استقلال در دو هفته اخیر لیگ برتر با از دست دادن 5 امتیاز شانس تکرار قهرمانی خود درلیگ برتر را کمرنگ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد مهاجمان برزیلی می‌توانند نسبت به بازیکنان سایر کشور‌ها کمک بیشتری به تیمش کنند.
معاون رئیس جمهور گفت: دولت تلاش می‌کند تا از مشکلات مردم گره گشایی کند و در این مدت اقدامات بزرگی صورت گرفته و دستاوردهای قابل توجهی در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی به ثمر رسیده که به مرور آثار و برکات آن در زندگی و معیشت مردم نمایان می شود.
صبح امروز و با هدف گره گشایی از امورات مراجعین دستگاه قضایی ۱۸۰ نفر از شهروندان با رئیس کل و معاونین قضائی دادگستری استان تهران ملاقات کردند.
میزگرد چالش های سرمایه گذاری و دلایل خلق مناطق آزاد در خبرگزاری مهر مورد بررسی کارشناسان قرار گرفت که در این میزگرد گفته شد هنوز هدف ایجاد مناطق آزاد اقتصادی برای دولت و مسئولان مشخص نیست.
حسینی بوشهری در قسمتی از بیانات خود خطاب به مسئولان تصریح کرد: گره‌گشای کار مردم باشید نه گره کور به کار مردم بزنید و مسئولیت امروز مدیران به برکت خون پاک شهدا و همراهی مردم است و مردم در انتخابات پیش‌رو با حضوری پرشور و گسترده شرکت خواهند کرد.
حسینی بوشهری در قسمتی از بیانات خود خطاب به مسئولان تصریح کرد: گره‌گشای کار مردم باشید نه گره کور به کار مردم بزنید و مسئولیت امروز مدیران به برکت خون پاک شهدا و همراهی مردم است و مردم در انتخابات پیش‌رو با حضوری پرشور و گسترده شرکت خواهند کرد.
معلم خیر کرمانی گفت: معتقدم خداوند روزی یک این کودکان یتیم را در روزی ما قرار داده است.
اهواز- رئیس جمهور جمهور با بیان اینکه اشتغال اولویت خوزستان است، گفت: برای گره گشایی از مشکل خوزستان و کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: هر کار سلبی نتیجه عکس دارد اما کار فرهنگی می‌تواند گره گشا موضوع حجاب باشد و جلساتی را در این راستا برگزار خواهیم کرد.
جوانان برتر تهران امروز با حضور برخی مسئولان همزمان با روز جوان در تالار ایوان شمس تجلیل شدند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی پوشان دیدار فوق العاده حساسی را برابر گل‌گهر خواهند داشت، گفت: سرمربی سیرجانی ها به دنبال شکسن طلسم نبردن تیم سابقش هست و همین امر بازی را جذاب می‌کند.
دستگاه قضائی و پلیس برای برخورد مؤثر و بازدارنده با سرقت‌های خرد نیازمند به یک فهم و نقطه مشترک هستند تا هم انتظارات پلیس در برخورد با سارقان برآورده شود و هم مطالبات دستگاه قضائی محقق شود.
ممکن است برخی مدعی عدم همراهی مجلس با این وزارت خانه شوند که در پاسخ باید یادآور شویم، مجلس در این حوزه هم مانند دیگر حوزه‌ها یاریگر دولتمردان بوده و هست؛ اما از جانب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیچ نیازی در این زمینه اعلام نشده و متاسفانه تا به امروز هیچ طرح و لایحه جدیدی از طرف ایشان به مجلس ارائه نگشته است. بالاخره مجلس که نمی‌تواند برای ایشان طرح یا لایحه طراحی کند!
تفکر وزیر بهداشت تفکر راهبردی نیست و نگران چند برابر شدن مشکلاتیم/ اکتفا کردن به آمار واکسن گره‌گشای مشکلات مردم نخواهد بود
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران به تشریح مشوق‌های ساخت و ساز در بافت فرسوده و تعداد پروانه ساخت پرداخت.
معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: دولت شبانه روز و بدون وقفه مشغول رفع مشکلات بجا مانده و گره گشایی از گرفتاری‌های مردم و کشور است.
احسان پهلوان تعویض طلایی جواد نکونام لقب گرفت و توانست سازنده گل تساوی تیمش باشد.
یک شادی تکراری پس از همه گل‌ها برای تضعیف روحیه فوق ستاره آرژانتین گره‌گشای فرانسه برای قهرمانی نبود.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: تلاش داریم با تکمیل هرچه سریع‌تر بیمارستان امام علی(ع) در نجف و استقرار کادر درمان مجرب، گره‌گشای مشکلات درمانی زائران در عراق باشیم.
شاید جالب باشد بدانید که در فاصله‌ی کمتر از دو هفته، گل‌زنی مدافعان تیم ملی زنان و مردان ایران سبب اولین پیروزی تیم‌های ملی ایران مقابل یک تیم اروپایی شد.
بانک کارگشایی در تاریخ ۱۰ آبان ماه سال ۱۳۰۵ خورشیدی با تصویب مجلس شورای ملی تحت عنوان مؤسسه رهنی دولتی تأسیس و امروز ۹۶ ساله شد.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: اگر میدان را برای دانش آموزان باز کنیم توانایی گره گشایی از مشکلات انقلاب و نظام را دارند.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: اگر میدان را برای دانش آموزان باز کنیم توانایی گره گشایی از مشکلات انقلاب و نظام را دارند.
شاگردان ساپینتو در نیمه اول دیدار برابر پیکان با وجود این که زمان زیادی را صاحب توپ بودند اما نتوانستند با وجود داشتن چند موقعیت دروازه حریف را باز کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ