امید عالیشاه تاثیر زیادی در پیروزی تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی داشت و در طول فصل عملکرد قابل قبولی ارائه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به میزبانی عربستان، دو تیم پرستاره الهلال و النصر به مصاف هم رفتند که در نهایت النصر با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه دو به یک مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در این بازی الهلال با یک گل پیش افتاد، اما النصر باوجود آنکه ۱۰ نفره شد در ادامه کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا تیمش را قهرمان این رقابت بسیار مهم کند. رونالدو در دقایق پایانی مصدوم شد و با چهره ناراحت از زمین خارج شد. این نخستین جامی است که کریستیانو رونالدو با تیم عربستانی به دست آورد. رونالدو عنوان آقای گل این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.
دکلان رایس، هافبک انگلیسی آرسنال، در دو بازی رسمی باشگاهی آخر خود، دو جام قهرمانی را بالای سر برده است.
سپیده بابایی در مورد مسابقات قهرمانی آسیا گفت: کشتی اول به حریف ازبکی خوردم که دو امتیاز داشتم و حریفم اخطار گرفته بود اما کشتی که تمام شد دست او را بالا بردند.
تیم فوتبال آاِک آتن پس از چهار فصل دوباره جام قهرمانی سوپرلیگ یونان را باحضور دو بازیکن تیم ملی ایران بالای سر برد.
الدحیل با دو گل مایکل الونگا موفق شد الشباب را شکست دهد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
تصویری عحیب از لحظه از بین بردن قندیل از بالای یک ساختمان که با خسارت همراه شد را ببینید./خبرفوری
زمانی که ملی‌پوشان فوتبال ساحلی ایران جام قهرمانی را هم به دست آوردند، خوشحالی نکرده و جام را بالای سر بردند. رخ‌دادن آن اتفاقات به کنار، بیانیه کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال هم اندکی بعد از کسب جام قهرمانی در همین رقابت‌ها به حواشی این رویداد دامن زد. در بیانیه‌ای که فدراسیون روی خروجی سایتش گذاشت، به‌وضوح بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تهدید به برخورد شدند.
یکشنبه دو هفته پیش برای لیونل مسی کسب جایزه بهترین بازیکن جام جهانی کمترین اهمیت را داشت و او بی‌تاب بالابردن کاپ قهرمانی جام جهانی بود.
نبرد دو تیم سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در آخرین هفته از نیم فصل نخست لیگ برتر زنان با برد اقتصادی سپاهان و البته جنجال بسیاری همراه شد.
نبرد دو تیم سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در آخرین هفته از نیم فصل نخست لیگ برتر زنان با برد اقتصادی سپاهان و البته جنجال بسیاری همراه شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حق تیمش مقابل استقلال برد بوده است، به تاثیر غیبت لوکادیا و دیاباته و تشریح برنامه‌هایش برای پر کردن جای خالی این دو مهاجم خارجی پرداخت.
غیبت یک مهاجم نوک مرکزی با توانایی دو مهاجم اسبق تیم ملی کرواسی، یکی از دلایل اصلی شکست و ناکارآمدی خط هجومی تیم دالیچ برای تکرار حضور در فینال از سوی کارشناسان این کشور اعلام شده است.
دو تیم چهار بار در مرحله گروهی جام‌جهانی هم‌گروه بودند و فرانسه دو دوبار، در انتهای مسیر جام طلایی را بالای سر برده است.
هشتمین دیدار سوپرجام فوتبال ایران در شرایطی بین تیم های استقلال و نساجی برگزار خواهد شد که هر یک از دو که بتوانند برنده این دیدار شوند، برای نخستین بار جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد.
یک دستگاه ابرکامپیوتر با استفاده از هوش مصنوعی پیش‌بینی کرده که دو تیم آرژانتین و پرتغال در فینال جام جهانی قطر به هم می‌رسند و در نهایت مسی جام را بالای سر خواهد برد.
یک دستگاه ابرکامپیوتر با استفاده از هوش مصنوعی پیش‌بینی کرده که دو تیم آرژانتین و پرتغال در فینال جام جهانی قطر به هم می‌رسند و در نهایت مسی جام را بالای سر خواهد برد.
مدیران پرسپولیس قصد دارند برای بالا بردن روحیه بازیکنان، پیش از جدال مقابل ملوان پاداش دو برد اخیر را به حساب آنها واریز کنند.
مسی در جام جهانی ۲۰۱۸ تیم ملی فوتبال آرژانتین را همراهی کرد و این تیم در مرحله یک هشم نهایی با شکست ۴ بر ۳ برابر فرانسه حذف شد و در نهایت شاگردان دیدیه دشان جام قهرمانی را بالای سر بردند.
دانشمند با اشاره به اینکه ارز چند نرخی در نظام اقتصادی ایران فساد آور است، گفت: «تجربیات بیش از دو دهه‌ای موید این موضوع است که هرگاه ارز در ایران چند نرخی بوده است، از آن طرف فساد و رانت نیز به وجود آمده، نمونه عینی این موضوع هدر رفت منابع ملی در قضیه ارز ۴۲۰۰ تومانی است که در نهایت نیز بساط آن نیز جمع شد. البته باید به این نکته نیز اذعان داشت که از بین بردن نظام ارز چند نرخی در زمانی که اقتصاد کشور در ثبات قرار ندارد و تحریم‌ها فشار همه جانبه‌ای به کشور وارد می‌کند، عملا سخت و نشدنی است.»
قلعه‌نویی، ولی هرچه دارد مربوط به گذشته است. این مشکلی آزاردهنده برای ژنرال سابق استقلالی‌هاست. او درحالی پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ ۱۰ سال می‌گذرد. فصل ۹۲-۹۱ بود که امیر، استقلال را قهرمان لیگ برتر ایران کرد. بعد از آن قریب به ۹ سال، هر دو طرف، فقط با حسرت، جام‌آوری بقیه تیم‌ها، خاصه پرسپولیسی‌ها را نگاه کردند، ولی برای محوکردن چنین حرکتی، استقلال گوی سبقت را از امیر ربود و جام قهرمانی را فصل گذشته، بعد از ۹ سال، برای یک بار دیگر بالای سر برد
در روزهای که همه حواس ها به دو بازی تیم ملی در اتریش بود ساپینتو هموطن کی روش در مجموعه انقلاب سعی در بالا بردن روحیه مبارزه و آمادگی آبی پوشان داشت.
سرمربی پیکان می گوید صحبت هایی که بلافاصله بعد از بازی ها انجام می‌شود به خاطر هیجانات بالا است و باید آن ها را فراموش کرد.
زمانی که خانم حاتمی و همسرش برای اولین بار به روستای «گیت» آمده بودند، متوجه شدند، اهالی روستا به خاطر جوانی و کم تجربه بودنشان خیلی به آن‌ها اعتماد ندارند و برای حل مشکلات و پرسیدن سوال به آن‌ها مراجعه نمی‌کنند. به همین خاطر تصمیم می‌گیرند که با یک کار ساده اعتماد آن‌ها را جلب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ