در روز غیبت احتمالی دو چهره سرشناس، قضاوت دیدارهای مهم هفته پایانی لیگ برتر به اسامی مشهور داوری فوتبال ایران رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمان بازگشت مانوئل نویر بارها عقب افتاده است و به طور دقیق معلوم نیست که دلیل این روند طولانی درمان چیست.
قائم مقام باشگاه استقلال توضیحاتی درباره لیست نقل و انتقالاتی این تیم عنوان کرد.
یک رسانه لبنانی مدعی شده چین در حال هماهنگی مذاکراتی میان ایران، سعودی و امارات برای تشکیل نیروی دریایی مشترک جهت تضمین امنیت دریانوردی در خلیج فارس است.
استقلال در صورت قطع همکاری با ریکاردو ساپینتو، سراغ کدام مربی خواهد رفت؟
با استیضاح فاطمی امین بازار گمانه زنی‌ها درباره شغل جدید وزیر سابق صمت، داغ شده است. روزنامه شرق در خبری تایید نشده به نقل از برخی منابع آگاه نوشت: «احتمالا فاطمی‌امین معاون اجرایی رییس جمهور خواهد شد»
تضمینی برای دست یافتن طرفین به توافق وجود ندارد. مقامات آمریکا مجددا بر کلیدواژه عدم‌تمرکز بر برجام تاکید کرده‌اند. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز روز پنج‌شنبه ارتباط سفر اخیر رابرت مالی به عمان با اظهارات یک‌نماینده مجلس در خصوص سفر قریب‌الوقوع سلطان عمان به تهران برای انتقال پیامی از واشنگتن به مقام‌های ایرانی را رد کرد.
مدیر پایگاه پژوهشی ملی سیمره گفت: گمانه‌زنی در شهر تاریخی سیمره (دره شهر) استان ایلام با توجه به گسترش شهر و افزایش ساخت و سازها در اطراف آن، انجام شد.
رئیس کمیته داوران می گوید که رقابت های لیگ بیست و سوم با استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی برگزار می شود.
همان گونه که اغلب در مورد دیکتاتوری‌ها رخ می‌دهد کیش شخصیتی که حول محور یک رهبر رشد می‌کند نیاز به فاصله گرفتن شخص دیکتاتور از هرگونه خبر بد را ضروری می‌سازد به خصوص در زمانی که همه چیز به شکل اجتناب ناپذیری دچار اشتباه می‌شود و به درستی پیش نمی‌رود. فرقه پوتینیسم نیز از این قاعده مستثنی نیست.
. در صورت رسیدن و فیکس شدن سردار در بازی مقابل انگلیس، احتمالا سامان قدوس از ترکیب اصلی خارج خواهد شد و امیری به جای وینگر چپ، یک خط عقب‌تر خواهد آمد
فدراسیون فوتبال هنوز لیست نهایی تیم ملی را اعلام نکرده و قرار است امروز این کار را انجام دهد. اما بازیکنانی که مسافر دوحه شده‌اند مشخص و به آن‌ها اطلاع رسانی شده است.
تیم ملی فوتبال کشورمان در راه آماده‌سازی جام جهانی، پنج‌شنبه ۱۹ آبان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم نیکاراگوئه می‌رود.
تیم ملی ایران احتمالاً با ترکیب ۱-۴-۱-۴ به میدان می‌رود که در این صورت، سردار آزمون در پست مهاجم به میدان می‌رود و مهدی طارمی وینگر چپ خواهد بود.
وبسایت معروف ان‌بی‌سی لیست نهایی انگلیس، رقیب ایران در جام جهانی را پیش‌بینی کرد.
وبسایت معروف ان‌بی‌سی لیست نهایی انگلیس، رقیب ایران در جام جهانی را پیش‌بینی کرد.
بعید نیست نویسندگان ورلد ساکر پیرامون اسامی ملی پوشان ایرانی که راهی جام جهانی می‌شوند، با عادل مشورت کرده باشند و لیست تیم ملی را از این گزارشگر و مجری با تجربه گرفته باشند.
بعید نیست نویسندگان ورلد ساکر پیرامون اسامی ملی پوشان ایرانی که راهی جام جهانی می‌شوند، با عادل مشورت کرده باشند و لیست تیم ملی را از این گزارشگر و مجری با تجربه گرفته باشند.
اینطور که پیداست حسن رنگرز مدیرکل ورزش استان مازندران قرار است سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شود.
شاید برای خیلی‌ها پس از دعوت رامین رضاییان این پرسش به وجود آمده باشد که برخورد این بازیکن با سردارآزمون ستاره تیم ملی در اردوی اتریش چگونه خواهد بود؟
انتظار می رود که کارلوس کی روش با چهار یا پنج دستیار خارجی روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند.
شنیده‌ها حاکی از این است که با توجه به نظر مساعد مسئولین برگزاری و نظمی که در اولین حضور زنان در استادیوم برقرار بوده، قرار است برای دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت، سازمان لیگ ظرفیت بیشتری را برای حضور زنان در ورزشگاه در نظر بگیرد
با اعلام فدراسیون والیبال لهستان ویلفرد لئون مسابقات قهرمانی جهان را از دست داد.
کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه تصمیمات ارزی بانک مرکزی بر رشد شاخص بورس اثر گذار بود، گفت: به دنبال اتفاقات رخ‌داده در بازار ارز زمینه ورود پول‌های بلوکه‌شده به سمت بازار سرمایه فراهم شد که شاهد افزایش چشمگیر حجم تقاضا در بازار سهام بودیم.
باهنر در گمانه‌زنی از تغییرات در مجمع تشخیص اعلام کرد: آملی لاریجانی رئیس مجمع باقی می‌ماند، چند دیپلمات احتمالا اضافه می‌شوند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ