اهواز - سه تیم خوزستانی لیگ برتر فوتبال در حالی قرار است وارد رقابت‌های هفته دوازدهم شوند که ۱۰۰ روز است طعم پیروزی را نچشیده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری دو بر یک تیم صنعت نفت آبادان خاتمه یافت.
تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان در دومین هفته از لیگ برتر بیست‌وسوم مقابل یکدیگر قرار گرفتند. این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم پایان یافت.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و شمس آذر قزوین در هفته اول لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه مساوی ۱ - ۱ در ورزشگاه غدیر اهواز به پایان رسید.
اهواز - معاون امداد و نجات هلال احمر استان خوزستان از اعزام تیم‌های ارزیاب به کانون زمین لرزه چهار ریشتری بامداد امروز در اندیکا خبر داد.
دیدار تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان
باشگاه استقلال خوزستان در اقدامی جالب توجه قصد دارد از بازیکنان تیم‌های جنوبی برای تقویت خود در لیگ برتر سود نبرد.
مدیر تیم‌های پایه باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید نگاه منصوریان به جواهرهای فولاد ویژه خواهد بود.
اهواز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به وقوع حوادث احتمالی ناشی از فعالیت سامانه بارشی از اعلام آماده‌باش ۲۸ تیم واکنش سریع این جمعیت استان خبر داد.
گل گهر سیرجان در دیداری جنجالی با حذف فولاد خوزستان به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی راه پیدا کرد.
اهواز - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از آماده باش تیم‌های امدادی این جمعیت به دنبال بارش‌های سراسری در سطح استان خبر داد.
دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی
دیدار تیم‌های انتهای جدولی صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان با نتیجه تساوی به پایان رسید.
اهواز- تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان برای افزایش شانس بقا در لیگ برتر، سه شنبه با هم پیکار می‌کنند.
اهواز - معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از آماده‌باش تیم‌های امداد و نجات در پنج شهرستان این استان خبر داد.
اهواز- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به احتمال وقوع آب‌گرفتگی در اهواز گفت: تیم‌های آبفای استان در ۲۲ نقطه بحرانی اهواز برای مقابله با آب‌گرفتگی فاضلاب مستقر شده‌اند.
دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و خوشه طلایی ساوه
دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ذوب آهن
اهواز - سه تیم خوزستانی لیگ برتر فوتبال در حالی قرار است وارد رقابت‌های هفته دوازدهم شوند که ۱۰۰ روز است طعم پیروزی را نچشیده‌اند.
تیم‌های استقلال خوزستان و چادرملوی اردکان در یک بازی پراتفاق به تساوی بدون گل رضایت دادند.
تیم‌های استقلال خوزستان و چادرملوی اردکان به تساوی بدون گل رضایت دادند.
اهواز - مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آماده باش تیم‌های امدادی این جمعیت در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال ورود سامانه بارشی جدید به استان در روزهای پایانی هفته خبر داد.
سپاهانی‌ها پس از بازگشتی که گل‌گهر در هفته سوم داشت و بازی برده را با تساوی عوض کردند، حالا در بازی خانگی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ به دنبال پیروزی هستند.
سپاهانی‌ها پس از بازگشتی که گل‌گهر در هفته سوم داشت و بازی برده را با تساوی عوض کردند، حالا در بازی خانگی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ به دنبال پیروزی هستند.
دیدار تیم‌های تراکتورسازی و فولاد خوزستان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ