اهواز - مردم خوزستان در اولین روز آبان ماه، صبح خود را با رطوبت ۱۰۰ درصدی آغاز کردند تا نفس کشیدن هم برایشان سخت باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی برای شرکت در اولین تمرین اینترمیامی وارد مجموعه تمرینی این باشگاه شد و تصاویری از او در حالی که برای هواداران دست تکان می‌دهد منتشر شد.
اولین روز مسابقات ماهیگیری ورزشی بازی‌های ساحلی کیش با شاخه «کستینگ» با پرتاب قلاب آغاز شد که ماهیگیران استان‌های کرمانشاه، کردستان، منطقه آزاد کیش و اردبیل اول تا چهارم شدند.
کشورهای عربی در منطقه اعلام کردند که روز پنجشنبه اولین روز ماه رمضان است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد دارای ترافیک سنگین است.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره افزایش غلظت آلاینده‌ها طی هفته گذشته اظهار کرد: طی هفته گذشته به‌ویژه حد فاصل ۲۲ تا ۲۵ آذر افزایش غلظت آلاینده دی‌اکسیدگوگرد به خصوص در ساعات میانی روز، بسیار فراتر از حد استاندارد قرار داشت.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و یکمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
روز دوم دور نهایی مرحله گروهی امروز با برگزاری چهار دیدار پشت سر گذاشته خواهد شد.
بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال عصر یکشنبه ( ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ) برای اولین باردر خاورمیانه به میزبانی کشور قطر و در شهر دوحه آغاز شد. هواداران فوتبال از سراسر جهان خود را به سواحل خلیج فارس رسانده اند تا در سی روز آینده شاهد رقابت تیم های محبوبشان باشند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی اولین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی رییس کل دادگستری استان کردستان در مورد فوت مشکوک فردی به نام فواد محمدی در ناآرامی‌های شهرستان کامیاران اظهار کرد: بنابر تحقیقات اولیه صورت گرفته، این شخص در جریان اغتشاشات روز ۲۴ آبان ماه و از فاصله ۲۰ متری با گلوله جنگی کشته شده است.
اکنون که تقریبا دو هفته است سوناک این سمت را برعهده گرفته به تدریج در حال رونمایی از مواضعش در قبال ایران است؛ نخست‌وزیر بریتانیا روز دوشنبه ۱۶ آبان در اولین دیدار با شیخ محمد بن‌‌‌زاید آل‌‌‌نهیان، حاکم امارات متحده عربی، ادعاهایی درباره رفتار بی‌‌‌ثبات‌کننده جمهوری اسلامی ایران در منطقه مطرح و در خصوص مذاکرات برجام نیز با وی گفت‌‌‌وگو کرد.
بانک مرکزی از عرضه اولیه اوراق سکه بهار آزادی در روز سه شنبه، ۱۷ آبان در بورس کالای ایران خبر داد.
این تیم آسیایی قرار است پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی و در روز پنجشنبه، ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) یک دیدار دوستانه با کانادا برگزار کند، اما با توجه به قوانین فیفا اجازه برگزاری این دیدار را در کشور قطر ندارد و دو تیم برای برگزاری این بازی، راهی دبی خواهند شد.
تیم ملی ژاپن یکی از ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر به عنوان اولین تیم در روز دوشنبه، ۷ نوامبر (۱۶ آبان) وارد کشور قطر خواهد شد.
هیات رییسه دانشگاه صنعتی شریف با انتشار اطلاعیه‌ای درمورد اتفاقات روز گذشته (یکشنبه اول آبان) این دانشگاه اعلام کرد: دانشجویانی که در ارزیابی اولیه، نقش کلیدی در ایجاد ناآرامی داشتند تا اطلاع ثانوی اجازه ورود به دانشگاه را ندارند و کمیته انضباطی با آن‌ها برخورد می‌کند.
معاملات بازار توافقی ارز در اولین روز آبان ماه، با افت نسبی نرخ دلار و رشد یورو همراه بود.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، مجمع رمپنا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، پیش بینی بورس در هفته اول آبان از نظر کارشناسان بورسی، ده خبر مهم برای بورس اولین روز آبان ماه، پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ | فردا کدام گروه‌ها مورد توجه هستند؟، بیشترین ورود و خروج پول حقیقی در کدام گروه‌ها و نماد‌ها بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، جدیدترین وضعیت ترافیکی پایتخت در اولین روز آبان را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، جدیدترین وضعیت ترافیکی پایتخت در اولین روز از آبان ماه را تشریح کرد.
امروز یکشنبه اول آبان ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل حریفی از چین شکست خورد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان نشستی را با رئیس و نواب رئیس این مجموعه برگزار کرد.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی تا امروز شنبه ۱۲ شهریور ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.
اولین رالی گردشگری هنرمندان و اهالی رسانه به همت باشگاه ملی گردشگری هنرمندان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی آبان ۱۴۰۱ بمناسبت روز جهانی هنرمند برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ