میشائل بالاک، ستاره سابق فوتبال آلمان نیز در جمع کسانی است که از نحوه قضاوت کلمن تورپین، داور مسابقه بایرن و منچسترسیتی انتقاد می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مورد موضوع کودکان کار به نکات مهمی اشاره کرد و گفت: اقتصاد کف خیابانی با درآمد‌های سرشار، با نوع دوستی و تحریک احساسات مردم شکل گرفته است و سرشبکه‌های این مافیا از آن استفاده می‌کنند.
طعنه وزیر دفاع انگلیس به مقامات کی‌یف برای قدردانی از غرب بابت تامین و ارسال اسلحه به اوکراین، بازیگر سابق و رئیس جمهور کنونی اوکراین را مجبور به واکنش کرد!
میشاییل بالاک گفت بهتر است جود بلینگام در دورتموند بماند، جایی که به شدت مراقب او هستند و فعلا به رئال مادرید ملحق نشود.
مارکو رویس دیروز بهترین فرصت خود را برای بردن بوندس‌لیگا از دست داد. حالا او سرنوشتی شبیه میشاییل بالاک و لورکوزن پیدا کرده است.
لوک شاو، مدافع یونایتد، اعتراف کرد که خطای هند پنالتی‌اش مقابل برایتون حرکت احمقانه ای بود.
یحیی گل‌محمدی برای حفظ پیروزی تیمش در دربی شخصا رهبری خط دفاعی تیمش را بر عهده گرفته بود.
میشاییل بالاک، ستاره سابق بایرن مونیخ، اظهارنظر عجیبی را درباره سرژ گنابری مطرح کرده است.
تولید صنعتی هند در ماه فوریه سالانه ۵.۶ درصد افزایش یافت.
ارتش سوان طی بیانیه ای به نیروهای سیاسی نسبت به تلاش برای ادغام نیروهای شبه نظامی خود تحت عنوان نیروهای واکنش سریع در بدنه ارتش هشدار داد.
میشائیل بالاک، ستاره سابق بایرن مونیخ درباره تقابل امشب این تیم برابر منچسترسیتی صحبت کرد.
میشائیل بالاک، ستاره سابق لورکوزن، تمجید ویژه ای از تیم تحت هدایت ژاوی آلونسو انجام داده است
امید عالیشاه تاثیر زیادی در پیروزی تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی داشت و در طول فصل عملکرد قابل قبولی ارائه کرده است.
لیگ برتر والیبال زنان ایران امروز با تمام اتفاقات خوب و بد خود به پایان رسید.
با وجود اینکه اطلاعات زیادی درباره مشخصات گوشی کوکاکولا فاش نشده است، اما به احتمال زیاد هدف این شرکت هدف قرار دادن بخش‌های اقتصادی و میان رده بازار خواهد بود. چرا که کوکاکولا یک برند شناخته شده و قابل اعتماد به ویژه در کشور هند است، اما ممکن است جذابیت زیادی برای خریداران گوشی‌های هوشمند رده بالا نداشته باشد.
اصطلاح «کیش شخصیت»، در سخنرانی معروف نیکیتا خروشچف، رهبر شوروی در رابطه با جوزف استالین در بیستمین کنگره حزب کمونیست اتحاد جماهیر شوروی در فوریه ۱۹۵۶ رایج شد. خروشچف گفته بود که «برای روح مارکسیسم-لنینیسم، ناروا و نامناسب است که شخصی را تا حدی بالا ببریم که او را به اَبَرمردی با ویژگی‌های ماوراء طبیعی شبیه به ویژگی‌های خدا تبدیل کنیم.
از نگاه میشائیل بالاک، هانسی فلیک و دستیارانش باید به خاطر ناکامی در جام جهانی از هدایت مانشافت برکنار شوند.
محسن یگانه تاکید کرد: با بالا رفتن نرخ بهره بانکی، نرخ بهره بدون ریسک افزایش می‌یابد. طبیعی است که نرخ بازده مورد انتظار آن کسی که روی سرمایه‌ها و یا دارایی‌های پرریسک سرمایه‌گذاری می‌کند هم افزایش می‌یابد.
شاگردان بردیف بعد از شکست غیرمنتظره هفته گذشته مقابل مس رفسنجان به دنبال از سر گیری روند پیروزی های خود هستند.
بعد از پیروزی 2-1 چلسی مقابل کریستال پالاس اعتراض به داوری این مسابقه به دلیل صحنه بحث‌برانگیز برخورد توپ به دست تیاگو سیلوا بالا گرفته است.
نتایج حاصل از یک تحقیق جدید که مطالعه‌ای روی ۴۱ زن کره‌ای بود و همه آنان فشار خون بسیار بالایی داشتند، نشان داد بالا رفتن از پله‌ها فشار خون را کاهش و قدرت پا را افزایش می‌دهد. نیمی از افراد شرکت‌کننده چهار بار در هفته بین ۲ تا پنج بار در روز از پله‌ها بالا رفتند.
پس از بیش از هشت سال نخست‌وزیری هند محبوبیت بالای نارندرا مودی و قدرت انتخاباتی چشمگیر او را تقریبا شکست ناپذیر ساخته است. با این وجود، علیرغم آن که موفقیت او در گردآوری قدرت سیاسی غیر قابل تردید است توانایی او در استفاده از آن به نفع اکثریت قریب به اتفاق شهروندان هم چنان مورد تردید قرار دارد.
قیمت محموله های تک گرید نفتی اسپوی (ESPO) روسیه به مقصد آسیا در پی تقاضای بالا از سوی خریداران بزرگی نظیر هند و چین و کاهش نگرانیها نسبت به تحریمهای احتمالی، از رکورد پایین اخیرش بهبود یافت.
میشاییل بالاک، اسطوره فوتبال آلمان، پیامی احساسی را به یاد پسرش در اولین سالگرد فوت او منتشر کرد.
نایب رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران گفت: در تمام دنیا رصد حساب‌های بانکی انجام می‌شود، در حالی که این موضوع در کشورمان بسیار دیر انجام شده است، از سویی این کار باعث می‌شود که بسیاری از فساد‌هایی که رخ می‌دهد مقدار آن با کاهش روبرو شود، به نوعی می‌توان گفت انجام این کار بسیار مهم این است، زیرا شفافیت را در صحنه اقتصادی حاکم می‌کند و بسیاری از اقدامات مخرب انجام نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ