خانواده‌های شاهد و ایثارگری که در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام شده‌اند، اولویت امسال اعزام به حج هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«اسماعیل عباسی» در کتاب «آبنامه تهران» نوشته: «تابستان‌ها در کاهگلی یخچال‌ها را خراب می‌کردند. یخ‌شکن‌ها یخ‌ها را با الاغ می‌آوردند و مردم با یک شاهی تمام یخ مورد نیاز خانه را می‌خریدند و آب روزانه‌اش را خنک می‌کردند. خانواده‌های اشرافی یخ‌شان بیشتر می‌گرفت و خرشان تا توچال و کوهستان‌های شمالی تهران می‌رفت.»
صبح امروز بسیاری از خانواده‌های اعضای گرفتار در فرقه منافقین در مقابل سفارت ترکیه در تهران تجمع کردند.
صبح امروز بسیاری از خانواده‌های اعضای گرفتار در فرقه منافقین در مقابل سفارت ترکیه در تهران تجمع کردند.
صبح امروز بسیاری از خانواده‌های اعضای منافقین در مقابل سفارت ترکیه در تهران تجمع کردند.
جمعی از خانواده‌های معظم شهدا صبح امروز (یکشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
فاطمه دانشور، مدیرعامل موسسه خیریه مهرآفرین گفت: بعد از روی کار آمدن طالبان، موج مهاجرت خانواده‌ها از افغانستان بالا گرفت. بخش زیادی از کودکان کاری که ما می‌بینیم، کودکان مهاجرند. شاید بتوان گفت بیش از ۹۵ درصد از کودکان کار، مهاجران افغانستانی‌اند. البته در کنار آن‌ها هم کودکان ایرانی سهمی دارند.
یکی از اعضای جبهه پایداری در ادعای عجیبی می‌گوید که دعوای ایران و طالبان درون خانواده‌گی و نباید آن را جدی گرفت. در این مورد این سوال پیش می‌آید که چه شباهت ژنتیکی بین ایران و حاکمیت کنونی افغانستان وجود دارد؟ در این مورد باید به شباهت تندرو‌های عرصه سیاسی ایران و طالب‌ها اشاره کنیم. البته می‌توانیم اینگونه بگوییم که شاید شباهت‌هایی بین نیرو‌های تندروی ایرانی و طالبان پیدا کنیم، ولی اینکه ایرانیان با طالبان هم خانواده هستند در هیچ اقلیمی نمی‌گنجد.
ابراهیم فیاض گفت: فروغی حتی تعلیم و تربیت شاهانۀ قبل از اسلام را در خانوادۀ رضاشاه آغاز می‌کند. او هر روز عصر در کاخ شاه به رضاشاه و خانواده‌اش درس ایران ماقبل اسلام می‌داد. تاج‌الملوک در خاطراتش می‌نویسد که ما همگی متخصص تاریخ قبل از اسلام شده بودیم. رضاشاه هم مثل مبصر کلاس، همه را مجبور می‌کرد که بنشینند و درس فروغی را گوش کنند.
خانواده‌های جهادگران جان‌باخته در سیل سال ۱۳۹۸ گلستان، با حضور در مجلس شورای اسلامی با قالیباف دیدار کردند.
سومین جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان در دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و مقرر شد خانواده‌های دارای ۳ معلول به بالا ظرف دو سال صاحب خانه شوند.
مشتری‌هایی داشتم و دارم که سال‌ها در محیط‌های مردانه کار کردن، یا در خانواده‌های سنتی، هرگز اجازه انجام این فعالیت رو نداشتن. به همین خاطر واقعا فراموش کرده بودن که یک زن هم می‌تونه با قوی‌بودن و رعایت حد و مرزها، زنانگی داشته باشه و حرکات ورزشی انجام بده. خانم‌های زیادی موقع تمرین‌ها، نمی‌تونستن به سادگی بخندن و بسیار عبوس و افسرده بودن که بعد از ماه‌ها تمرین احساس رهایی و شادی داشتن و تونستن به راحتی لبخند بزنن. همین زنان در محیط خانه تونستن بخندن و شاد باشن.
یک پزشک متخصص زنان براساس شواهد و اطلاعات خودش می‌گوید: اغلب کسانی که به دنبال سقط جنین هستند، با مشکلات اقتصادی و اجتماعی روبه‌رو هستند، مسائل اقتصادی مشخصا روی تصمیم برای فرزندآوری تاثیر می‌گذارد، خانواده‌هایی هستند که تمایل دارند فرزند داشته باشند، اما نگرانی‌های مالی مانع از این تصمیم می‌شود و در صورت بارداری ناخواسته به دنبال سقط هستند.
آخرین شب ماه رمضان در کشور‌های آسیای جنوبی به عنوان چاندرات (شب ماه) شناخته می‌شود. در این شب مردم به پیشواز عید فطر می‌روند و خانواده‌ها و دوستان گردهم جمع می‌شوند و شیرینی بین هم پخش می‌کنند. همچنین مردم کشور‌های بنگلادش، هند و پاکستان در چاندرات ببرای خرید و تفریح به خیابان‌ها می‌روند و دختر‌ها با حضور در جواهر فروشی‌ها و غرفه‌های حنا روی دست‌هایشان حنا می‌گذارند.
مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد که به خانواده‌های فاقد مسکن که از ابتدای سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر می‌ شوند، به میزان ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه مسکن داده شود.
با تصویب مجلس شورای اسلامی، وزرات راه و شهرسازی مکلف به اختصاص یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به‌ صورت رایگان به خانواده های دارای چهار فرزند و بیشتر شد.
فضای عمومی - این نسل در فضای عمومی انقلاب متولد شدند. دوران پرتنش انقلاب، اوضاع سیاسی پس از انقلاب و سپس جنگ و... وضعیتی که تنش‌های گوناگونی را به افراد و خانواده‌ها وارد می‌کرد، شاید بتوان گفت که فضای عمومی برای آنان سیاه و سفید بود و کودکان متولد این مقطع خیلی کمتر از کودکان دوره‌های پیش و پس از خود کودکی کردند و با تنوع زندگی مواجه نبودند. رسانه‌ها و مدرسه و خیابان برای آن‌ها همگی به یک رنگ بود و شادی و شیطنت کمرنگ‌ترین بود.
برادر یکی از جانباختگان پرواز تهران- یاسوج عنوان کرد: قبلاً گفتند باید کارشناسان رسمی دادگستری نظر دهند و الان می‌گویند کارشناسان خبره باید نظر دهند، آیا با نظریه کارشناسان خبره، نظر خانواده‌ها تامین می‌شود؟
شاید به‌زودی یاشار دارالشفایی برایمان از جلسه دفاعش بنویسد و بگوید که چه کسانی در جلسه حضور داشتند. آیا از پدر و مادر و خانواده‌اش هم کسی بودند؟ استادان چه کار کردند؟ یعنی وقتی دستش را گرفتند و به او تبریک گفتند و با او صحبت کردند، چطور توانستند بغض‌شان را مخفی کنند؟
رئیس بنیاد شهید گفت: نظر امام خمینی (ره) این بود که خانواده‌های شاهد با آموزش کیفی به نخبگان اجتماعی، فرهنگی، دینی و سیاسی جامعه تبدیل شوند.
متاسفانه در بسیاری از پرونده‌های رخدادهای اخیر، وكلای تسخیری آنچنان كه باید و شاید اقدام به دفاع نكردند. برخی محاكم، متاسفانه تبصره ماده 48 را كه برای مرحله دادسراست به دادگاه نیز تسری می‌دهند. می‌گویند كه در دادگاه هم وكلای مورد تایید قوه قضايیه باید وكالت كنند. این روند، قطعا هم بر خلاف قانون اساسی و هم برخلاف قانون كیفری است. متهم را مستقیما سوار اتوبوس كرده و به دادگاه می‌برند. خانواده‌های این بنده خداها در بسیاری از موارد نمی‌فهمند كه دادگاه چه زمانی است. د راعاده دادرسي اگر مشخص شود كه رای صادره محسن شكاری برخلاف قوانین بوده است، اگر قاضی تقصیر كرده باشد، مسوولیت پرداخت دیه را دارد. اگر هم قاضی تقصیری نداشته باشد، بیت‌المال هم باید دیه شخص اعدام شده را پرداخت كند
خانواده‌های شاهد و ایثارگری که در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام شده‌اند، اولویت امسال اعزام به حج هستند.
شاید یکی از این اتفاقات که هر ساله در میان رسانه‌ها خبرساز می‌شود؛ تقلب در کنکور یا فروش سوالات آزمون باشد. دست به دست شدن این اخبار و رسیدن آن‌ها به داوطلبان باعث به خطر افتادن سلامت روانی هزاران داوطلب کنکور و خانواده‌های آن‌ها می‌شود.
«م. ی» مادر یکی از بچه‌های اوتیستیک که درباره وجود مراکز بی‌شمار و غیرمجاز نگهداری بچه‌ها اطلاعاتی دارد و از سهل‌انگاری خانواده‌ها نگران است، می‌گوید: «مادر‌هایی که ناچار هستند فرزندشان را به این مراکز بسپارند می‌گویند که بار‌ها شاهد آثار کبودی و زخم روی بدن فرزندشان بودند و زمانی که علت را از مرکز می‌پرسند به آن‌ها می‌گویند که پا یا دست بچه به لبه استخر خورده و هزاران بهانه دیگر می‌آورند.
مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد ۱۴ هزار پرس غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند توزیع کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ