معاون دفتر سرمایه‌گذاری گردشگری گفت: در لایحه برنامه هفتم توسعه تصمیم‌گیری‌ برایاستفاده از اسکله‌های موجود به شورایی با ریاست استانداران ساحلی سپرده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: در مراسم اربعین امسال هر نفر با یک کد ملی می‌تواند تا ۹ بلیت را به مقصد نجف با نرخ مصوب خریداری کند.
بر اساس اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، صدور پروانه خدمات امنیتی، صرفاً از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور امکان‌پذیر است.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: امکانی فراهم شده تا مجوز خروج از کشور بانوان و فرزندان زیر ۱۸ سال بدون مراجعه به دفترخانه صادر شود.
یک شرکت دانش بنیان موفق شد برای نخستین‌ بار و طی یک تلاش هشت ساله، به فناوری برداشت مکانیزه گیاه کنجد دست یابد.
علی خطیر در گفتگو با رسانه رسمی استقلال اعلام کرد با جواد نکونام برنامه سه ساله دارد و به حمایت از سرمربی تیمش می پردازد.
حسین محمودی اصل گفت: برای لغو مصوبه دلایل محکمی وجود دارد چرا که دولت به جای اجرای مصوبه مجلس به اجرای لایحه خود اقدام کرده است.
مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا برنامه تیم ملی در فیفادی شهریور را کامل کنند و مذاکرات شان با کشورهای دیگر ادامه دارد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به استفاده از موتور در ارائه خدمات اورژانس اجتماعی گفت: موتورلانس پس از تماس با ۱۲۳ می‌آید.
معاون اول رئیس جمهور گفت: در بازار بزرگ تهران به لحاظ رعایت نکات ایمنی و امکانات لازم در زمان وقوع حوادث وضعیت مناسبی وجود ندارد.
طبق بخشنامه دفتر واردات گمرک، تسری ماخذ حقوق ورودی و ممنوعیت واردات خودرو سواری بالای ۴۰ هزار دلار به ثبت سفارش های معتبر در زمان ورود به اماکن گمرکی، مناطق اقتصادی ویژه و آزاد ابطال شد.
وزیر ارتباطات گفت: ما شبانه روزی در تلاش هستیم تا برای طرح فیبر نوری که طرحی راهبردی است اقدام کنیم زیرا بر اساس آن سرعت اینترنت تا ۱۰۰۰ مگا بیت بر ثانیه افزایش می‌یابد.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: امکان تخصیص خودرو به ۳ درصد از متقاضیان در مرحله دوم به دلیل ظرفیت جذب نشده، وجود نداشت بنابراین امکان انتخاب خودروی جدید برای این افراد فراهم می شود.
معاون صنایع‌دستی استان تهران از برگزاری برنامه تجربه‌گری صنایع‌دستی برای عموم علاقه‌مندان خبر داد.
دستاورد موشکی جدید ایران در کنار پیام‌های عملیات یک سرباز مصری علیه ارتش رژیم صهیونیستی محور روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن بااشاره به امضای موافقت‌نامه با سازمان بهینه سازی مصرف سوخت از فراهم شدن زمینه برای تخصیص ۷.۵ میلیارد دلار مشوق صرفه‌جویی مصرف سوخت به سرمایه‌گذاران حوزه ریلی خبر داد.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از تسریع در رفع مشکلات ثبت و صدور اسناد مالکیت پلاک‌های واقع در بافت‌های فرسوده شهر تهران خبر داد و گفت: ۴۰ هزار پلاک در بافت‌های فرسوده امکان نوسازی ندارند.
در صورت تسری امکان ضبط و به‌طور ویژه ضبط تصویری جلسات دادگاه‌ها، اولین منفعت آن متوجه دستگاه قضا و سپس مردم خواهد بود.
رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی، با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان شهرستان خوی بر تسریع در شتاب بخشیدن به منظور تامین سرپناه و اسکان مناسب زلزله‌زدگان شهرستان خوی تاکید کرد.
ارومیه - رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی خواستار سرعت بخشیدن برای تامین سرپناه و اسکان مناسب زلزله زدگان خوی شد.
ارومیه - رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی خواستار سرعت بخشیدن برای تامین سرپناه و اسکان مناسب زلزله زدگان خوی شد.
باید از انجام یکسری فعالیت‌های تسریع و تشدید کننده مانند بالا و پایین رفتن از پله‌ها و دو زانو و چهار زانو نشستن خودداری کرده و در صورت امکان جهت بهبود درد زانو از دستشویی فرنگی استفاده کنند.
سازمان هواشناسی به احتیاط در سفر‌های برون شهری، اجتناب و پرهیز از تردد و اسکان درحاشیه مسیل‌ها، اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی و جابه‌جایی عشایر کوچ‌رو، بازگشایی دهانه پل‌ها و آبروها، بررسی استحکام سازه‌های موقت، تابلو‌های تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ها، تسریع در کاشت محصولات پاییزه و تسریع در برداشت مزارع پنبه در استان گلستان توصیه کرده است.
سران سه قوه بر هماهنگی و تعامل حداکثری همه ارکان کشور برای تثبیت و تسریع روند بازسازی و ارتقای اقتصاد ملی تاکید کردند.
در ماده هشتاد همین دستوالعمل آمده است رسانه ها در صورتی مجازند از اشخاص تاثیرگذار در تبلیغات استفاده کنند که ممنوع الکار نباشند. این ماده مغایر حق نخستین کار و فعالیت اشخاص است. بر اساس قانون، ممنوعیت اشتغال یا ایجاد محدودیت از حقوق اجتماعی فقط به موجب قانون یا رای قطعی دادگاه صالح امکان پذیر است. اینکه صدا و سیما مایل است رفتار غیر قانونی خودش را در قبال فعالان این رسانه به پلتفرم های بخش خصوصی هم تسری دهد از ایرادات حقوقی این دستورالعمل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ