نایب رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران گفت: در تمام دنیا رصد حساب‌های بانکی انجام می‌شود، در حالی که این موضوع در کشورمان بسیار دیر انجام شده است، از سویی این کار باعث می‌شود که بسیاری از فساد‌هایی که رخ می‌دهد مقدار آن با کاهش روبرو شود، به نوعی می‌توان گفت انجام این کار بسیار مهم این است، زیرا شفافیت را در صحنه اقتصادی حاکم می‌کند و بسیاری از اقدامات مخرب انجام نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از تعدیل نرخ سقف ارزی واردات شکر جهت تسهیل در فرایند ورود کالا به کشور خبر داد.
رئیس فراکسیون جوانی جمعیت و خانواده مجلس شورای اسلامی از وجود سقف برای درمان و داروهای زوج‌های نابارور انتقاد کرد.
مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، از تعیین قیمت‌های جهانی (مشورتی تعیین سقف ارزی) انواع روغن خبر داد.
انزلی- رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: در لیگ آینده برای استفاده از بازیکنان زیر ۲۳ سال سقف لحاظ شده تا حرکت به سمت جوانگرایی لیگ باشد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از تشکیل کارگروه برای تعیین سقف بودجه باشگاه‌ها خبر داد.
تصویبنامه هیئت وزیران در مورد اصلاح ماده ۱۰ آیین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات و اصلاحات بعدی آن ابلاغ شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سقف معافیت مالیاتی فعالیت‌های انتشاراتی، مطبوعاتی و قرآنی را تعیین کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سقف تسهیلات خارجی در سال آینده را ۳۰ میلیارد یورو تعیین کردند.
کمیسیون اروپا به طور رسمی برای سوخت دیزلی(گازوئیل) و فرآورده‌های نفتی دارای تخفیف روسیه، به ازای هر بشکه به ترتیب سقف قیمت ۱۰۰ و ۴۵ دلار تعیین و تصویب کرد.
کمیسیون اروپا به طور رسمی برای سوخت دیزلی(گازوئیل) و فرآورده‌های نفتی دارای تخفیف روسیه، به ازای هر بشکه به ترتیب سقف قیمت ۱۰۰ و ۴۵ دلار تعیین و تصویب کرد.
صندوق‌بین‌المللی پول اعلام کرد که اقدام کشورهای گروه هفت، اتحادیه اروپا و استرالیا در تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه تأثیری بر درآمدهای نفتی این کشور ندارد.
مرکز مطالعات انرژی و هوای پاک (CREA) مدعی شد که سقف قیمتی که اتحادیه اروپا برای نفت روسیه اعمال کرده، روزانه حدود ۱۶۰میلیون یورو به این کشور ضربه می‌زند!
وزیر جهاد کشاورزی گفت: معاونت بازرگانی باید صادرات محصولات کشاورزی را رصد و پایش کند و برای صادرات سقف ماهانه در نظر بگیرد تا بازار داخل با مشکل مواجه نشود.
اگر هدف از تعیین سقف قیمت قطع سرمایه‌هایی بوده که روسیه برای راه اندازی ماشین جنگی‌اش از آن استفاده می‌کند محاسبه اشتباهی در مورد قیمت صورت گرفته است. قفل کردن قیمت فعلی نفت روسیه فشار زیادی بر کرملین وارد نخواهد کرد. حتی اگر با موفقیت اجرا شود ممکن است تاثیر مادی بر توانایی روسیه برای راه اندازی جنگ نداشته باشد.
نماینده پارلمان آلمان و رئیس کمیسیون انرژی آن می‌گوید اقدام اخیر آمریکا واروپا به تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه، نوعی خودتخریبی است.
نشست امروز وزرای انرژی کشورهای اتحادیه اروپا بدون حصول نتیجه درباره وضع سقف قیمتی برای نفت و گاز روسیه به پایان رسید.
دولت سوئیس با اقدام ضد روسی جدید غرب برای تعیین سقف قیمت برای واردات نفت از روسیه موافقت کرد.
ایالات متحده آمریکا و متحدانش پارامترهایی را برای اعمال سقف قیمتی برای محموله‌های نفت خام روسیه تعیین کردند.
رئیس شرکت گازپروم روسیه تأکید کرد اقدام کشورهای اروپایی به تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه، نقض قراردهای دوطرفه است و موجب می‌شود روسیه نیز عرضه نفت به اروپا را متوقف کند.
رئیس جمهور اوکراین گفت که روسیه باید استفاده از انرژی به عنوان یک اهرم باجگیری را متوقف نماید و تعیین سقف برای قیمت گاز روسیه ضرورت دارد.
هیئت وزیران با اصلاح مصوبه تعیین سقف کارانه پزشکان در سال ۱۴۰۱موافقت کرد.
عضو سندیکای شرکت های تولید کننده برق با تأکید بر اینکه وزارت نیرو وظیفه دارد ضوابط تعیین نرخ سقف بازار برق را اعلام کند، گفت: در حال حاضر نرخ هایی با منطق غیرمشخص و شرایط مبهم اعلام می‌شود.
گروه هفت قرار است سقف قیمتی را به منظور کنترل خرید نفت از روسیه وضع کند و از کشورهای خریدار نفت روسیه خواسته است تا این سقف قیمتی را رعایت کنند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد صادرات نفت تنها به کشورهایی صورت می گیرد که به شرایط بازار احترام بگذارند.
اکثر حشرات و میکروب‌های یافت شده روی ماسک‌ها برای انسان خطرناک نبودند، اما چندین مورد پیدا شدند که می‌توانند آسیب جدی به همراه داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ