معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی گفت: اکنون سرعت تبدیل شرکت ها به شرکت دانش بنیان از ۱۰۰ روز به ۴۰ روز رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فعالان یک شرکت دانش‌بنیان توانستند با تکیه به تخصص و دانش فنی بومی، تجهیزات تولید نشاء کشاورزی را بومی‌سازی کنند و این صنعت را در مسیر پیشرفت قرار دهند.
معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در خصوص رایگان شدن حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان ابتدایی به شرط تغییر در ساعت شروع به کار مدارس ابتدایی، گفت: این امر را برای دانش آموزان ابتدایی مناسب نمی‌دانم چراکه خانواده‌ها را به دردسر می‌اندازد.
یک شرکت دانش بنیان تولید کننده مه پاش امنیتی و دودزا برای جلوگیری از سرقت به ویژه در طلافروشی‌ها، آمار خنثی سازی سرقت به وسیله این محصول را اعلام کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سیاست گذاری سال 1402 گروه سایپا بر مبنای شعار رهبر معظم انقلاب مهار تورم و رشد تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی است،‌گفت: در 8 ماه گذشته با 7دانشگاه مطرح کشور در حوزه های مختلف و مورد نیاز سایپا، قرارداد همکاری امضا کرده ایم زیرا اعتقاد داریم با همکاری مجموعه های دانش بنیان و دانشگاه های کشور می توان اهداف  گروه سایپا در کاهش هزینه های خرید، افزایش کیفیت،‌ ارتقاء بهره وری و افزایش تولید محصولات،را با سرعت بیشتری محقق کرد.
بخش آموزش شهر نیویورک جدیدترین سازمانی است که از سرقت داده های خصوصی  خبرداده است. این داده ها به وسیله باگ نرم افزاری MOVEit منتقل شده اند.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: یکی از راه های سرعت بخشیدن به فعالیت های صنایع، توسعه اکوسیستم دانش بنیان برای حضور جدی در رقابت های بین المللی است.
یک شرکت دانش‌بنیان با طراحی سامانه‌های اتوماسیون اداری، کیفیت و سرعتی بیشتر را به فرآیندهای اداری و سازمانی صنعت پتروشیمی بخشیده است.
رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: حوالی ساعت ۱۱:۳۰ امروز، تعدادی از دانش آموزان در مدرسه‌ای در شهرک باغمیشه تبریز دچار علائم تنفسی و تنگی نفس شده‌اند.
در پی اعلام بروز علائم مسمومیت برای تعدادی از دانش آموزان مدرسه دخترانه دکتر معین، کارشناسان مرکز فوریت‌های پزشکی آبادان به سرعت در محل حاضر و شماری از دانش آموزان را به بیمارستان‌های آیت الله طالقانی و شهید بهشتی منتقل کردند.
از اولیا و والدین محترم دانش‌آموزان در سراسر کشور که تاکنون با خویشتن‌داری و همراهی خود، مانع از اخلال در امر آموزش فرزندان شده‌اند، خواهشمند است با رفع نگرانی از این عزیزان، در صورت مشاهده هرگونه عوامل برهم‌زننده آرامش و سلامت دانش‌آموزان، موارد را به سرعت به دستگا‌ه‌های مسئول گزارش کنند.
از اولیاء و والدین محترم دانش‌آموزان در سراسر کشور که تاکنون با خویشتن‌داری و همراهی خود، مانع از اخلال در امر آموزش فرزندان شده‌اند، خواهشمند است با رفع نگرانی از این عزیزان، در صورت مشاهده هرگونه عوامل برهم‌زننده آرامش و سلامت دانش‌آموزان موارد را به سرعت به دستگا‌ه‌های مسئول گزارش کنند.
امروز یکشنبه چهاردهم اسفندماه تعداد ۳۷ نفر از دانش آموزان تبریزی تا ساعت ده و نیم صبح، با علایم مسمومیت تحت نظر پزشکی قرار گرفتند.
تاجرنیا درباره اینکه چه عواملی سبب شده که حرکت‌هایی مانند مسمومیت سریالی دانش آموزان رخ دهد، گفت: وقتی با نگاه‌هایی که مبتنی بر آزادی سبک زندگی است یا دیدگاه‌هایی که به نوعی برگرفته از حق انتخاب مردم هست، برخورد سختی می‌کنند، تفکرات افراطی و تندرو به نوعی احساس می‌کنند که زمینه برای فعالیت آن‌ها وجود دارد. این مجموعه‌ها ممکن است که هیچ ارتباطی با حاکمیت نداشته باشند، اما در چنین فضایی احساس می‌کنند که بایستی دیدگاه‌های خود را به کرسی بنشانند.
در این مدرسه هیچ انفجار و یا صدایی در مورد پخش مواد مسموم‌کننده دیده یا شنیده نشده است و فقط به مرور زمان تعدادی از دانش‌آموزان احساس مسمومیت کرده‌اند که به سرعت با ورود عوامل اورژانس دانش آموزان مسموم به دو بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر و یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شدند.
خبرگزاری فارس: این زن 54 ساله هیچ فرزندی در مدرسه دخترانه 13 آبان تهرانسر ندارد و در طول چند ساعت حضورش در مقابل مدرسه مکرراً اقدام به تشویق دانش‌آموزان و عابران به سر دادن شعارهای ساختارشکنانه کرده است.
معیار برتری در این مسابقه طرح پرسشی شفاف، کاربردی و دقیق است. سؤالی که قاسم‌پور برای شرکت در این مسابقه مطرح کرد این بود که «اساس مولکولی توجه کردن چیست؟ چرا زمانی که به صدای ساعت فکر می‌کنیم صدای آن بیشتر از زمانی است که به آن فکر نمی‌کنیم؟»
رئیس جمهور اظهار داشت: حمایت‌ها از فعالیت‌های دانش‌بنیان باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به تحول و سرعت بخشیدن به فرآیند اجرایی‌سازی قانون جهش تولیدات دانش بنیان در کشور بیانجامد.
رئیس جمهور اظهار داشت: حمایت‌ها از فعالیت‌های دانش‌بنیان باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به تحول و سرعت بخشیدن به فرآیند اجرایی‌سازی قانون جهش تولیدات دانش بنیان در کشور بیانجامد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: به‌روز کردن چراغ‌های راهنمایی تولید شرکت‌های دانش‌بنیان با استفاده از باتری‌های غیر قابل سرقت نتیجه بخش است.
ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی حمایت از تجاری سازی طرح ها و محصولات شناختی را سرعت بخشیده است.
یوسف نوری: درحال حاضر ۴۰ هزار نیروی پرورشی کمبود داریم و برای جذب این نیروها باید برنامه ریزی داشته باشیم. سرانه هر دانش آموز در حوزه پرورشی در طول سال ۴۵ تومان است که این مبلغ بسیار کم است و امکان هر نوع برنامه ریزی را می‎گیرد.
گزارش‌ها حاکی از آن است که توده عظیم متان در جنوب تهران، در هر ساعت ۸۵۰۰ کیلوگرم متان به هوا می‌فرستد.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند دستگاه سایدلودر را برای بارگیری و تخلیه مواد حفاری شده در داخل تونل ها و معادن زیرزمینی و انتقال آن به واگن ها یا نقاله را به تولید برسانند.
در آستانه روز دانش آموز، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمانه با جمعی از دانش‌آموزان نخبه مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد)، به مدت ۳ ساعت مشکلات، دغدغه‌ها، پیشنهادها و راهکارهای آنها درباره مسائل نوجوانان، دانش‌آموزان و بهبود شرایط کشور را که بسیار صریح مطرح کردند، شنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ