دو هفته پایانی لیگ برتر مطابق عرف همیشگی، به صورت همزمان برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان سنجش یادآور شد: نتایج به صورت دو مرحله اعلام می‌شود، نتایج اولیه به صورت نمرات کل آموزش و پرورش، نمرات آزمون نوبت دی ۱۴۰۱ و نمرات آزمون نوبت تیر ۱۴۰۲ را تا آخر هفته اعلام می‌کنیم.
قهرمان دو دوره اخیر فرمول یک فاش کرد که مسابقات آخر هفته را دوست ندارد.
دو کاپیتان سابق آبی‌ها و سرمربیان حال حاضر استقلال و نساجی در هفته سیزدهم در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار می‌گیرند.
اگرچه بازی‌های هفته آخر تمام لیگ‌های معتبر همزمان برگزار می‌شود اما جالب می‌شد اگر بازی‌های بدون تاثیر در سرنوشت قهرمانی یا سقوط لیگ در زمانی متفاوت برگزار شود.
یکی از مسابقات هفته پایانی لیگ برتر بیست و دوم تاثیری در سرنوشت هیچ یک از دو تیم ندارد.
پیکان در هفته آخر لیگ برتر هم دو بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.
رقابت پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در شرایطی به هفته آخر کشیده شد که جنگ خارج از زمین دو باشگاه هم به اوج خود رسیده و وارد فاز نهایی شده است!
رقابت پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در شرایطی به هفته آخر کشیده شد که جنگ خارج از زمین دو باشگاه هم به اوج خود رسیده و وارد فاز نهایی شده است!
رقابت پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در شرایطی به هفته آخر کشیده شده است که جنگ خارج از زمین دو باشگاه هم به اوج خود رسیده و وارد فاز نهایی شده است!
پیروزی تیم پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان این تیم را تا یک قدمی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر جلو برد.
منابع دیپلماتیک مصری به این سایت خبری گفتند که طی هفته آخر مارس، مذاکراتی بین مقامات امنیتی مصر و ایران برگزار شد و دو طرف امکان توسعه تدریجی روابط دوجانبه طی مرحله آتی را بررسی کردند.
به جز لیگ اسپانیا در سایر کشورهای معتبر هم مسابقات نهایتا در دو هفته یا یک هفته آخر به صورت همزمان برگزار می‌شود.
هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان امروز با برگزاری دو دیدار پیگیری شد و تیم‌های سنگ آهن بافق و شهیدچمران لارستان با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند.
لایحه دولت برای افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز در کمیسیون اجتماعی در حال بررسی است؛ اما برخی از نمایندگان مجلس با هدف«سامان‌دهی تقویم تعطیلات رسمی» سه ایراد (نقص محتوا) به این لایحه وارد کردند و قصد اصلاح آن را دارند.
حساس‌ترین بازی این هفته اروپا در آنفیلد برگزار خواهد شد تا دو غول فوتبال جزیره زورآزمایی کنند.
در حالی که آخر هفته گذشته همه ماجرای نامه وزیر نفت برای تعطیلی تهران در دو روز ابتدای هفته قویا تکذیب می‌کردند، اما روز شنبه با اعلام استانداری تهران ادارات پایتخت تعطیل شد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بارش شدید برف و باران در ۹ استان طی روزهای پیش بینی می‌شود.
با اعلام نشریه "الوطن"، امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الوکره، حداقل سه هفته دیگر در تمرینات و مسابقات تیمش غایب خواهد بود.
وقتی در طول سال به آمار جهانی میزان حمله قلبی نگاه می‌کنیم، آنچه می‌بینیم نرخ‌های نسبتاً ثابت هفته به هفته است. در این میان دو استثنا وجود دارد: یکی این که در ماه‌های تابستان یک افت گسترده و کم عمق در حملات قلبی وجود دارد و در آذر ماه نیز شاهد افزایشی حدود ۳۰ تا ۴۰ درصدی در فاصله زمانی دو هفته آخر سال بین کریسمس و سال نو هستیم.
در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر کشتی فرنگی، درحالی که از 4 تیم‌ صعود کننده به نیمه‌نهایی رونمایی شده، تیم‌ها برای صدرنشینی در دو گروه مقابل هم قرار خواهند گرفت.
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی از تصویب مصوبه‌ای در دولت مبنی بر تعطیلی دو روز آخر هفته برای همه کارکنان خبر داد.
بازدید از موزه‌های سراسر کشور در دو روز پایان این هفته، به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری در ایران، رایگان شد.
پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد در تیراندازی های دو روز گذشته در شیکاگو دست کم ۴۵ نفر زخمی و ۵ نفر کشته شدند.
شاگردان قربان بردیف با قبول دومین شکست فصل، هفته سوم را با رتبه پانزدهم به پایان رساندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ