بعد از پیروزی 2-1 چلسی مقابل کریستال پالاس اعتراض به داوری این مسابقه به دلیل صحنه بحث‌برانگیز برخورد توپ به دست تیاگو سیلوا بالا گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شمس آذر می گوید برخی از مدیران سایپا آنقدر مصاحبه کرده و در تلویزیون حضور پیدا می کنند که گویا می خواهند در انتخابات مجلس شرکت کنند.
واکنش اینستاگرامی علیرضا بیرانوند به جنجال اخیر بار دیگر هواداران پرسپولیس را نگران کرد. این حرفها نشان می‌دهد او با مدیران پرسپوليس برای ماندن به توافق مالی نرسیده است
عراقچی در پاسخ به ادعای بیرانوند در گفتگو با فردوسی پور گفت: به اینکه خدمت کنم و تهمت‌های ناروا بشنوم عادت کرده‌ام، آقایان لطفا خطای خود را اصلاح کنند.
وینیسیوس جونیور ستاره رئال از سوی کل ورزشگاه مستایا مورد اهانت نژادپرستی قرار گرفت و ۹۰ دقیقه میمون خطاب شد.
فوتبال ترکیه درگیر انتشار تصویری از لحظه پرتاب آب دهان سامت آکایدن به روی محمد ترزگه شده است.م
واکنش عجیب آنتونی به بی توجهی داور پس از خطای بازیکن حریف باعث به وجود آمدن یک دعوا نسبتا شدید در دقیقه 70 بازی یونایند-برایتون شد.
در کلاس توجیهی فدراسیون فوتبال برای داوران، مشابه صحنه مشکوک در دربی پایتخت به عنوان نمونه خطای هند پنالتی آموزش داده شده بود.
کارشناس داوری به این نکته اشاره کرد که خطای گرفته شده روی مهاجم پرسپولیس به هیچ عنوان پنالتی نبود.
گل جنجالی و مردود نساجی به ذوب‌آهن مورد کارشناسی داوری قرار گرفته است.
به زعم کارشناسان برخورد سینااسدبیگی با بازیکن نفت مسجدسلیمان خطای پنالتی بوده است.
پوتین در یک سال جنجال خودساخته چه آموخته است؟ او هنوز بر این باور است که وضعیت فعلی تقصیر طرف مقابل است. او روز سه شنبه خطاب به مردم روسیه مدعی شد: "این آنان بودند که جنگ را آغاز کردند". به عبارت دیگر، پوتین هنوز درسی از یک سال جنگ اوکراین نیاموخته است.
گمرک فرودگاه امام بنری در خصوص عدم ورود گوشی‌های آیفون ۱۴ در فرودگاه نصب کرد.
هواداران استقلال هر چقدر هم با خطای پنالتی سیاوش یزدانی کنار بیایند، خنده‌های او پس از این اتفاق را درک نمی‌کنند.
کوپال ناظمی با اعلام دو خطای پنالتی و تکرار دو پنالتی دیگر، به مرد شماره یک بازی استقلال و تراکتور تبدیل شد.
سزار سوتو خرادو داور دیدار ویارئال و رئال مادرید، دو تصمیم سخت گیرانه را در اعلام خطای پنالتی اتخاذ کرد.
به نظر می رسد که اعلام خطای پنالتی به سود پرتغال از سوی علیرضا فغانی، در حذف اروگوئه تأثیر گذار بوده است.
نمایندگان در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود، با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند. همچنین نماینده مردم مهاباد در تذکری خطاب به وزیر کشور از حوادث پیش آمده در حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد و در پی آن، رئیس کمیسیون امور داخلی به تذکر نماینده مهاباد پاسخ داد.
نمایندگان در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند.همچنین نماینده مردم مهاباد در تذکری خطاب به وزیر کشور از حوادث پیش آمده در حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد. در پی این ماجرا رئیس کمیسیون امور داخلی به تذکر نماینده مهاباد پاسخ داد
توپی که دیه‌گو مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۶ با دست وارد دروازه انگلیس کرده بود تا صحنه مشهور به دست خدا را خلق کند در یک حراجی به مبلغ ۲.۴ میلیون دلار فروخته شد.
وزیر امور خارجه روسیه با بی اساس خواندن خبر‌های مربوط به بستری شدنش آن را بازی سیاسی خواند و خطاب به روزنامه نگاران غربی توصیه می‌کند که سعی کنند بیشتر حقیقت را بنویسند.
در شرایطی که اعلام خطای پنالتی به سود استقلال آنها را در موقعیت پیروزی قرار داده بود، اما عصبانیت ساپینتو باعث اخراج او شد.
قضاوت دو دیدار هفته چهارم لیگ برتر مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
سرنگون شدن در محوطه جریمه این بار با اعلام خطای پنالتی روی ملی‌پوش ایرانی پورتو همراه نبود.
درخواست مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در نامه‌ای خطاب به رییس صداوسیما تبدیل به یک جنجال بزرگ رسانه‌ای شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ