میدل ایست مانیتور در یادداشتی نوشت: «۱۰۰ روز ابتدایی نخست‌وزیری نتانیاهو برای اسرائیل یک شکست بود.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ۱۰۰ روز آغازین امسال با تحویل ۵ میلیون و ۱۵ هزار تن گندم از کشاورزان این عدد نسبت به سال گذشته، یک میلیون و ۱۰۷ هزار تن افزایش داشته است.
معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی گفت: اکنون سرعت تبدیل شرکت ها به شرکت دانش بنیان از ۱۰۰ روز به ۴۰ روز رسیده است.
معاون وزیر نفت گفت:روز گذشته ۸۰ شرکت روس و ۱۰۰ شرکت ایرانی نشست‌هایی را در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار کردند.
وزیر ارتباطات گفت: فاز اول فیبر نوری منازل و کسب و کارها امروز با پوشش دهی ۳ میلیون خانوار در ۱۰۰ شهر افتتاح خواهد شد.
در روز نخست مسابقات شنا ترکیه سینا غلامپور، متین سهران و سامیار عبدلی در ماده ۱۰۰ متر آزاد و ابوالفضل سام در ۲۰۰ متر کرال پشت جواز حضور در فینال را کسب کردند.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از رفع تعرض به زمین‌های دولتی به ارزش ۲ هزار و ۳۸۴ میلیارد تومان خبر داد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبرداد: همزمان با روز جمهوری اسلامی ایران ۱۰۰ ابرپرچم بر پایه‌های بلند مرتبه در میادین و نقاط شاخص شهر تهران به اهتزاز درآمده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: در طول ۴۴ سال شاید روز‌هایی به سختی این ۱۰۰ روز اغتشاش نداشتیم؛ خیلی شیطنت کردند؛ پلیس کشی و بسیجی کشی و قرآن سوزاندن و در واقع رذل‌تر از اینکه اغتشاشگران عمل کردند نداشتیم؛ این‌ها در اغتشاشات از جناح‌ها و حزب‌ها عبور کردند و اصلاح طلب و اصولگرا برای آنان فرقی نداشت و مسئله آن‌ها عبور از نظام بود.
علی‌اکبر نژادعلی با تأکید بر لزوم مدیریت بهینه مصرف سوخت در کشور گفت: تنها در روز شنبه (۲۴ دی‌ماه) و در سردترین شرایط آب و هوایی امسال، ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه جدید بارشی از اوایل روز چهارشنبه استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
اهواز - سه تیم خوزستانی لیگ برتر فوتبال در حالی قرار است وارد رقابت‌های هفته دوازدهم شوند که ۱۰۰ روز است طعم پیروزی را نچشیده‌اند.
اهواز - سه تیم خوزستانی لیگ برتر فوتبال در حالی قرار است وارد رقابت‌های هفته دوازدهم شوند که ۱۰۰ روز است طعم پیروزی را نچشیده‌اند.
آمار دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور نشان می‌دهد با سپری‌شدن ۳۰ روز از سال آبی (۱۴۰۱-۱۴۰۲) میزان حجم آب در مخازن سد‌های کشور حدود ۱۸.۱۲ میلیارد مترمکعب بوده و شاهد کاهش ۱۴درصدی ورودی به مخازن نسبت به سال گذشته هستیم.
عضو شورای شهر تهران گفت: بر اساس گزارش مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب تهران، اگر باران نیاید و ورودی سدها کاهش داشته باشد و از آبهای زیر زمینی استفاده نشود ،۱۰۰ روز بیشتر تهران آب ندارد.
روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران اخباری که طی روزهای اخیر مبنی بر «پایان‌یافتن منابع آب تهران طی ۱۰۰ روز آینده» منتشر شده است را تکذیب کرد.
شرکت آب و فاضلاب استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای، خبر "اتمام ذخایر آبی تهران طی ۱۰۰ روز آینده" که به تعدد امروز در فضای مجازی منتشر شده را تکذیب کرد.
اهواز - مردم شهرهای آبادان و خرمشهر برای دومین روز متوالی صبح خود را با رطوبت ۱۰۰ درصدی آغاز کردند.
محمد بختیاری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: اگر تمهیدات لازم صورت نگیرد، اوایل زمستان به مشکل خواهیم خورد.
محمد بختیاری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: اگر تمهیدات لازم صورت نگیرد، اوایل زمستان به مشکل خواهیم خورد.
اهواز - مردم خوزستان در اولین روز آبان ماه، صبح خود را با رطوبت ۱۰۰ درصدی آغاز کردند تا نفس کشیدن هم برایشان سخت باشد.
اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به جنوبی شدن جریانات جوی و انتقال رطوبت از خلیج فارس طی اواخر وقت شب گذشته تا اواخر وقت امروز دوشنبه، وقوع مه و کاهش دید در نیمه جنوبی، مرکزی و شرقی استان و طی روز سه شنبه در نوار جنوبی و سواحل استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
وزارت دفاع روسیه آخرین تحولات میدان نبرد با نظامیان اوکراین را طی شبانه روز گذشته اعلام کرد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: ما از اجرای قانون وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان کوتاهی نکردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ