با وجود پایان مسابقات لیگ یک تخلفات صورت گرفته در بازی های هفته های پایانی هم چنان از سوی کمیته انضباطی بررسی و منجر به صدور رای می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته تعیین وضعیت در مورد پرونده محمد نصرتی، سرمربی سابق پارس جنوبی، حکم داد.
این یک دیدار ویژه برای نماینده تیم المپیک ایران بود که با پایان یافتن اردوی استانبول سری به دوبی زده بود.
با تصنمیم لوئیس انریکه، بورخا آلوارز از این پس مربی گلرهای پی اس جی خواهد بود. او در دو سال و نیم گذشته مربی دروازه بان های اف سی آندورا بود.
لوئیس انریکه به عنوان مربی جدید باشگاه پاری سن ژرمن انتخاب شده و مراسم معارفه او امروز در باشگاه پاریسی به انجام خواهد رسید.
رئیس باشگاه الهلال جهت کسب رضایت از مدیران لیل و استخدام پائولو فونسکا، در پاریس حضور دارد.
روزنامه اکیپ می‌گوید توافق لوئیس انریکه با پاری سن ژرمن قطعی شده و ممکن است ظرف چند ساعت آینده شاهد معرفی رسمی او به عنوان سرمربی جدید تیم فرانسوی باشیم.
تلاش محمد محبی بعد از بازی با پارس جنوبی در تمرینات استقلال از نگاه عکاس این باشگاه پنهان نمانده است.
محمد محبی در مصاف با پارس جنوبی بعد از هدر دادن ضربه پنالتی نتوانست آن بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد و به همین خاطر در بین دو نیمه تعویض شد.
در مصاف پارس جنوبی – استقلال محمد محبی می توانست یکی از ستاره های تیم میهمان باشد اما اینطور نشد و در بین دو نیمه تعویض شد!
پارس جنوبی دیروز در حالی در مرحله یک چهارم نهایی در برابر استقلال یک بر صفر شکست خورد که نمایش امیدوار کننده ای داشت و بازنده ای سربلند بود.
مهاجم تیم فوتبال استقلال در پایان دیدار برابر پارس جنوبی جم از حس و حال بد خود حرف زد، که البته با پیروزی استقلال با روحیه خوبی ورزشگاه را ترک کرد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و پارس جنوبی جم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با تساوی به پایان رسید.
در یکی از دیدارهای حساس مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز در جم و در استادیوم تختی این شهر شاگردان امید رضا روانخواه پذیرای استقلالی ها خواهند بود.
افشای یک ایمیل علیه کریستوف گالتیه، مربی PSG، رسوایی بزرگی را به بار آورده و اتهام سنگین توهین به بازیکنان مسلمان و رنگین‌پوست به او وارد شده است.
ورود لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، به منطقه فنی کنار زمین در جریان دیدار تیم پاریسی مقابل لیل و فریاد زدن بر سر بازیکنان یکی از صحنه‌های جنجالی این مسابقه بود.
سایپا در هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور نمایش خوبی در برابر پارس جنوبی داشت و این تیم را با نتیجه 3-1 شکست داد.
تیم‌های واراژدین و لوکوموتیو در لیگ کرواسی در شرایطی به تساوی دست یافتند که پیش از بازی بارش برف دردسری جدی ایجاد کرده بود.
سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین معتقد است برخی بازیکنانش در بازی جام حذفی مقابل پارس جنوبی در اندازه‌های خود ظاهر نشدند.
وحید هلیلهوژیچ، سرمربی سابق تیم ملی مراکش، عصبانیت خود را از عدم حضور روی نیمکت این تیم در جام جهانی 2022 قطر ابراز کرد.
عادت کرده بودیم همیشه ساکت الهامی را کنار خط مربی پرشور و گاهی عصبانی ببینیم. عصبانیتی که گاهی منجر به محرومیت های چند جلسه ای برای او شد.
کمیته انضباطی به دلیل اتفاقات رخ داده از سوی مدیرعامل و مربی تیم ون پارس اصفهان، قرار دستور موقت را صادر کرد.
هرچی من بگم یا نگم تو کار خودت رو می‌کنی و حرفام رو برعکس می‌نویسی انگار که باورشون نداری
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به پیشنهاد مدیران باشگاه ون پارس برای پذیرش سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه جواب رد داد.
با اعلام رسمی باشگاه بایر لورکوزن، جراردو سیوانه از هدایت این تیم برکنار و ژابی آلونسو جانشین او شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ