سخنگوی وزارت صمت گفت: سه شنبه پنجم اردیبهشت سامانه یکپارچه فروش خودرو برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آنها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است باز می شود تا در صورت تمایل خودرو دیگری را انتخاب کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: در مراسم اربعین امسال هر نفر با یک کد ملی می‌تواند تا ۹ بلیت را به مقصد نجف با نرخ مصوب خریداری کند.
بر اساس اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، صدور پروانه خدمات امنیتی، صرفاً از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور امکان‌پذیر است.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: امکانی فراهم شده تا مجوز خروج از کشور بانوان و فرزندان زیر ۱۸ سال بدون مراجعه به دفترخانه صادر شود.
امکان تعویق مسابقات هفته اول لیگ برتر ایران وجود دارد.
یک شرکت دانش بنیان موفق شد برای نخستین‌ بار و طی یک تلاش هشت ساله، به فناوری برداشت مکانیزه گیاه کنجد دست یابد.
علی خطیر در گفتگو با رسانه رسمی استقلال اعلام کرد با جواد نکونام برنامه سه ساله دارد و به حمایت از سرمربی تیمش می پردازد.
حسین محمودی اصل گفت: برای لغو مصوبه دلایل محکمی وجود دارد چرا که دولت به جای اجرای مصوبه مجلس به اجرای لایحه خود اقدام کرده است.
مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا برنامه تیم ملی در فیفادی شهریور را کامل کنند و مذاکرات شان با کشورهای دیگر ادامه دارد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به استفاده از موتور در ارائه خدمات اورژانس اجتماعی گفت: موتورلانس پس از تماس با ۱۲۳ می‌آید.
معاون دفتر سرمایه‌گذاری گردشگری گفت: در لایحه برنامه هفتم توسعه تصمیم‌گیری‌ برایاستفاده از اسکله‌های موجود به شورایی با ریاست استانداران ساحلی سپرده شده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: در بازار بزرگ تهران به لحاظ رعایت نکات ایمنی و امکانات لازم در زمان وقوع حوادث وضعیت مناسبی وجود ندارد.
وزیر ارتباطات گفت: ما شبانه روزی در تلاش هستیم تا برای طرح فیبر نوری که طرحی راهبردی است اقدام کنیم زیرا بر اساس آن سرعت اینترنت تا ۱۰۰۰ مگا بیت بر ثانیه افزایش می‌یابد.
با اعلام ارکان قضایی فدراسیون فوتبال اجرای برنامه دیدارهای هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور در گروه ب به تعویق افتاد.
رضا میرزایی هم چنان به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب تیم استقلال راه پیدا می کند تا نقش پر رنگ خود را در بازی با گل گهر تکرار کند.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دولت پاسخ داده که به لحاظ قانونی امکان تعویق زمان استیضاح وزیر صمت وجود ندارد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دولت پاسخ داده که به لحاظ قانونی امکان تعویق زمان استیضاح وزیر صمت وجود ندارد.
اشکان دژاگه که در دقیقه ۷۹ به زمین آمد، ۱۷ دقیقه برای نشان دادن توانایی‌هایش را کافی دانست.
نادری توضیح داد: علت به تعویق افتادن جلسه این بود که امروز جلسه هیات دولت بود و عملا آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نمی‌توانست در مجلس حضور پیدا کند، همچنین مادر همسر آقای فرزین رئیس بانک مرکزی فوت کرده و ایشان هم امکان حضور در جلسه را نداشت.
نادری توضیح داد: علت به تعویق افتادن جلسه این بود که امروز جلسه هیات دولت بود و عملا آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نمی‌توانست در مجلس حضور پیدا کند، همچنین مادر همسر آقای فرزین رئیس بانک مرکزی فوت کرده و ایشان هم امکان حضور در جلسه را نداشت.
رم در لپ تاپ‌ها قابل افزایش یا تعویض نیست و حتی در صورت امکان در برخی موارد نیاز به کاربران با تجربه و همچنین پشتیبانی تکنسین‌های حرفه‌ای دارد.
مدیرکل ثبت احوال لرستان با اشاره به تعویض شناسنامه‌های بزرگ سال، مفقودی‌ها و مستعمل ها، عنوان کرد: درخواست‌ها در این رابطه از طریق دفاتر پیشخوان جمع آوری می‌شوند، در این راستا نیز ۵۴ دفتر پیشخوان طرف قرارداد ثبت احوال هستند.
از سال ۱۳۹۰ بود که طرح تجمیع و یکسان‌سازی کارت‌های سربازی به مرحله اجرا درآمده و پس از آن بنا شد تا تمامی کارت‌ها اعم از معافیت و پایان خدمت با یک شکل و از سوی سازمان وظیفه عمومی صادر شود، کارت‌هایی که به کارت‌های هوشمند سربازی معروف است و برای تمام افرادی که از سال ۱۳۹۰ و پس از آن خدمت خود را به پایان رسانده یا از انجام آن معاف شده باشند، صادر شده است.
آیا امکان تعویض کارت‌های قدیمی سربازی همچنان وجود دارد؟
رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: سالانه حدود ۳میلیون و ۵۰۰هزار تا ۴ میلیون شناسنامه جدید صادر می‌شود، اما امکان دارد این شناسنامه‌ها درخواست‌های تکراری هم باشند یعنی مثلا مواردی که فرد قصد عکس دار کردن شناسنامه را دارد و یا شناسنامه مخدوش یا مفقود شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ