میشاییل بالاک گفت بهتر است جود بلینگام در دورتموند بماند، جایی که به شدت مراقب او هستند و فعلا به رئال مادرید ملحق نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مورد موضوع کودکان کار به نکات مهمی اشاره کرد و گفت: اقتصاد کف خیابانی با درآمد‌های سرشار، با نوع دوستی و تحریک احساسات مردم شکل گرفته است و سرشبکه‌های این مافیا از آن استفاده می‌کنند.
طعنه وزیر دفاع انگلیس به مقامات کی‌یف برای قدردانی از غرب بابت تامین و ارسال اسلحه به اوکراین، بازیگر سابق و رئیس جمهور کنونی اوکراین را مجبور به واکنش کرد!
مارکو رویس دیروز بهترین فرصت خود را برای بردن بوندس‌لیگا از دست داد. حالا او سرنوشتی شبیه میشاییل بالاک و لورکوزن پیدا کرده است.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، بعد از پیروزی 3-0 مقابل آگزبورگ و قرار گرفتن در آستانه قهرمانی در بوندس‌لیگا گفت زردپوشان یک قدم تا بالا بردن جام فاصله دارند و بسیار خوشحالند.
یحیی گل‌محمدی برای حفظ پیروزی تیمش در دربی شخصا رهبری خط دفاعی تیمش را بر عهده گرفته بود.
میشاییل بالاک، ستاره سابق بایرن مونیخ، اظهارنظر عجیبی را درباره سرژ گنابری مطرح کرده است.
میشائل بالاک، ستاره سابق فوتبال آلمان نیز در جمع کسانی است که از نحوه قضاوت کلمن تورپین، داور مسابقه بایرن و منچسترسیتی انتقاد می‌کند.
ارتش سوان طی بیانیه ای به نیروهای سیاسی نسبت به تلاش برای ادغام نیروهای شبه نظامی خود تحت عنوان نیروهای واکنش سریع در بدنه ارتش هشدار داد.
میشائیل بالاک، ستاره سابق بایرن مونیخ درباره تقابل امشب این تیم برابر منچسترسیتی صحبت کرد.
میشائیل بالاک، ستاره سابق لورکوزن، تمجید ویژه ای از تیم تحت هدایت ژاوی آلونسو انجام داده است
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی 1-0 مقابل لیدز گفت این پیروزی در آستانه بازی بزرگ در لیگ قهرمانان به تیمش روحیه و انگیزه می‌دهد.
امید عالیشاه تاثیر زیادی در پیروزی تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی داشت و در طول فصل عملکرد قابل قبولی ارائه کرده است.
مدیرکل باشگاه بوروسیا دورتموند می‌گوید علت اینکه این باشگاه هرگز به جذب کریستیانو رونالدو فکر نکرد این بود که دورتموند باارزش بودن را به تعداد بالای دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی وابسته نمی‌داند.
لیگ برتر والیبال زنان ایران امروز با تمام اتفاقات خوب و بد خود به پایان رسید.
مهاجم دورتموند پس از انجام دو عمل جراحی به خاطر سرطان ، برای اولین بار کنار هم تیمی های خود تمرین کرد.
از نگاه میشائیل بالاک، هانسی فلیک و دستیارانش باید به خاطر ناکامی در جام جهانی از هدایت مانشافت برکنار شوند.
محسن یگانه تاکید کرد: با بالا رفتن نرخ بهره بانکی، نرخ بهره بدون ریسک افزایش می‌یابد. طبیعی است که نرخ بازده مورد انتظار آن کسی که روی سرمایه‌ها و یا دارایی‌های پرریسک سرمایه‌گذاری می‌کند هم افزایش می‌یابد.
شاگردان بردیف بعد از شکست غیرمنتظره هفته گذشته مقابل مس رفسنجان به دنبال از سر گیری روند پیروزی های خود هستند.
نتایج حاصل از یک تحقیق جدید که مطالعه‌ای روی ۴۱ زن کره‌ای بود و همه آنان فشار خون بسیار بالایی داشتند، نشان داد بالا رفتن از پله‌ها فشار خون را کاهش و قدرت پا را افزایش می‌دهد. نیمی از افراد شرکت‌کننده چهار بار در هفته بین ۲ تا پنج بار در روز از پله‌ها بالا رفتند.
برگزاری بازی دوستانه با روسیه، باعث شده تا یک حزب سیاسی مستقر در سارایوو، فدراسیون فوتبال بوسنی را تهدید کند.
مدیر ورزشی بروسیا دورتموند با اشاره به شایعات پیوستن کریستیانو رونالدو به این باشگاه می‌گوید تصمیمات نقل و انتقالاتی دورتموند با هدف بالا بردن آمار بازدید شبکه‌های اجتماعی گرفته نمی‌شود.
مدیر ورزشی بروسیا دورتموند با اشاره به شایعات پیوستن کریستیانو رونالدو به این باشگاه می‌گوید تصمیمات نقل و انتقالاتی دورتموند با هدف بالا بردن آمار بازدید شبکه‌های اجتماعی گرفته نمی‌شود.
میشاییل بالاک، اسطوره فوتبال آلمان، پیامی احساسی را به یاد پسرش در اولین سالگرد فوت او منتشر کرد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام اینکه پیش‌بینی می‌شود با حذف ارز ترجیحی از یارانه آرد صنف و صنعت، شاهد کاهش ۳۰ درصدی مصرف گندم در این بخش باشیم، گفت: این صرفه‌جویی، از مصادیق اصلاح الگوی مصرف و از جمله آثار و نتایج واقعی‌سازی نرخ آرد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ