معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به استفاده از موتور در ارائه خدمات اورژانس اجتماعی گفت: موتورلانس پس از تماس با ۱۲۳ می‌آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوان عدالت اداری به سازمان سنجش توصیه می‌نماید، به جای فرافکنی و ایجاد تشویش و نگرانی در جامعه نسبت به اجرای قوانین، به تمکین از دستورات و احکام قضایی اقدام نمایند و چنانچه اعتراضی به آرا و تصمیمات قضایی دارد، از طریق راهکار‌های قانونی پیگیری لازم را انجام دهد/ فارغ از ایرادات قانونی، روشن است با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها در تابستان، امکان اجرای رأی صادره از شعبه دیوان برای حضور این افراد در دانشگاه و ادامه تحصیل آن‌ها وجود ندارد!
در سفر مدیرعامل مؤسسه جهاد استقلال به همراه رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به عراق، توسعه کشت فراسرزمینی در این کشور مورد ارزیابی فنی و امکان‌سنجی قرار گرفت.
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: هیچ دانشجو یا داوطلب شبهه‌دار آزمون‌های سراسری ۱۴۰۰ و ماقبل آن که رأی قطعی مبنی بر محکومیت از هیات تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری دریافت کرده است، تاکنون امکان ادامه تحصیل در دانشگاه را نداشته و از ورود آن‌ها به دانشگاه جلوگیری شده است.
مربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که در والیبال روز دنیا مربیگری با چشمان غیرمسلح امکان پذیر نیست، گفت: بازی و مربیگری بدون آنالیزور واقعاً سخت است.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس : در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص مشاغل سخت و زیان آور، محدودیت سقف سنی برای متقاضیان بازنشستگی را از لایحه برنامه هفتم توسعه برداشتیم و با ۲۰ سال سابقه امکان بازنشستگی فراهم است.
درحالی که مذاکرات برای احیای برجام از نیمه تابستان ۱۴۰۱ تا اوایل بهار ۱۴۰۲ به اغما رفته بود، در چند هفته اخیر تحولات قابل‌توجهی در رابطه ایران با کشور‌های غربی رخ داده که تلاش برای بررسی امکان احیای برجام یکی از این مجموعه تحولات است.
متئو آلمانی تایید کرد که یک هفته تا 10 روز دیگر رای لالیگا در مورد امکان سنجی اقتصادی بارسلونا که در بازگشت لیونل مسی اهمیت بالایی دارد، اعلام خواهد شد.
لالیگا به باشگاه بارسلونا اعلام کرده که طرح امکان سنجی اقتصادی آن‌ها فعلا مورد تایید قرار نگرفته است.
اسپورت نوشته است که لالیگا دوشنبه طرح امکان‌سنجی اقتصادی ارائه شده توسط باشگاه بارسلونا را تایید خواهد کرد.
مطالعه اخیر پژوهشگران دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تهران، امکان استفاده از سامانه اسکوتر برقی اشتراکی در تهران و شرایط پذیرش اجتماعی این فناوری را مورد سنجش قرار داده است.
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی از امکان درخواست مجوز فعالیت واحد آموزش صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در درگاه ملی مجوزهای کشور خبر داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: دستورالعمل رتبه بندی امتیازات ارزشیابی مطالعات بزرگ همگروهی آینده نگر (کوهورت)، با هدف افزایش شفافیت و امکان صحت سنجی اطلاعات مورد بازبینی قرار گرفت.
با توجه به آنکه پس از قطعیت ثبت، امکان درخواست برای تبدیل ثبت انحصاری به ثبت مشترک وجود ندارد، عملاً فرصت واخاهی ایران از دست رفته است. بنابراین سوءمدیریت داخلی در این مورد غیرقابل کتمان است و انتظار می‌رود در این زمینه شاهد پاسخگویی مسئولان مرتبط باشیم.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به دلایلی امکان پیوستن سازمان سنجش به پنجره واحد دولت وجود ندارد.
بر اساس یک مطالعه امکان سنجی که به تازگی در مجله اورولوژی منتشر شده است، یک روش جدید که ترکیبی از دو فناوری فراصوت است، ممکن است گزینه‌ای مناسب برای جابه‌جایی سنگ کلیه به خارج از میزنای با دستکم درد کمتر و بدون بیهوشی باشد.
اپ موبایلی ابداع شده که با کمک هوش مصنوعی، دوربین و فلاش آن می تواند میزان اکسیژن خون را با دقت ۸۰ درصد بسنجد.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش در مورد تاثیر سابقه تحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ گفت: سوابق تحصیلی؛ یعنی دروسی که آزمون آن‌ها به صورت کتبی و نهایی توسط آموزش و پرورش برگزار می‌شود، در آزمون سال ۱۴۰۲ تاثیر ۴٠ درصدی قطعی خواهد داشت. امکان ترمیم نمره هم برای داوطلبانی که قبلا دوره متوسطه خود را به پایان رسانده‌اند، وجود دارد که این موضوع باید از آموزش و پرورش پیگیری شود.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از امکان سنجی برای بازآفرینی و استفاده از ظرفیت اراضی مسعودیه و رضویه در این منطقه برای تحقق مفاد قانون جهش تولید مسکن خبر داد.
با تنظیم «حالت تاریک» گوشی هوشمند به جای مشاهده متن سیاه و سفید سنتی در پس‌زمینه‌ای با رنگ روشن، این امکان طرح‌بندی را معکوس و آن را با متن سفید روی پس‌زمینه تیره جایگزین می‌کند.
پایگاه آمریکایی «کامان دریمز» در گزارشی به قلم «اومیر هیک» استراتژیست و کارشناس مسائل بین الملل به امکان سنجی وقوع جنگ داخلی دیگر در آمریکا پرداخت.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به ظرفیت های این استان برای تبدیل شدن به قطب دیتاسنتر جنوب کشور، از آغاز امکان سنجی برای راه اندازی دیتاسنتر ۱۰۰۰ رکی در استان فارس خبر داد.
روابط عمومی سازمان فضایی ایران گفت: ماهواره خیام، ماهواره سنجش از دور و متعلق به جمهوری اسلامی ایران است. تمامی فرامین مربوط به کنترل و بهره‌برداری از آن از روز اول و بلافاصله پس از پرتاب توسط کارشناسان ایرانی مستقر در پایگاه‌های فضایی متعلق به وزارت ارتباطات در خاک ایران انجام و صادر خواهد شد.
روابط عمومی سازمان فضایی ایران گفت: ماهواره خیام، ماهواره سنجش از دور و متعلق به جمهوری اسلامی ایران است. تمامی فرامین مربوط به کنترل و بهره‌برداری از آن از روز اول و بلافاصله پس از پرتاب توسط کارشناسان ایرانی مستقر در پایگاه‌های فضایی متعلق به وزارت ارتباطات در خاک ایران انجام و صادر خواهد شد.
خودروهای فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم بهمن موتور روز چهارشنبه 18خرداد در بورس کالا معامله می‌گردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ