دو هفته پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر والیبال ساحلی جام خلیج فارس به مدت پنج روز به میزبانی باشگاه شهداب یزد برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به آلودگی ذرات معلق هوا در استان با منشأ خارجی، میزان این ذرات را بیش از پنج برابر استاندارد اعلام کرد.
امروز ۱۸ تیر ماه سالروز ثبت جهانی بافت تاریخی یزد در فهرست میراث یونسکوست. در پرونده ثبت جهانی این شهر آمده که یزد از مدرنیته ویرانگر فرار کرده و اصالت خود را حفظ کرده است.
امروز ۱۸ تیر ماه سالروز ثبت جهانی بافت تاریخی یزد در فهرست میراث یونسکوست. در پرونده ثبت جهانی این شهر آمده که یزد از مدرنیته ویرانگر فرار کرده و اصالت خود را حفظ کرده است.
طاهرخانی گفت: میزان سرمایه‌گذاری برای نیروگاه ۱۰۰مگاواتی اشکذر یزد به ارزش ۶۰ میلیون یورو پیش بینی می‌شود.
یزد- فرونشست یا فروچاله‌ها یکی از پیامدهای منفی برداشت بی‌رویه آب از سفره‌های آب زیرزمینی است که امروز بخش زیادی از شهرهای استان یزد را با خود درگیر کرده و همچنان رو به افزایش است.
یزد- فرونشست یا فروچاله‌ها یکی از پیامدهای منفی برداشت بی‌رویه آب از سفره‌های آب زیرزمینی است که امروز وسعت ۵۰۰ هکتاری از شهرهای استان یزد را با خود درگیر کرده و همچنان رو به افزایش است.
یزد- مدیرکل زنان و خانواده استانداری یزد گفت: یزد بر اساس شاخص‌های سرعت و دقت در برگزاری و اطلاع‌رسانی رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت همچنین استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی حائز رتبه برتر شد.
۹ هندبالیست بوشهری به جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهرستان بافق استان یزد دعوت شدند.
مدیر توسعه گروه موزه‌های دفینه همزمان با هفته صنایع دستی از راه اندازی اولین موزه بافته‌های تاریخی کویر ایران با محوریت بافته‌ها و منسوجات یزد خبر داد .
مسابقه رفت فینال هجدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان ایران عصر امروز با برتری تیم بافق یزد پیگیری شد.
در هفته نخست لیگ برتر اسکواش آقایان، الماس کویر یزد به برتری دست یافت.
یکی از حساس‌ترین رقابت‌های لیگ برتر تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه شهید نصیری یزد به میزبانی چادرملو برگزار خواهد شد.
هفته سوم مسابقات سراسری اسبدوانی (کورس بهاره)به میزبانی استان یزد با معرفی برترین ها به پایان رسید.
در حالی که میزان بارش در تمام استان‌های کشور نسبت به روند بلندمدت کاهشی بوده است، پنج استان نسبت به روند بلندمدت خود افزایش بارش داشته‌اند. میزان بارش در استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش داشته و این به آن معناست که جغرافیای آبی در کشور در حال تغییر است.
در حالی که میزان بارش در تمام استان‌‌‌های کشور نسبت به روند بلندمدت کاهشی بوده است، پنج استان نسبت به روند بلندمدت خود افزایش بارش‌‌‌ داشته‌‌‌اند. میزان بارش‌‌‌ در استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش داشته و این به آن معناست که جغرافیای آبی در کشور در حال تغییر است.
ناصر طباطبایی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران استان یزد می‌گوید: موج سرما و بارش‌ها پرواز‌هایی که به مقصد این شهر و استان انجام می‌شود را با چالش مواجه کرده و همین امر بر ضریب اشغال هتل‌ها در یزد اثرگذار بوده است. او درباره میزان کاهش متقاضیان هتل‌ها به عدد ۲۰‌درصد اشاره کرده و می‌افزاید: این حداقل رقمی است که می‌توان برای کاهش رزرو‌ها عنوان کرد، علاوه بر آن به واسطه سرمای زیاد ما با دستورالعمل کاهش مصرف گاز برای هتل‌ها مواجه هستیم.
یزد- رئیس کمیته امداد کشور گفت: کمیته امداد امسال باید در کشور ۵۰۰ هزار شغل ایجاد کند که ۵۰ درصد این میزان مربوط به افراد غیر تحت پوشش است.
برنامه هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال و اسامی ناظران و داوران این هفته مشخص شد.
مناسب سازی شرایط برای سفر معلولان با هر شرایط جسمانی موضوعی است که تاکنون یزد به آن پرداخته است اما این بار کیش میزبان برخی معلولان شد تا شرایط مهیا شده را به عنوان شهر دسترس پذیر بسنجد.
پروژه ریل مخزن‌دار انبار نفت شهید صدوقی یزد با هدف افزایش میزان انتقال نفت گاز، ایجاد مرکز جدید ارسال نفت گاز به شمال‌شرق و شرق کشور و ...امروز (سه‌شنبه، ۲۲ آذرماه) به بهره‌برداری رسید.
سومین نشست انجمن ورزش شهرداری های کشور به میزبانی استان یزد و شهرداری شهر آشکذر با حضور روسا کمیته های استانی ورزش شهرداری ها کشور برگزار شد.
سومین نشست انجمن ورزش شهرداری های کشور به میزبانی استان یزد و شهرداری شهر آشکذر با حضور روسا کمیته های استانی ورزش شهرداری ها کشور برگزار شد.
معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه گفت: مسابقات بین المللی تک تیراندازی ویژه ۲۰۲۲ نظامیان به میزبانی نیروی زمینی سپاه در یزد برگزار خواهد شد.
تیزر جالب و زیبای مسابقات تک تیراندازی ۲۰۲۲ نظامیان جهان به میزبانی سپاه در استان یزد را مشاهده می‌نمایید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ