مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا برنامه تیم ملی در فیفادی شهریور را کامل کنند و مذاکرات شان با کشورهای دیگر ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صراحتا اعلام کرد امکان پیدا کردن حریفان بزرگ تدارکاتی برای تیم ملی ایران نیست.
استادیوم وطنی در محلی واقع شده که از ساختمان‌های مجاور نیز تماشاگران امکان تماشای بازی را دارند.
صحنه‌های دیدار جنجالی گل‌گهر و فولاد، مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته‌اند.
کاربران ایرانی از امروز متوجه شده‌اند که دیگر امکان ورود به بازی موبایل Clash of Clans را ندارند، چرا که ظاهرا کمپانی سوپرسل ایران را تحریم کرده است.
مهرداد عبدی، هافبک نساجی، تاکید کرد که در بازی با نفت MIS از طرف هواداران حریف به سمت صورت او یک تیغ موکت بری پرتاب شده است.
مربی سابق جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، می‌گوید او چند سال پیش که در ناتینگهام فارست بازی می‌کرد به پیشنهاد منچستریونایتد برای جذب او بی‌اعتنایی کرد و سرانجام راهی آلمان شد.
شیخ دیاباته امکان همراهی تیم پرسپولیس در بازی با تراکتور را ندارد.
یک روز همیشه دقیقا ۸۶۴۰۰ ثانیه نیست، زیرا چرخش سیاره ثابت نیست. همه چیز از چرخیدن گوشته گرفته تا حرکت جو و کشش گرانشی ماه می‌تواند با آن بازی کند و هر روز چند میلی ثانیه اضافه یا کم کند. با گذشت زمان، این تفاوت‌ها اضافه می‌شوند.
لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید، یکی از بهترین بازیکنان این تیم در بازی برابر لیورپول بود.
با اعمال تحریم علیه ایران ارتباط ما با کشورهای اروپایی با مشکلاتی مواجه شده است بنابراین هر فضایی که امکان هم افزایی بدهد باید با دید مثبت مورد ارزیابی قرار گیرد.
در صورت صدور دستور موقت کمیته استیناف، هادی محمدی امکان حضور در بازی آلومینیوم را خواهد داشت.
سرمربی تیم شهرداری ارومیه گفت: اگر بازیکنان جوان ارومیه در بعضی از پوئن‌ها کم‌تجربگی نمی‌کردند، امکان تغییر نتیجه بازی وجود داشت، چون بسیاری از پوئن‌های نزدیک را به اشتباه از دست دادیم.
سعید صادقی به دلیل مصدومیت امکان حضور در دیدار مقابل فولاد را ندارد.
ارباب تجمل و لاکچری بودن یک سرمایه دار نمونه اروپایی، اما با ویژگی‌های امریکایی است. جریان نقدی به "برنارد آرنو" این امکان را می‌دهد تا در شیک‌ترین فروشگاه‌ها و پرشورترین کارزار‌های تبلیغاتی از رقبای خود پیشی بگیرد. آگهی‌ای که در آستانه جام جهانی تهیه شده بود و "لیونل مسی" و "کریستیانو رونالدو" را در حال بازی شطرنج روی کیف لویی ویتون نشان می‌دهد نمونه‌ای از این موارد است.
مدیریت سیت‌های سهام عدالت بر اساس اصل اقتصادی «مدیریت زنجیره ارزش زیرنظر نهاد تخصصی» به وزارتخانه‌های تخصصی واگذار شده است تا امکان پاسخگویی توسط وزرا وجود داشته باشد و از طرفی مدیران باید در حوزه اختیارات خود تخصص داشته باشند تا توسعه گری اتفاق بیفتد‌.
بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان پیش از دیدار با ژاپن در یک حرکت اعتراضی به تصمیم فیفا درباره عدم امکان حمایت از دگرباشان واکنش نشان دادند.
یکی از سؤالات بزرگ بعد از این دو بازی امکان همکاری آزمون و طارمی کنار یکدیگر است. اولین بار کی‌روش طارمی را به تیم ملی دعوت کرد و در حالی که آزمون مهاجم نوک تیم ملی بود، از این بازیکن در پست گوش چپ استفاده کرد. آن‌ها در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ همکاری فوق‌العاده‌ای داشتند و بعد از آن در دوره ویلموتس و اسکوچیچ هم بار‌ها کنار هم به زمین رفتند. در اردوی اتریش، اما آن‌ها یک دقیقه نیز کنار هم بازی نکردند.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید اگر ورزشگاه دستگردی امکان میزبانی از تماشاگران را ندارد، بنابراین بازی نباید در آن برگزار شود.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید اگر ورزشگاه دستگردی امکان میزبانی از تماشاگران را ندارد، بنابراین بازی نباید در آن برگزار شود.
پانصد هوادار پرسپولیس امکان تماشای بازی تیمشان را پیدا کرده‌اند.
هواداران پرسپولیس تنها امکان استقرار در طبقه اول ورزشگاه آزادی را خواهند داشت.
رئیس کل گمرک ایران گفت: برای ترخیص اسباب‌بازی از گمرک نیاز به مجوز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که همه اینها ممکن است فرآیند ترخیص را طولانی کند.
اگرچه سایت فدراسیون فوتبال برای فروش بلیت بازی ایران در جام جهانی اطلاعیه داده بود اما امکان خرید تا این لحظه وجود ندارد.
سامانه فروش بلیت مسابقات لیگ امکان خرید بلیت بازی افتتاحیه لیگ برتر را فراهم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ