عضو انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: در مراسم اربعین امسال هر نفر با یک کد ملی می‌تواند تا ۹ بلیت را به مقصد نجف با نرخ مصوب خریداری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متقاضیان سفر با قطار برای نیمه دوم تابستان که از صبح امروز (دوشنبه) موفق به خرید حضوری بلیت از آژانس‌ها نشدند، از ساعت ۱۴ امروز به صورتی اینترنتی امکان خرید خواهند داشت.
متقاضیان سفر با قطار که از صبح امروز (دوشنبه) موفق به خرید حضوری بلیت از آژانس‌ها نشدند، از ساعت ۱۴ امروز به صورتی اینترنتی امکان خرید خواهند داشت.
همزمان با آغاز مرحله دوم طرح عرضه یکپارچه خودروهای داخلی، امکان وکالتی کردن حساب‌های مشتریان بانک رفاه کارگران برای شرکت در این طرح فراهم شده است.
با وجود فعال‌شدن امکان خرید بلیت برای تماشاگران زن برای مصاف دوستانه تیم ملی ایران مقابل روسیه وجود ندارد.
امکان معرفی حساب وکالتی برای ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی وزارت صمت، به صورت حضوری و غیرحضوری در بانک شهر فراهم شد.
امکان معرفی حساب وکالتی برای ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی وزارت صمت، به صورت حضوری و غیرحضوری در بانک شهر فراهم شد.
امکان وکالتی کردن حساب برای ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی در بانک گردشگری فراهم شده است.
بانک سامان امکان تبدیل حساب مشتریان به حساب وکالتی و خرید آسان خودرو از بورس کالا را فراهم کرد.
در راستای تکمیل سبد خدمات و ارائه محصولات روزآمد، تبدیل حساب‌های مشتریان بانک رفاه کارگران به حساب‌های وکالتی به منظور خرید خودرو از شرکت ایران خودرو امکان‌پذیر شد.
بانک ملت امکان ارائه خدمات حساب وکالتی برای خرید خودرو به صورت غیرحضوری را برای خریداران فراهم کرد.
بانک ملت امکان ارائه خدمات حساب وکالتی برای خرید خودرو از شرکت سایپا به صورت غیرحضوری را برای خریداران فراهم کرد.
محدودیت انجام معامله توسط سرمایه گذاران حرفه ای در نماد تپسی از امروز چهارشنبه 21 دی ماه اعمال نخواهد شد.
با تصویب هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، امکان خرید اعتباری اوراق بهادار برای سبدهای اختصاصی در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران فراهم گردید.
هر برگ از اوراق مسکن سال جاری، از یک هفته قبل 108 هزار تومان آغاز شده و امروز این اوراق به ۱٬۲۳۲٬۰۰۱ هزار ریال رسیده است.
عضو جامعه تورگردانان ایران گفت: همیشه می گویند چرا ایرانی ها در ترکیه و دوبی خانه می خرند اما از آن طرف اجازه هم نمی دهند حداقل شیعیان در ایران سرمایه گذاری کرده خانه بخرند.
متقاضیان ارز می توانند علاوه بر مراجعه به صرافی ها به شعب منتخب چهار بانک مراجعه کنند.
رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی با اشاره به ثبت حدود یک‌هزار و ۷۶۴ فروشگاه استان تهران در سامانه ستکاوا گفت: از این پس فروشگاه‌ها می‌توانند از طریق این سامانه درخواست خرید مرغ منجمد و گرم دهند.
شاتل موبایل از فراهم شدن امکان خرید آنلاین سیم‌کارت هوشمند با IP ثابت (استاتیک) خبر داد.
رئیس ستاد اربعین ضمن تاکید بر تکمیل ثبت نام در سامانه سماح گفت: بدون ثبت نام امکان خرید بلیت برای اربعین وجود نخواهد داشت.
رئیس ستاد اربعین ضمن تاکید بر تکمیل ثبت نام در سامانه سماح گفت: بدون ثبت نام امکان خرید بلیط برای اربعین وجود نخواهد داشت.
مشهد ـ معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد گفت: سهمیه آرد ۲۵۷ نانوایی متخلف در مشهد که به دلایل مختلف به شبکه دستگاه‌های کارتخوان جدید متصل نشده اند قطع و دیگر امکان خرید ندارند.
اگرچه سایت فدراسیون فوتبال برای فروش بلیت بازی ایران در جام جهانی اطلاعیه داده بود اما امکان خرید تا این لحظه وجود ندارد.
سامانه فروش بلیت مسابقات لیگ امکان خرید بلیت بازی افتتاحیه لیگ برتر را فراهم کرد.
به گفته نماینده فروش بلیت فدراسیون فوتبال ایران سامانه فروش، فردا امکان خرید مستقیم بلیط بازی های ایران در جام جهانی فراهم خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ