معاون درآمد و امور مشترکین آبفای استان تهران گفت: امسال شاهد رشد ۱۱ درصدی طبقه خوش‌مصرف‌های آب تهران در مقایسه با چهار ماه نخست سال گذشته هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افزایش ۱۴درصدی پرونده‌های تصادفات ساختگی
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از ورود ۱۹۷ هزار و ۷۸۶ خودرو طی روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه سال جاری به استان خبر داد و گفت: در مقایسه با مدت مشابه ۹ درصد افزایش داشته ایم.
بررسی عملکرد ۱۱ ماهه سال جاری، آمارها افزایش ۹۵ درصدی اعزام و پذیرش مسافر در پروازهای بین المللی و افزایش۱۶ درصدی اعزام و پذیرش مسافر در پروازهای داخلی حکایت دارد.
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: مجموع صادرات ۱۱ ماهه ایران به ۱۵ کشور همسایه حدود ۲۸میلیارد دلار بود که رشد ۲۰ درصدی داشت و تراز تجاری نیز مثبت دو میلیارد و ۵۲۰ میلیون دلار شد.
‌تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳۶۶۹۳.۹ هزار میلیارد ریال می‌باشد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱۰۱۳۲.۸ هزار میلیارد ریال (معادل ۳۸.۱ درصد) افزایش داشته است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از افزایش ۲۰ درصدی تجارت ایران و عراق طی ۱۱ ماهه امسال خبر داد.
بررسی صورت‌های مالی ۳ خودروساز بزرگ کشور (ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو) در ۱۱ ماهه امسال بیانگر فروش یک میلیون و ۳۸ هزار دستگاه خودرو است که نسبت به پارسال رشد ۱۲ درصدی را نشان می دهد.
خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در مراودات تجاری خود با عراق در ۱۱ ماه امسال، شاهد ۲۰ درصد افزایش تجارت بین دو کشور هستیم.
رئیس کل گمرک ایران گفت: درآمدهای ارزی کشور از محل صادرات غیرنفتی در ۱۱ ماه سال جاری به ۴۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۱۲ و ۲۲ صدم درصدی داشته است.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هر یک ۲۵۰۰ تا ۵ هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هرکدام ۲۵۰۰ تا ۵هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
بر اساس آمار گمرک ایران، صادرات به چین و هندوستان در ۹ ماهه امسال به لحاظ ارزشی با رشد ۱۱ درصدی و به لحاظ تناژی با رشد یک درصدی روبرو بوده است.
اطلاعات اداره آمار آمریکا نشان می‌دهد که این کشور در ۱۱ ماه نخست سال ۲۰۲۲ بیش از ۵۱ میلیون دلار با ایران مراوده مالی داشته است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که قطعه‌سازان اراکی سهم ۱۱ درصدی در تامین شرکت‌های خودروساز دارند، اظهار کرد: سازندگان این استان، در زمینه افزایش کمی و کیفی تولیدات ایران خودرو مشارکت فعالی داشته‌اند.
بر اساس گزارش مرکز آمار ایران عرضه گوشت مرغ در آبان امسال نسبت به مهرماه ۱۴ درصد افزایش داشته است؛ هرچند همچنان مقدار عرضه گوشت مرغ و طیور در این ماه ۱۱ درصد کمتر از آبان پارسال است.
مشهد ـ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: شمار دانش آموزان ابتدایی استان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ حداقل ۱۸ درصد تا کنون افزایش دارد.
سازمان مردم‌نهاد آمریکایی برای امنیت تسلیحاتی (Everytown) در گزارشی اعلام کرد میزان مرگ ناشی از خودکشی با سلاح گرم در آمریکا در ۱۰ سال اخیر ۱۱ درصد افزایش پیدا کرده است.
عربستان سعودی پس از انتشار گزارش رشد اقتصادی ۹.۹ درصدی در سه ماهه نخست امسال برآورد کرده بود که این نرخ در سه ماهه دوم به ۱۱.۸ درصد افزایش خواهد یافت.
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به افزایش تولید گندم به ۱۱ میلیون تن از رشد ۲۷ درصدی تولید برنج و همچنین رشد ۲۰ درصدی تولید جو خبر داد.
وزارت امور اقتصادی و دارایی در گزارشی وضعیت مهار رشد نقدینگی بدون افزایش نرخ سود را تشریح و از ۷۰ درصدی رشد خلق پول ۱۱ بانک بورسی در ۵ ماه اول ۱۴۰۱ خبر داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: درآمد صادرات نفت در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبلش به ۱۱ برابر رسید و سال ۱۴۰۱ این عدد به ۵ برابر خود نسبت به سال گذشته رسیده است.
پس از آنکه وب‌سایت‌های طنز آلمانی به شوخی نوشته بودند که مربی تیم ملی مردان آلمان به دنبال استفاده از الکساندرا پوپ در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است، این بازیکن تیم ملی زنان آلمان با سبیل در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فینال جام ملت‌های فوتبال زنان اروپا، حاضر شد. او به شوخی گفت: من الکساندر هستم.
تیم ملی شطرنج ایران نتیجه چهارمین دیدار خود در المپیاد جهانی را به کانادا واگذار کرد در حالیکه در این دور از رقابت‌ها تیم ملی بانوان صاحب برتری شد.
باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با نمادهای "استقلال" و "پرسپولیس" دوشنبه دوم اسفند ۱۴۰۰ در تابلوی پایه شرکت فرابورس درج خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ