علی خسروی عضو کمیته داوران، معتقد است کم اشتباه ترین داوران باید دیدارهای سپاهان و استقلال و پرسپولیس باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفته پایانی تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا با پانزده بازیکن آغاز می‌شود.
دو هفته پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر والیبال ساحلی جام خلیج فارس به مدت پنج روز به میزبانی باشگاه شهداب یزد برگزار خواهد شد.
با وجود پایان مسابقات لیگ یک تخلفات صورت گرفته در بازی های هفته های پایانی هم چنان از سوی کمیته انضباطی بررسی و منجر به صدور رای می شود.
یکی از مسابقات هفته پایانی لیگ برتر بیست و دوم تاثیری در سرنوشت هیچ یک از دو تیم ندارد.
پیام حیدری دو هفته بعد از دربی در هفته پایانی یکی از بازی های مهم و تاثیر گذار را سوت خواهد زد؛ مسابقه گل گهر و صنعت نفت آبادان.
کمیته داوران در هفته پایانی لیگ برتر از دو داور جدید استفاده کرده است.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته پایانی لیگ برتر را اعلام کرد.
در روز غیبت احتمالی دو چهره سرشناس، قضاوت دیدارهای مهم هفته پایانی لیگ برتر به اسامی مشهور داوری فوتبال ایران رسیده است.
کارشناس فوتبال تاکید کرد که حساسیت چند هفته پایانی لیگ برتر در تاریخ این مسابقات کم سابقه است و نمی‌توان جایگاه تیم‌ها را پیش بینی کرد.
هفته ماقبل پایانی رقابت‌های فوتبال بیست و دومین دوره لیگ برتر حساسیت بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی و باشگاه هایی که دنبال فرار از منطقه سقوط دارند پیدا کرده است.
هفته ماقبل پایانی رقابت‌های فوتبال بیست و دومین دوره لیگ برتر حساسیت بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی و باشگاه هایی که دنبال فرار از منطقه سقوط دارند پیدا کرده است.
استقلال در دو هفته اخیر لیگ برتر با از دست دادن 5 امتیاز شانس تکرار قهرمانی خود درلیگ برتر را کمرنگ کرد.
شاگردان ریکاردو ساپینتو از امروز تمرینات خود را برای دو بازی پایانی لیگ و احتمالا جام حذفی، آغاز کردند.
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی از هواداران این تیم خواست که در دو هفته پایانی مازیار زارع و شاگردانش را تنها نگذارند و باخت مقابل مس را فراموش کنند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید که آن‌ها دغدغه برگزاری دو هفته پایانی لیگ برتر را دارند.
دو هفته پایانی لیگ برتر مطابق عرف همیشگی، به صورت همزمان برگزار خواهد شد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال زمان برگزاری دیدارهای دو هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان را به دلیل حساسیت رقابت‌ها همزمان کرد.
اسقلال – ملوان در روزهای پایانی هفته جاری در استادیوم آزادی تهران و شاید در حضور تماشاگران برگزار کننده یکی از دیدارهای هفته دوم دور گشت خواهند بود.
استقلال در هفته پایانی دور رفت میهمان تراکتور است. این بازی پنج شنبه هفته جاری برگزار می شود.
یکی از جذابیت‌های دو هفته پایانی نیم فصل اول، تقابل تیم‌های پایین جدولی با یکدیگر است.
اعلام پنالتی در ثانیه‌های پایانی دیدار دو تیم شهرداری آستارا و استقلال خوزستان و تغییر تصمیم داور باعث شد تا جنجال بزرگی در آستارا شکل گیرد.
یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هشتم بین دو تیم استقلال و فولاد با تساوی به پایان رسید.
تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف گل‌گهر رفت و به برتری دو بر یک دست یافت.
آرمان شهدادنژاد، کاپیتان و دروازه‌بان باسابقه مس کرمان پس از تساوی مقابل گل‌گهر که با از دست رفتن پیروزی در دقایق پایانی مسابقه رقم خورد، در گفتگویی کوتاه با ورزش سه صحبت‌های جالبی داشت و به حواشی اخیر هم پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید؛

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ