وزیر ارتباطات گفت: فاز اول فیبر نوری منازل و کسب و کارها امروز با پوشش دهی ۳ میلیون خانوار در ۱۰۰ شهر افتتاح خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیر عامل ابفای استان اصفهان از پیشرفت ۶۰ درصدی تقویت چرخه خطوط آبرسانی هسته مرکزی، جنوب غرب و شمال غرب اصفهان خبر داد.
معاون گردشگری و اعضای کمیته ملی طبیعت‌گردی نسبت به تأیید فاز نخست پروژه طبیعت‌گردی در جزیره آشوراده منطبق با معیارهای محیط‌زیستی، اعلام موافقت کردند.
نسخه اول «سامانه ذینفع واحد» مربوط به اطلاعات سببی و نسبی و اطلاعات روابط هیات مدیره تا سه سطح، بر روی بستر شبکه تبادل اطلاعات بین بانکی آماده بهره‌برداری از سوی شبکه بانکی است.
مجری خط ۱۰ مترو تهران گفت: احداث تونل‌های فاز نخست پروژه خط ۱۰ مترو تهران بزودی وارد مرحله عملیاتی می‌شود.
اصفهان- فاز نخست مرکز بازپروری و تیمار حیات وحش در پارک ملی و پناهگاه حیات کلاه قاضی استان اصفهان به حضور مجازی رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور افتتاح شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: یکی از پروژه‌هایی که امروز کلید خواهد خورد افتتاح فاز اول پروژه فیبر نوری است که حدود سه میلیون خانوار تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاح فاز نخست پروژه فیبر نوری برای سه میلیون خانوار خبر داد.
فاز نخست پروژه عظیم پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس با حمایت ۵۰ هزار میلیارد ریالی بانک تجارت در دومین روز از سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان افتتاح شد.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، به صورت آنلاین، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
نشست مسولین فدراسیون درباره پروژه VAR با حضور رئیس فدراسیون‌فوتبال برپا شد.
شهردار منطقه ۲۰ از آخرین مراحل بازآفرینی و بهره‌برداری از فاز نخست کارخانه سیمان ری خبر داد و گفت: این پروژه بزرگ، مجموعاً در سه هکتار عرصه به سازمان نوسازی شهر تهران واگذار شد.
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از بهره‌برداری فاز نخست طرح ساماندهی روددره فرحزاد تا بهار آینده خبر داد و گفت: فاز نخست پروژه از پل آبشار تا پل خوشمرام تکمیل خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت از تکمیل توسعه فاز یک میدان آزادگان جنوبی تا پایان نیمه نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد.
فاز نخست پروژه پژوهشی تزریق دی‌اکسیدکربن در مخزن آسماری میدان رامین به‌منظور افزایش ضریب بازیافت با موفقیت پایان یافت.
عملیات اجرایی فاز نخست پروژه احداث پایانه آزادگان مربوط به خط ۳ مترو تهران ادامه داشته و پیش‌بینی می‌شود با تامین به موقع منابع مالی، این پایانه مهم شبکه مترو پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.
عملیات اجرایی فاز نخست پروژه احداث پایانه آزادگان مربوط به خط ۳ مترو تهران ادامه داشته و پیش‌بینی می‌شود با تامین به موقع منابع مالی، این پایانه مهم شبکه مترو پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تلاش برای رفع بخشی از معارضین فاز نخست پروژه احداث آزادراه شهید شوشتری خبر داد.
مشاور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: فاز نخست پروژه بزرگراهی شهید بروجردی با پیشرفتی بالغ بر ۸۰ درصد تا پایان آبان ماه امسال به بهره برداری می رسد.
مشاور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: فاز نخست پروژه بزرگراهی شهید بروجردی با پیشرفتی بالغ بر ۸۰ درصد تا پایان آبان ماه امسال به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: فاز نخست پروژه آبرسانی اضطراری به همدان به اتمام رسیده و این پروژه در حال حاضر در مرحله تست تأسیسات و رفع نواقص موجود است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تلاش جهادی برای اتمام پروژه احداث مرکز درمانی جاجرود خبر داد و گفت: فاز نخست پروژه احداث مرکز درمانی جاجرود با ظرفیت اسکان ۱۵۰۰ نفر در حال اجراست.
شنبه این هفته نیز شهردار تهران فاز نخست پایانه اکباتان را افتتاح کرد پروژه‌ای که از سال ۹۷ تکمیل آن از سوی مدیران شهری دنبال می‌شد، اما در مراسم بهره برداری از این پایانه به عنوان یک پروژه متروک و خاک خورده نام برده شد که در این دوره از مدیریت شهری به اتمام رسیده است.
مجری خط ۴ مترو تهران گفت: عملیات حفاری تونل‌های دسترسی به تونل اصلی پروژه توسعه شرقی خط ۴مترو تهران در حال پیگیری بوده و فاز نخست این طرح، پیشرفتی مطابق با برنامه زمان بندی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ