فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امسال با همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این نیروی الهی، شاهد رشد ۱۱ درصدی تولید قطعات گلوگاهی و همچنین باز آماد ۲۹ فروند هواپیما در این نیرو بوده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون درآمد و امور مشترکین آبفای استان تهران گفت: امسال شاهد رشد ۱۱ درصدی طبقه خوش‌مصرف‌های آب تهران در مقایسه با چهار ماه نخست سال گذشته هستیم.
وزیر بهداشت با بیان اینکه حدود ۲۹ هزار و ۴۰۵ مقاله نمایه شده داریم، از رشد ۱۱ درصدی تولید مقاله خبر داد و گفت: شاخص ها نشان می دهد وزارت بهداشت توانسته است در حوزه علم و فناوری موثر عمل کند.
آخرین قیمت طلا و سکه برای امروز ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۰ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته رشد را نشان می دهد.
امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت بورس ایران در حالی به پایان رسید که شاخص کل تنها ۰.۰۵ درصد رشد کرد. در روز کم فروغ بزرگان بورس، ترین‌های بازار سرمایه کدام نماد‌ها بودند؟
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش با بیان اینکه تولید روزانه بنزین در کشور ۱۱۵ میلیون لیتر گذشت،‌ گفت: در عین حال رشد مصرف بنزین در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ عدد ۱۱ درصد رشد داشته است.
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: مجموع صادرات ۱۱ ماهه ایران به ۱۵ کشور همسایه حدود ۲۸میلیارد دلار بود که رشد ۲۰ درصدی داشت و تراز تجاری نیز مثبت دو میلیارد و ۵۲۰ میلیون دلار شد.
عملکرد ۱۱ ماهه حمل و نقل دریایی نشان از روند رو به رشد این صنعت در بخش های مختلف دارد.
عملکرد ۱۱ ماهه سال جاری ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، رشد ۲۳ درصدی جابه‌جایی مسافر را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.
بررسی صورت‌های مالی ۳ خودروساز بزرگ کشور (ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو) در ۱۱ ماهه امسال بیانگر فروش یک میلیون و ۳۸ هزار دستگاه خودرو است که نسبت به پارسال رشد ۱۲ درصدی را نشان می دهد.
قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت: با وجود رشد هشت درصدی تجارت ایران و قاره و آفریقا در ۱۱ ماهه امسال، صادرات ایران به کشورهای غرب آفریقا کاهش ۳۴ درصدی را شاهد بوده است.
بر اساس آخرین آمار، از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه تولید خودرو با ۲۵ درصد رشد به یک میلیون و ۱۲۶ هزار دستگاه رسید.
بر اساس آمار گمرک ایران، صادرات به چین و هندوستان در ۹ ماهه امسال به لحاظ ارزشی با رشد ۱۱ درصدی و به لحاظ تناژی با رشد یک درصدی روبرو بوده است.
در ۲۰۲۱ ترکیه رشد اقتصادی ۱۱ درصدی را تجربه کرد و رشد اقتصادی سال جاری میلادی عربستان نیز ۷.۵ درصد بوده است. در این میان، طبق اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در دو سال گذشته رشد اقتصادی‌مان به ترتیب در هر سال فقط ۴.۱ و ۴.۴ درصد بوده است.
به همین میزان بسنده می‌کنیم که در ۲۰۲۱ ترکیه رشد اقتصادی ۱۱ درصدی را تجربه کرد و رشد اقتصادی سال جاری میلادی عربستان نیز ۷.۵ درصد بوده است. در این میان، طبق اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در دو سال گذشته رشد اقتصادی کشورمان به ترتیب در هر سال فقط ۴.۱ و ۴.۴ درصد بوده است. همچنین در سال ۲۰۱۹ (سال پایانی نمودار) ارزش پول ملی ایران، بسیار بالاتر از امروز بود و هر دلار آمریکا در کانال ۱۲ هزار تومان ایران معامله می‌شد، ولی هم اکنون، با سقوط رعب انگیز و سه برابری ارزش ریال، هر دلار به بالای ۳۸ هزار تومان رسیده است.
سخنگوی گمرک از رشد ۳۱ درصدی تجارت غیر نفتی کشورمان با ۱۱ کشور عضو سازمان همکاری شانگهای در ۵ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه خبر داد.
سخنگوی گمرک از رشد ۳۱ درصدی تجارت غیر نفتی کشورمان با ۱۱ کشور عضو سازمان همکاری شانگهای در ۵ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه خبر داد.
عربستان سعودی پس از انتشار گزارش رشد اقتصادی ۹.۹ درصدی در سه ماهه نخست امسال برآورد کرده بود که این نرخ در سه ماهه دوم به ۱۱.۸ درصد افزایش خواهد یافت.
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به افزایش تولید گندم به ۱۱ میلیون تن از رشد ۲۷ درصدی تولید برنج و همچنین رشد ۲۰ درصدی تولید جو خبر داد.
وزارت امور اقتصادی و دارایی در گزارشی وضعیت مهار رشد نقدینگی بدون افزایش نرخ سود را تشریح و از ۷۰ درصدی رشد خلق پول ۱۱ بانک بورسی در ۵ ماه اول ۱۴۰۱ خبر داد.
مدیر مرکز مدیریت بار و انرژی شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: تا به امروز برق تحویلی به صنایع بزرگ در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
سخنگوی گمرک از تجارت غیرنفتی ۱۱ میلیون تنی کشور به ارزش ۹ میلیارد دلار در تیرماه خبر داد که نسبت به مدت مشابه با رشد ۱۹ درصدی همراه بوده است.
نقشه‌ای که بی شک واکسیناسیون گسترده و وسیع در شکل گیری آن سهم بسزایی داشته است و تداوم آن هم در گرو تداوم استقبال از واکسیناسیون است که در تزریق دوز سوم، اوضاع مطلوبی ندارد و به همین تناسب، می‌شود حدس زد در دوز چهارم هم خوب پیش نخواهد رفت؛ مگر آنکه مسئولان دست به کار شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ