محمد بختیاری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: اگر تمهیدات لازم صورت نگیرد، اوایل زمستان به مشکل خواهیم خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نفت آبادان و هوادار تهران دو باشگاهی هستند که تاکنون سقف بودجه خود در لیگ برتر را اعلام کرده‌اند.
کاهش سهمیه بازیکنان در لیگ برتر باعث شده تا تیمهای پایه نیز در لیگ تهران دچار مشکلاتی شوند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی در طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال کردند.
این عکس‌ها آن تهرانی را به ما نشان می‌دهند که شاید قبلا فقط در خاطرات پدربزرگ‌ها چیزی از آن را شنیده باشیم؛ تهرانی که باغ‌های انبوهش از دامنۀ کوهستان آغاز می‌شدند و تا کیلومتر‌ها امتداد پیدا می‌کردند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت:براساس شرایط روز از حدود 12 روز قبل پله برقی دروازه دولت خاموش است و 29 اردیبشهت به سرویس باز می‌گردد.
در شرایطی که آپارتمان‌های بالای ۱۰۰ متر فقط ۲۵ درصد معاملات مسکن را در تهران به خود اختصاص می‌دهند، بررسی‌ها از رونق نسبی بازار واحدهای کمتر از ۷۰ متر حکایت دارد.
دزد ماشین‌های لوکس می‌گوید: «هر ماشینی را که اراده کنم حتماً سرقت می‌کنم. برای آن ماشین‌هایی که جی‌پی‌اس دارند هم برنامه‌ریزی کرده‌ام و از آنجایی که مدرک فوق‌دیپلم مدار‌های الکترونیکی دارم، دستگاهی را به قیمت ۱۱ میلیون تومان خریداری کرده‌ام تا مکان GPS را پیدا کنم.»
سرمربی سابق سپاهان معتقد است این تیم بیشترین شانس قهرمانی در لیگ برتر را در اختیار دارد.
بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت، در سال جاری تهران ۱۶۸روز قابل قبول، ۱۲۳ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و ۳۳ روز ناسالم برای همه‌ی افراد داشته است. در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۲۳ روز قابل قبول، ۱۰۰ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و ۶ روز ناسالم برای همه‌ی افراد بوده است.
با اعلام معاون بانوان وزارت ورزش، فقط استادیوم آزادی میزبان تماشاگران خانم در لیگ برتر خواهد بود
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه تنها یک درصد پله‌برقی‌های مترو خاموش هستند گفت: تنها دلیل طولانی‌شدن زمان تعمیر تعداد کمی از پله‌برقی‌ها، نبود قطعات است.
یک استاد دانشگاه از دیدار با وزیر کشور درباره ناآرامی های اخیر روایتی را مطرح کرد و گفت: وزیر کشور معتقد بود گشت ارشاد بهانه است و در کل تهران ۵ خودروی گشت ارشاد بوده است. حتی در خیلی از شهرستان‌ها نبوده است.
مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در ریشه یابی علل افزایش آلودگی هوای پایتخت عنوان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته توسعه نامتوازن شهر و بارگذاری بیشتر از ظرفیت اکولوژیک که منجر به مصرف بالای انرژی و منابع فسیلی می‌شود، حضور بی شمار واحد‌های صنعتی، خدماتی، تولیدی و معدنی، افزایش کانون‌های گرد و غبار و افزایش تردد وسایل نقلیه، رشد ترافیک و کیفیت سوخت در خودرو‌های سنگین از جمله دلایل اصلی افزایش انواع آلودگی‌ها در تهران هستند.
سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتی با انشار ویدیویی از سوال چندین جوان در پاسخ به سوالات آنان نوشت: در همین مدت فقط در تهران ۶نفر از مدافعان امنیت که می‌گویند قدرت و اسلحه در دست دارند شهید شدند درحالیکه کسی از طرف مقابل کشته نشده است.
تیم پیکان تهران تا پایان دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان در سالن فدراسیون والیبال میزبان حریفان خود خواهد بود.
محمد بختیاری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: اگر تمهیدات لازم صورت نگیرد، اوایل زمستان به مشکل خواهیم خورد.
شهردار تهران گفت: برخی می‌گویند که شهرداری نباید به دنبال انجام کارهای هوشمندانه برود و باید شهر را جارو بزند که ما با این موضوع مخالف هستیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: براساس آخرین تحقیقات انجام شده، آمادگی شهروندان تهرانی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی کمتر از ۱۰ درصد است.
زن کودک ربا گفت: به خاطر ۲۰۰هزار تومان اقدام به کودک ربایی می‌کردم. ابتدا اعتماد مادر کودک را جلب و سپس اقدام به کودک ربایی می‌کردم.
سخنگوی سازمان شهرداری آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: فقط ساکنان ساختمان اطراف این تاورکرین در دقایق اولیه به دلیل احتیاط و اقدامات تکمیلی درخصوص تعمیر یا جا به جایی این وسیله نقلیه، خانه خود را تخلیه کردند و ادعای تخلیه یک محله صحت ندارد.
کاپیتان تیم ملی که برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال به ایران سفر کرده بود بیشترین ضربه را از لغو مجمع خورد.
کاپیتان تیم ملی که برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال به ایران سفر کرده بود بیشترین ضربه را از لغو مجمع خورد.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران گفت: بارش‌ها و سیلاب اخیر حدود ۱۰ میلیون مترمکعب یعنی معادل مصرف سه روز آب تهران به ذخایر آبی اضافه کرده است.
نماینده تهران گفت: تفاوت چشمگیری میان رئیس قوه مقننه با روسای قوای مجریه و قضاییه ایجاد می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ