سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دولت پاسخ داده که به لحاظ قانونی امکان تعویق زمان استیضاح وزیر صمت وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به تذکرات نمایندگان درباره پرداخت بهای گندم کشاورزان پاسخ دهد.
یک نماینده مجلس گفت: مردم با کسی رودربایستی ندارند امروز از این جریان پاسخ نگیرند مملکت‌ را از آنها می‌گیرند و به مجموعه دیگر می‌دهند.
طحان نظیف در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که برای تحقق فرمایشات چهارگانه رهبری در برگزاری انتخابات  برنامه‌تان چیست؟ گفت: تلاش ما این است منویات و راهبردهای مورد تاکید رهبری را دنبال کنیم، اما باید توجه داشت که مخاطب سخنان رهبری همه دستگاهها دخیل هستند که در این بین برخی از مسائل به شورای نگهبان بر می‌گردد
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دولت پاسخ داده که به لحاظ قانونی امکان تعویق زمان استیضاح وزیر صمت وجود ندارد.
رحمت اله فیروزی پوربادی با اشاره به رفتار غیر حرفه‌ای خبرگزاری ایرنا و تحریف مصاحبه گفت: خبرنگار خبرگزاری ایرنا در خصوص وحدت میان قوا سوال کرد و بنده در پاسخ گفتم، امامین انقلاب همواره بر وحدت و همدلی میان سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه تأکید داشتند تا با همکاری و هم افزایی یک‌دیگر مشکلات کشور بر طرف شود.
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که بر لزوم تسریع در تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس درباره ارز تاکید داشت، گفت: دولت مسئول تشکیل کمیته هماهنگی ارز است.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد، امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود؛ اما آنطور که یکی از اعضای هیات رییسه مجلس اعلام کرده، این جلسه به تعویق افتاده است.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود اما آنطور که یکی از اعضای هیئت رییسه مجلس اعلام کرده این جلسه به تعویق افتاده است.
خطیب نماز جمعه تهران اعلام کرد که مجلس و دولت به حرکت زشت اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران پاسخ قاطع خواهند داد.
نمایندگان مجلس در نشست نظارتی امروز به استماع توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به سوال نماینده اهواز پیرامون عملکرد این وزارتخانه پرداختند اما به دلیل عدم اقناع، دومین کارت زرد خود را به وزیر ورزش و به عبارتی ششمین کارت زرد را به دولت دادند.
نماینده خراسان شمالی در پاسخ به این پرسش که افزایش نرخ خودرو تا چه میزان متاثر از تورم موجود در کشور است؟ خاطر نشان کرد: استیضاح وزیر اقتصاد از سوی نمایندگان مجلس امضا شده است؛ دولت باید پاسخگو باشد نمی‌توان با طرح این سخن که حباب در بازار ایجاد شده مسائل را منتفی کرد اگر حباب داریم چرا ماندگار شده است؟ باید این قضیه تعیین تکلیف شود و شرایط را تعدیل کنند.
نایب رئیس دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به این پرسش که افزایش نرخ خودرو تا چه میزان متاثر از تورم موجود در کشور است؟ گفت: استیضاح وزیر اقتصاد از سوی نمایندگان مجلس امضا شده است؛ دولت باید پاسخگو باشد نمی‌توان با طرح این سخن که حباب در بازار ایجاد شده مسائل را منتفی کرد اگر حباب داریم چرا ماندگار شده است؟ باید این قضیه تعیین تکلیف شود و شرایط را تعدیل کنند.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست تاکید شد که مردم همراه با انقلاب هستند و توجه جدی به توطئه‌های دشمن ندارند. دشمن در جنگ نرم و ترکیبی همه جانبه و گسترده علیه جمهوری اسلامی ایران تا حدود زیادی شکست خورده است، اما این بدان معنا نیست که اعتراض به عملکرد‌ها وجود ندارد. مردم ضمن این‌که همراه با انقلاب بوده و معتقد به رهبری هستند گلایه و اعتراض‌های درستی دارند که باید به آن پاسخ داده شود.
انتقاد قالیباف از عدم پرداخت سهم اشتغال و پاسخ وزیر اقتصاد، انتصاب دبیر جدید مناطق آزاد، کاهش زمان کار اداری به 5 روز و موافقت رهبری با برداشت از صندوق توسعه از مهمترین اخبار این هفته بود.
انتقاد قالیباف از عدم پرداخت سهم اشتغال و پاسخ وزیر اقتصاد، انتصاب دبیر جدید مناطق آزاد، کاهش زمان کار اداری به 5 روز و موافقت رهبری با برداشت از صندوق توسعه از مهمترین اخبار این هفته بود.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه فرزندان برخی نمایندگان در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند و گروه دیگری تابعیت دوگانه دارند، آیا شورای نگهبان این موضوع را برای انتخابات سال آینده لحاظ می کند؟ گفت: برای انتخابات عجله دارید و زمان زیادی باقی مانده و مبنای ما قانون است و تا ان زمان باید دید قانون انتخابات چگونه است.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نظر رئیس جمهور همچنان بر معرفی دو وزیر برای وزارت صنعت، معدن و تجارت و بازرگانی به مجلس پابرجاست و اظهارات معاون پارلمانی نیز خلاف این نیست.
شاخص کل بورس سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۵۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
خاندوزی گفت: دولت تا مطمئن نباشد که شیوه حمایتی به صورت کالابرگ، قابل تعمیم به کل کشور است، فعلاً از شیوه حمایتی قدیم، یعنی واریز وجه به مردم و ۹ دهکی که در مصوبه ستاد اقتصادی دولت ذکر شده، استفاده خواهد کرد.
فعالان بازارفعالان بازار ارز در آخرین روز هفته در حالی شاهد افت نرخ ارز در بازار بودند که بهای دلار آمریکا در تابلوی صرافی ملی، تقریبا ثبات بود. ارز در آخرین روز هفته در حالی شاهد افت نرخ ارز در بازار بودند که بهای دلار آمریکا در تابلوی صرافی ملی، تقریبا ثبات بود.
عضو هیات رییسه مجلس گفت: بخشی از گرانی معلول میزان نقدینگی است که دولت حسن روحانی وارد سیستم کرد.
قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن هفتم تیر ماه، سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و آغاز هفته قوه‌قضائیه سبب شد جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ تیرماه) راس ساعت ۸ و ۹ دقیقه و حضور ۱۹۸ تن از نمایندگان و با اشاره محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به این موارد آغاز شود.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی: ما گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود، اما در مقابل نهاد‌های دامی به وفور در اختیار تولیدکننده قرار می‌گیرد. با وجود این، امروز علاوه بر اینکه ارز حمایتی حذف شده، تحویل نهاده‌های دامی نیز با مشکل روبه روست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ