امسال بازیکنان و هواداران جام جهانی شاهد انبوهی از فناوری‌های جدید هستند که تاکنون هرگز در هیچ دوره از جام جهانی فوتبال دیده نشده بودند؛ بنابراین جام جهانی قطر ۲۰۲۲ به ویژه از نظر نوآوری‌های فناورانه، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرچم فلسطین شامگاه گذشته در جریان بازی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در استادیوم لوسیل دوحه، بار دیگر در دستان تماشاگران به اهتزاز درآمد.
تصاویر فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال امروز در لوسیل قطر با بازی دو تیم فرانسه و آرژانتین به پایان می‌رسد. ساعتی قبل از شروع این بازی مراسم اختتامیه در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
شیخ تمیم امیر ‎قطر پس از پیروزی ‎مغرب بر اسپانیا آنقدر خوشحال شد که همراه با تماشاچیان شروع به شادی کرد.
در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یگ گروه از داوران زن دیدار تیم‌های آلمان و کاستاریکا را که در ورزشگاه البیت به مصاف هم رفتند قضاوت کردند.
این روزها در جریان رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر به عنوان نخستین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه به عرصه ای برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین تبدیل شده است.
صهیونیست ها در دهه گذشته با دیپلماسی عمومی و رسانه ای بسیار تلاش کرده اند برای خود در جامعه عربی ومنطقه پرستیژ کسب کنند، اما خارج از توافقات دیپلماتیک، با واقعیت متفاوت و تلخی روبرو شده اند.
صهیونیست ها در دهه گذشته با دیپلماسی عمومی و رسانه ای بسیار تلاش کرده اند برای خود در جامعه عربی ومنطقه پرستیژ کسب کنند، اما خارج از توافقات دیپلماتیک، با واقعیت متفاوت و تلخی روبرو شده اند.
در روزهای اخیر تصاویری از مشارکت رسانه‌های صهیونیستی در قطر برای پوشش رقابت های جام جهانی منتشر شده که بیانگر شکست عملی روند عادی سازی روابط میان صهیونیست‌ها و کشورهای عربی است.
یکی از حاشیه های جام جهانی در قطر، نبرد رسانه ای فلسطینی ها و صهیونیست هاست.  با توجه به فضای قطر و اجازه برافراشتن پرچم فلسطین، کمپینی فلسطینی ها  و حامیان فلسطین راه انداخته اند.
با آغاز نخستین بازی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در مقابل انگلیس، هواداران تیم ملی فوتبال ایران در مکان‌های عمومی نیز به تماشای بازی پرداختند. در این گزارش تصویری، هواداران را در شهر‌های مختلف ایران در حال تماشای بازی که با نتیجه ۶ بر ۲ با پیروزی انگلیس به پایان رسید را مشاهده می‌کنید.
«چیزی که ما را متحد می‌کند بیشتر از چیزی است که ما را از هم جدا می‌کند»، این پیام مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ و نتیجه گفتگوی مورگان فریمن و جوان معلول قطری بود.
مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه البیت در شهر الخور قطر برگزار شد.
در حالی که بهترین تیم‌های ملی از سراسر جهان به قطر آمده‌اند تا برای جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم بروند، هواداران تیم‌ها در هر سنی با رنگ‌های متفاوت برای تشویق پرشور و هیچانی آماده می‌شوند.
فوتبال ایران تا قبل از حضور در قطر پنج دوره حضور در جام های جهانی را تجربه کرده است که هر دوره با اتفاق خاصی همراه بوده اما شاید فقط اولین دوره حضور تصویر ماندگاری نداشته است.
چند روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر، هیجان در دوحه پایتخت و سراسر این کشور به اوج خود رسیده است. شهر دوحه محل برگزاری این رقابت‌ها با حضور هواداران فوتبال و نماد‌های خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود گرفته است.
در فاصله یک هفته تا آغاز بیست و دومین دوره جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در کشور قطر؛ شهر دوحه محل برگزاری این رقابت‌ها با حضور هواداران فوتبال و نماد‌های خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود گرفته است.
صبح امروز بلیط‌های خریداری شده جام جهانی فوتبال قطر در پنج استان مرکزی، لرستان، همدان، کرمانشاه و کردستان، در محل هیات فوتبال استان همدان بین خریداران توزیع شد.
دومین نشست هماهنگی وزرا و دستگاه‌های ذی‌ربط جام جهانی قطر دومین نشست هماهنگی وزرا و دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص حضور ایران در جام جهانی قطر یکشنبه ۱۵ آبان با حضور وزیر خارجه، وزیر ورزش و جوانان، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل وزارت خارجه برگزار شد. همچنین در این نشست سفیر ایران در قطر و رییس فدراسیون فوتبال نیز حضور داشتند.
در نقاط مختلف جزیره مروارید قطر تابلو‌هایی با احادیث پیامبر اسلام و حضرت علی (ع) نصب شده تا شرکت کنندگان در جام جهانی اینگونه با دین اسلام آشنا شوند.
از آنجایی که بخش زیادی از زیرساخت‌های قطر برای میزبانی هرچه بهتر جام‌جهانی آماده شده، اما در برخی مناطق کارگران حتی تا ساعت ۳ بامداد همچنان مشغول کار هستند تا باقی‌مانده مشکلات احتمالی هم حل شود.
بزرگ‌ترین کشتی تفریحی اروپا که روز چهارشنبه فرانسه را به مقصد این قطر ترک کرده، به یک هتل شناور برای میزبانی از هواداران جام جهانی ۲۰۲۲ تبدیل شده است.
قطر از بهترین تیم‌های فوتبال جهان برای اولین دوره جام جهانی فوتبال در خاورمیانه و جهان عرب استقبال می‌کند. انتظار می‌رود حدود ۱.۲ میلیون هوادار در طول مسابقات از این کشور دیدن کنند.
ورزشگاه ۶۷۵ میلیون دلاری لوسیل قطر برای فینال جام جهانی امسال از آن استفاده خواهد کرد، اولین آزمایش خود را با دیدار قهرمان مصر و عربستان انجام داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ