وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: امسال شاهد رشد ۱۵ درصدی سفرهای نوروزی بودیم، البته این رقم مربوط به ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که سال گذشته یکی از اقدامات عجیب دولت سیزدهم عقب نشینی به نفع پرمصرف‌های گاز خانگی بود، عملا اجرای قانون ابلاغی دولت نیز روی زمین ماند. حالا در پنجمین ماه سال، زودتر روال گذشته شاهد ابلاغ تعرفه‌های جدید گاز از سوی شرکت ملی گاز ایران هستیم.
معاون درآمد و امور مشترکین آبفای استان تهران گفت: امسال شاهد رشد ۱۱ درصدی طبقه خوش‌مصرف‌های آب تهران در مقایسه با چهار ماه نخست سال گذشته هستیم.
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید دولت برای بهبود شرایط استقلال باید به این تیم منابع مالی تزریق کند.
قانون جدید آفساید که کمک می‌کند فوتبال پرگل‌تری شاهد باشیم امسال در سه کشور مورد آزمایش قرار می‌گیرد.
به واسطه جابه‌جایی‌های انجام شده سرمربیان بین چند تیم لیگ برتری شاهد رقابت‌های جذاب و احتمالا پرتنشی در برخی بازی‌ها لیگ خواهیم بود.
معاون گردشگری کشور از کاهش قابل ملاحظه گردشگران ورودی از کشور آذربایجان خبرداد ولی در عین حال پیش بینی کرد امسال با گشایش‌های سیاسی در روابط با عربستان، شاهد رشد بازارهای گردشگری جدید باشیم.
وزیر آب و کشاورزی عربستان سعودی با اشاره به افزایش تعداد زائران خانه خدا طی موسم حج امسال، از آمادگی ریاض برای تهیه مواد غذایی مورد نیاز حجاج در این مراسم خبر داد.
در راستای اجرای سیاست‌های خودرویی و رشد تولید ۳۹ درصدی در سال گذشته و حدود ۵۰ درصدی در فروردین امسال‌ و شدت گرفتن تحویل خودروها، همچنان شاهد کاهش قیمت خودروها در بازار هستیم؛ به طوری که مقایسه نرخ‌ها حاکی از بازگشت قیمت‌ها به نیمه نخست اسفند گذشته است.
در ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ نیز ماه رمضان بعدی آغاز می‌شود. در واقع امسال شاهد دو ماه رمضان خواهیم بود؛ یک بار در ابتدای سال، بار دیگر در پایان سال.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت: با وجود رشد هشت درصدی تجارت ایران و قاره و آفریقا در ۱۱ ماهه امسال، صادرات ایران به کشورهای غرب آفریقا کاهش ۳۴ درصدی را شاهد بوده است.
در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بخشی از دستاوردهای نظامی ایران در معرض دید عموم قرار گرفت.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امسال با همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این نیروی الهی، شاهد رشد ۱۱ درصدی تولید قطعات گلوگاهی و همچنین باز آماد ۲۹ فروند هواپیما در این نیرو بوده‌ایم.
درحالیکه شراره‌های خورشیدی فورا به سمت زمین سفر می‌کنند، CME‌ها ممکن است ۱۵ تا ۱۸ ساعت طول بکشد تا به زمین برسند. از آنجایی که این شراره‌ها در فضا با سرعت‌های متفاوتی حرکت می‌کنند، با توجه به سرعت پایین حرکت‌شان، ممکن است روی هم انباشته شوند، و ما می‌توانیم تا چند روز آینده شاهد حضور آن‌ها باشیم.
طی این سال‌ها آنچه در کشور رخ داده، این است که بیش از آنکه بخش تولید رشد کند، بخش‌های نامولد مثل سفته بازی، سوداگری، خرید و فروش زمین و مسکن و ارز و طلا و امثال این‌ها رشد کرده‌اند؛ بنابراین مادامی که این وضعیت در اقتصاد ایران تصحیح نشود، قطعا در کنار کاهش ارزش پول ملی، شاهد از بین رفتن قدرت خرید مردم و حتی نابودی کامل طبقه متوسط جامعه خواهیم بود
امسال وضعیت قیمت‌ها در بازار میوه و تره بار به نسبت خوب بوده و کمترین نوسان قیمتی را در این بخش شاهد بودیم.
خانواده‌های شاهد و ایثارگری که در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام شده‌اند، اولویت امسال اعزام به حج هستند.
خانواده‌های شاهد و ایثارگری که در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام شده‌اند، اولویت امسال اعزام به حج هستند.
امسال بازیکنان و هواداران جام جهانی شاهد انبوهی از فناوری‌های جدید هستند که تاکنون هرگز در هیچ دوره از جام جهانی فوتبال دیده نشده بودند؛ بنابراین جام جهانی قطر ۲۰۲۲ به ویژه از نظر نوآوری‌های فناورانه، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
امسال بازیکنان و هواداران جام جهانی شاهد انبوهی از فناوری‌های جدید هستند که تاکنون هرگز در هیچ دوره از جام جهانی فوتبال دیده نشده بودند؛ بنابراین جام جهانی قطر ۲۰۲۲ به ویژه از نظر نوآوری‌های فناورانه، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
ری- رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: هفته بسیج امسال شاهد پیروزی‌های تفکر بسیجی در اقصی نقاط جهان هستیم.
امسال شاهد سیل های ویرانگر در پاکستان، آتش سوزی های گسترده جنگلی در آمریکا، خشکسالی در اروپا و شاخ آفریقا و دیگر بلایای طبیعی بودیم، موضوعی که به حاد شدن بحران کنونی غذا منجر خواهد شد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: امسال ترافیک شدیدی را با بازگشایی مدارس شاهد هستیم چرا که بعد از دو سال از محدودیت‌های کرونایی مدارس قرار است به صورت حضوری بازگشایی شود و این سبب می‌شود که هم استفاده مردم از حمل و نقل عمومی و هم حمل و نقل شخصی افزایش یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ