میشائیل بالاک، ستاره سابق لورکوزن، تمجید ویژه ای از تیم تحت هدایت ژاوی آلونسو انجام داده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست اداره کل اسکان حج و عمره از آمادگی هتل ها برای اسکان حجاج ایرانی خبر داد و گفت: فرهنگ حجاج ایرانی بارها مورد تقدیر مسئولان عربستانی قرار گرفته است.
سرپرست اداره کل اسکان حج و عمره از آمادگی هتل ها برای اسکان حجاج ایرانی خبر داد و گفت: فرهنگ حجاج ایرانی بارها مورد تقدیر مسئولان عربستانی قرار گرفته است.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، تاکید کرد که شاگردانش باید آمادگی جنگیدن تا پای جان برای نتیجه را داشته باشند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین به عملیات شامگاه جمعه در قدس اشغالی که به کشته و زخمی شدن شماری از صهیونیست ها منجر گردید، واکنش نشان داد.
وزیر آموزش کشور نیکاراگوئه گفت: علاقه داریم تبادل فرهنگی بین ایران و نیکاراگوئه صورت بگیرد و همبستگی بین ملت ها با تبادلات فرهنگی مستحکم شود.
دبیرکل سازمان ملل متحد گفت تنها در صورتی آماده است در اوکراین میانجیگری کند که تمام طرف ها از جمله روسیه با آن موافقت کنند.
وزیر دفاع یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور آمادگی کامل برای مقابله قاطع با هرگونه عملیات خصمانه را دارند.
سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی بر ضرورت مشارکت گسترده دستگاه ها در برگزاری مسابقات کارکنان دولت تاکید کرد.
سفیر چین در عراق از آمادگی پکن برای کمک به بغداد در زمینه های مختلف به ویژه بیابان زدایی خبر داد.
در دیدار وزیر صمت با معاون وزیر تجارت عمان، طرف عمانی آمادگی خود را جهت حضور کارخانه های ایرانی در عمان و راه‌اندازی خط تولید همراه با ارائه تسهیلات تعرفه‌ای، مالیاتی و اهدای زمین اعلام کرد.
قطر اعلام کرد که تمرینی امنیتی با مشارکت چند کشور در چارچوب آمادگی ها برای میزبانی از جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار خواهد کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده، آمادگی شهروندان تهرانی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی کمتر از ۱۰ درصد است.
مدیر عامل پخش فرآورده‌های نفتی از آمادگی این شرکت برای عرضه سوخت در فصل سرما خبرداد.
سخنگوی کاخ سفید می گوید آمریکا برای بررسی درخواست پناهندگی اتباع روس آمادگی دارد.
وزیر دفاع یمن گفت که نیروهای مسلح این کشور برای مقابله با تمام چالش ها از آمادگی برخوردارند.
ماموریت حافظ صلح ناتو در کوزوو از آمادگی این ائتلاف نظامی برای تشدید حضور خود در این کشور خبر داد.
نتایج یک نظرسنجی از جامعه صهیونیستی نشان می دهد که یک سوم صهیونیست ها بر این باورند که ارتش تل آویو آمادگی ورود به یک جنگ همه جانبه را ندارد.
رشت- نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه راه آهن رشت- آستارا گفت: طرف‌های خارجی برای سرمایه گذاری در این پروژه اعلام آمادگی کرده‌اند.
پارلمان یمن تاکید کرد که برگزاری رزمایش ها و نمایش های نظامی بازتاب آمادگی نیروهای مسلح بعد از ۸ سال مقاومت در برابر ائتلاف متجاوز و مزدورانش است.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تأکید بر اینکه مقاومت از لبنان و ثروت های آن محافظت می کند، افزود: قدرت مقاومت و آمادگی آن برای مقابله با چالش ها افزایش بی سابقه ای داشته است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در دیدارهای دوستانه اطلاعات خوب و کامل‌تری از تیم خودمان به دست می‌آوریم و به آمادگی مطلوب خواهیم رسید.
دو وزنه‌ بردار ایران در بازی های کشورهای اسلامی به دنبال شکستن رکورد جهان هستند که یکی از مهمترین اتفاق ها برای کاروان ایران در قونیه خواهد بود.
در ایام سوگواری محرم حوادث شایعی ممکن است در هیئات و تکایا اتفاق افتد که نیازمند آمادگی و اقدمات اولیه برای رفع حادثه است.
در ایام سوگواری محرم حوادث شایعی ممکن است در هیئات و تکایا اتفاق افتد که نیازمند آمادگی و اقدمات اولیه برای رفع حادثه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ