ری- رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: هفته بسیج امسال شاهد پیروزی‌های تفکر بسیجی در اقصی نقاط جهان هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه دستگردی اکباتان از گل‌گهر سیرجان میزبانی می‌کند.
در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شاهد دو دیدار بین تیم‌های صدرنشین لیگ برتر فوتبال ساحلی خواهیم بود.
در هفته اول از رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی و لیورپول در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
علیرضا بیرانوند اعلام کرد بازیکنان پرسپولیس در دیدار هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به میدان نخواهند رفت.
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور اعلام کردند: جناب آقای رئیسی هماهنگی بین دستگاه ها و پیگیری مجدّانه در سطح عالی، نوش داروی به سرانجام رسیدن وعده شما و تکلیف قانونی است که مجلس به عهده دولت قرارداده است، اما متاسفانه ظاهرا بستر این پیگیری ها که شورای عالی مسکن می‌باشد از ابتدای دولت جنابعالی تا به امروز تنها ۴ جلسه تشکیل و از آخرین جلسه آن بیش از ۸۰ روز گذشته است، حال آنکه طبق وعده قبلی بنا بر برگزاری دو هفته یکبار این جلسه بوده است که طبق یک محاسبه ساده بیش از ۳۰ جلسه شورای عالی مسکن در دولت فعلی تشکیل نشده است.
شهردار تهران با گرامی‌داشت هفته بسیج عنوان کرد: در عرصه دفاع از ایران و وطن‌پرستی پیشروترین مجموعه، بسیج بوده و امروز هم بیش از هر زمانی احتیاج کشور به تفکر بسیجی احساس می‌شود.
مشهد ـ مدیر مرکز تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: مسابقات بین پایگاهی بسیج استان به مناسبت هفته بسیج با حضور ۲۰۵ ورزشکار برگزار شد.
جمع کثیری از بسیجیان صبح شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ به مناسبت هفته بسیج با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
به مناسبت هفته بسیج، صبح شنبه (۵ آذر ماه) جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
به مناسبت هفته بسیج، صبح شنبه (۵ آذر ماه) جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
معاون حقوقی رئیس جمهور با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع ایران با صدور پیامی هفته بسیج را به همه بسیجیان و جان برکفان و ملت شریف ایران تبریک گفت.
چناران ـ فرمانده بسیج سازندگی سپاه شهرستان چناران گفت: بیش از ۱۵۰ برنامه در هفته بسیج توسط پایگاه‌های مقاومت و در قالب پایگاه محور، حوزه محور و در سطح شهرستان چناران برگزار می‌شود.
وزارت کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اقتدار و شکوه ایران اسلامی را مرهون تلاش‌های مجاهدانه جوانان برومند، بسیجی و انقلابی برشمرد.
بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در شهر تهران به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج از تاریخ ۲۹ آبان تا ۵ آذر رایگان است.
عصر روز گذشته ۲۵ آبان ماه در یک حمله تروریستی به بازار مرکزی ایذه مردم، نیرو‌های بسیج و محافظان امنیت مورد تیراندازی قرار گرفتند. در این حمله تعدادی از مردم شهید و مجروح شدند که ساعتی پیش نیز یکی دیگر از مجروحان به خیل شهدا پیوست و تعداد شهدای این حادثه به هفت نفر رسید و ۱۰ نفر مجروح شده اند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برپایی اجتماع اقتدار بسیجیان با عنوان «حماسه پایداری» در هفته بسیج گفت: تشکیل شجره طیبه بسیج عمق راهبرد دفاعی برای ملت ایران شد.
هفته گذشته، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه فرمان بسیج نیرو را امضا کرد که بر اساس آن ده‌ها هزار شهروند عادی به ارتش فراخوانده می‌شوند و برای مبارزه با جنگ فاجعه بار فزاینده اش در اوکراین اعزام خواهند شد.
سازمان بسیج اساتید به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و محکومیت اغتشاشات اخیر بیانیه ای صادر کرد.
رئیس ستاد هفته دفاع مقدس بسیج گفت: یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس به شکل تماس تصویری و ویدئو کنفرانسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا بهره‌مند خواهند شد.
تربت حیدریه ـ شهردار تربت حیدریه گفت: در آخرین روز هفته دولت دو پروژه مهم طرح بندی و بهسازی میدان بسیج و مجموعه دوچرخه سواری بانوان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید ۳ میلیون نفر دانش‌آموز مناطق کم‌برخوردار هفته ای دو روز تغذیه رایگان می‌‎شوند، گفت: هم‌اکنون در کشور ۵۴۰ هزار معلم بسیجی داریم.
وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید ۳ میلیون نفر دانش‌آموز مناطق کم‌برخوردار هفته ای دو روز تغذیه رایگان می‌‎شوند، گفت: هم‌اکنون در کشور ۵۴۰ هزار معلم بسیجی داریم.
به گفته ایوبی، درصد گردشگران فرهنگی که فقط به یک کشور برای فرهنگ می روند نزدیک 20 درصد است و اگر سهم ما در گردشگری دنیا فقط همین گروه باشد، رقم قابل توجهی خواهد شد. وی توضیح داد: 5 شهر خلاق داریم و یونسکو به درستی فهمید که باید منابع خلاق فرهنگی را برای توسعه شهرها بسیج کند و شهرهای خلاق در یکی از هفت رشته هنری همچون ادبیات، موسیقی، فیلم، معماری و... سرآمد هستند و شغل های پایدار در این رشته ها در این شهرها اتفاق می افتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ