عضو شورای شهر تهران گفت: بر اساس گزارش مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب تهران، اگر باران نیاید و ورودی سدها کاهش داشته باشد و از آبهای زیر زمینی استفاده نشود ،۱۰۰ روز بیشتر تهران آب ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اخیرا در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه گفت که اگر دولت عراق تا شهریورماه به تعهداتش در مورد گروهک‌های تروریستی در شمال عراق عمل نکند و این گروهک‌ها مسلح باقی بمانند، عملیات علیه آن‌ها را با شدت بیشتری تکرار می‌کنیم.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا یکشنبه (۱۱ تیر) در گیلان، مازندران و ارتفاعات گلستان بارش خفیف رخ می‌دهد. دوشنبه و سه‌شنبه (۱۲ و۱۳ تیر) در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده رخ داده و در سایر مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود.
مدیر امور آب کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه گفت: کشور در بحران بزرگ آبی قرار دارد. اگر اقدامات اساسی در این زمینه صورت نگیرد کشور در معرض خطرات امنیتی و زیستی قرار می گیرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه اهل عافیت طلبی نیستم گفت: اگر زمان بازگردد، دوباره تصمیم می‌گیرم به میدان بیایم و در انتخابات شرکت کنم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال از بحران مدیریتی لطمه‌های جبران ناپذیری را خورد گفت: کمیته فنی اگر حق اظهارنظر و تصمیم گیری داشته باشد برای استقلال مفید است.
کاپیتان ملوان می گوید اگر این سه شخص به ملوان کمک نمی کردند این تیم به لیگ دو سقوط می کرد.
کاپیتان ملوان می گوید اگر این سه شخص به ملوان کمک نمی کردند این تیم به لیگ دو سقوط می کرد.
اگر هوا خوب بود نتیجه‌ای رویایی برابر پیکان ثبت می‌شد، این ادعای وینگر جوان و پرجنب و جوش تراکتوری‌هاست.
احتمال بارش شدید باران در محدوده سولقان، امام زاده داود و کن وجود دارد که همچون سال گذشته احتمال سیلاب پیش بینی شده است. اگر مردم به هشدار‌ها توجه کافی نداشته باشند، بیم تکرار حادثه جانی سیل سال گذشته در امام زاده داود وجود خواهد داشت.
مام‌میهن در یکی از سخت‌ترین دوران‌هایش قرار گرفته است و اگر در داخل غفلت‌ها ادامه یابد و از عقلای برجامانده کنار نهاده‌شده، کمک گرفته نشود و سیاست همراهی با روسیه در جنگ با اوکراین پیاده شود و از آخرین فرصت‌ها جهت شکل‌گیری یک توافق غفلت شود، تهدیدات جدی‌تر در سال آینده دور از ذهن نخواهد بود. شاید تنها راه پیش رو، سود بردن از فرصت کوتاه باقی‌مانده از دوران مسئولیت رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا برای دستیابی به یک توافق مناسب و تنش‌زدایی در روابط خارجی کشور است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اگر کاری نکنیم، سال آینده به دنبال عدم تامین ارز ترجیحی با بحران دارو و کمبود تجهیزات پزشکی هم مواجه خواهیم شد.
عبدی نوشت: برجام که دو سال پیش و در دولت روحانی قابل احیا بود و اگر می‌شد، تاکنون صد‌ها میلیارد دلار تفاوت اقتصادی برای کشور داشت و امید به آینده را زنده می‌کرد، ولی اسیر این نگاه آخرالزمانی شد و به محاق رفت. نگاهی که مثل کاشتن بذر در کویر و به امید آمدن باران و رویش دیم آن بذر است. اکنون که برجام به این وضع افتاده، مذاکره‌کننده اصلی خواهان احیای آن است. نه می‌توانند گامی پیش بروند و نه گامی پس بردارند. با تاخیر در برجام نیز اجازه دادند که اعتراضات ضربه سنگینی را به اعتبارشان در سطح داخل و خارج بزند.
نارنجی‌پوشان بعد از بازگشت به لیگ برتر اکنون دچار بحران خودساخته بزرگی شده‌اند.
زیدآبادی نوشت: حالا آمدیم و در باقیماندۀ زمستان، ابر‌های بارور آسمان ایران را در نوردیدند و سبب بارش کم‌سابقه‌ای از برف و باران در سراسر کشور شدند. در آن صورت، آیا امام جمعۀ کرج می‌پذیرد این بارش‌ها را باید به پای "وضعیت افتضاح حجاب" نوشت؟ اگر بپذیرد که باید مروّج کشف حجاب شود و اگر نپذیرد ادعای خود را در مورد پیوند بارش و حجاب نفی کرده است!
رانندگی در برف و باران نکات خاصی دارد که اگر رعایت نکنیم به حادثه و تصادفات بعضا جبران ناپذیری منجر می‌شود. در این ویدئو به اشتباه رایج و خطرناک رانندگان موقع رانندگی در برف اشاره شده است./ منبع: اسب بخار
«تهدید اوج گیری قطبی‌گرایی سیاسی-اجتماعی در ایران، خطر وقوع ابرتورم‌ها و سیلی از گرانی‌ها در کشور، و در نهایت، تلاش‌های گسترده کشور‌های غربی و متحدان منطقه‌ای آن‌ها جهت تحمیل انزوا به ایران، سه چالش و بحران اساسی هستند که ایران و حکمروایی ایرانی در شرایط کنونی با آن‌ها رو به رو هستند و بایستی هر چه سریع برای آن چاره‌ای اندیشیده شود.»
اگر پرسپولیس اولین قسط از مطالبات بوژیدار رادوشوویچ را پرداخت نکند، 10 میلیارد تومان جریمه خواهد شد و امکان فعالیت در نقل و انتقالات زمستانی را هم نخواهد داشت.
اگر بخواهیم تاثیر نیروگاه‌ها بر آلودگی محیط زیست را بررسی کنیم، به طور عمومی اثرات محیط زیستی ناشی از فعالیت نیروگاه‌های حرارتی در آلودگی هوا مشتمل بر ترکیبات اکسید گوگرد، اکسید نیتروژن و به مقدار ناچیز ذرات معلق است. در حوزه کیفیت آب، نیروگاه‌ها بر پارامتر‌های آب باران، پساب داخلی و ... بر محیط زیست اثرگذار هستند.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی در مورد بارش باران طی امشب در پایتخت گفت: اگر سه شنبه هم پایداری هوا را شاهد باشیم کمیته اضطرار تصمیماتی اتخاذ می‌کند.
بریتانیا و سایر متحدان آن کشور در بحران اقیانوس آرام با برعهده گرفتن مسئولیت پذیری برای امنیت خود نقش حمایت کننده ارزشمندی را خواهند داشت.
اگر می‌خواهیم یک سیستم غذایی منطقه‌ای کارآمد بسازیم که به ویژه با عمیق‌تر شدن تغییرات آب و هوایی ما را از تجارت کشاورزی دور کند باید روی آن چه مهم است متمرکز بمانیم: نه نجات بازیگران در سیستم غذایی فعلی بلکه بر روی تغذیه مردم. این امر می‌تواند به معنای سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و جنگل‌ها باشد.
قدر مسلم هیچ ایرانی وطن‌پرستی سوختن و کشتن وآتش زدن و بحران آفریدن و امنیت و ثبات کشور به خطر انداختن را تائید نمی‌کند، اما نشنیدن صدای جامعه و عدم درک درد‌ها و آلام آنان و عدم مدارا و تحمل و شکیب برای شنیدن صدای مخالف و اعتراض به غفلت‌ها و ندانم کاری‌ها را نیز بر نمی‌تابد.
مدیر رسانه‌ای ملوان با اشاره به اینکه انزلی پر باران‌ترین شهر ایران است، گفت: اگر قرار باشد با باران شهریور ماه که یک باران خیلی مختصر بوده یک مسابقه لغو شود، با این شرایط تا انتهای زمستان نباید در انزلی بازی کنیم.
رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: در شرایط بحران و حوادث طبیعی تمامی ملت‌ها حس انسان دوستانه و مهربانی دارند و اگر بخواهند کمک کنند با قوانین تحریم روبرو می‌شوند و این موضوع باید حل و فصل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ