مذاکرات با توجه به اهداف مورد نظر هستیم و، اما اگر طرف غربی نخواهد توافق کند گزینه‌های دیگری بر روی میز داریم.
کاسیانو دیاز مهاجم برزیلی که مورد توجه پرسپولیس قرار داشت، به الفیصلی عربستان ملحق شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ