اسقلال – ملوان در روزهای پایانی هفته جاری در استادیوم آزادی تهران و شاید در حضور تماشاگران برگزار کننده یکی از دیدارهای هفته دوم دور گشت خواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهرداد محمدی در دو بازی اخیر استقلال به عنوان یار جانشین وارد زمین شده و هنوز از ابتدا در ترکیب اصلی قرار نگرفته است.
چنانچه استقلال امروز موفق شود دو بار دروازه ملوان را باز کند، به رکوردی خاص دست خواهد یافت.
نبرد استقلال و ملوان در جام حذفی ،تکرار بازی این دو تیم در اواسط دهه 70بود. نبردی که استقلال را به سختی به فینال جام حذفی رساند.
مهاجم ملوان با وجود درخشش در بازیهای قبلی در دو مسابقه مقابل استقلال حریف مدافعان مستحکم آبی‌پوش نشده است.
دو صحنه جنجالی بازی استقلال - ملوان مورد نقد و بررسی کارشناسان قرار گرفته است.
استقلال احتمالا با دو غایب مهیای بازی با ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی می شود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم ۱۱ امتیاز با اشتباهات داوری از دست داده است، به تمجید از دو بازیکن تیمش پرداخت و دلیل بازی ندادن به سجاد شهباززاده را توضیح داد.
تیم فوتبال استقلال بعد از دو باخت متوالی در لیگ برتر این بار برابر ملوان با ارائه یک بازی برتر به پیروزی پرگل دست یافت تا از زیر فشار خارج بشود.
نیمه نخست بازی دو تیم استقلال تهران و ملوان بندرانزلی با برتری قاطع آبی پوشان به پایان رسید. در این نیمه مدافع ملوان با گل به خودی دروازه این تیم را باز کرد.
استقلال و ملوان در شرایطی باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم بروند که دو تیم هشت بار در این رقابت ها با هم بازی کرده اند.
امروز تمرینات استقلال برای دیدار بعدی آن‌ها در لیگ برتر مقابل ملوان پیگیری شد و باز هم دو مدافع میانی استقلال در تمرینات گروهی حضور نداشتند.
پیمان بابایی با کارت زردی که برابر سپاهان گرفت، دیدار هفته بعد تیمش را از دست داد.
برگزاری بازی تدارکاتی استقلال با ملوان قبل از دیدار با پرسپولیس قطعی شد.
سرمربی استقلال با دو تغییر در دقایق ابتدایی نیمه دوم، سعی در تغییر نتیجه و جریان بازی دارد.
دروازه استقلال در دو بازی ابتدایی یعنی در دیدار برابر سپاهان و ملوان 3 بار باز شده است و این آمار کمی در مورد قهرمان فصل پیش نگران کننده است.
رشت- دو تیم ملوان بندر انزلی و استقلال تهران در حالی به مصاف هم رفتند که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی از نزدیک این بازی را تماشا می کرد.
رشت- دو تیم ملوان بندر انزلی و استقلال تهران در حالی به مصاف هم رفتند که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی از نزدیک این بازی را تماشا می کرد.
ساعت بازی دو تیم استقلال و ملوان انزلی در هفته دوم لیگ برتر تغییر کرد.
زمان بازی استقلال با ملوان تغییر کرد
مسئولان استقلال منتظر رسیدن ITC دو بازیکن تازه‌وارد خود هستند تا بتوانند مقابل ملوان از آنها استفاده کنند.
زمانی که در رسانه ها اعلام شد محمد حسین مردامند در دو هفته ابتدایی قادر به همراهی تیم استقلال نیست برخی اینطور گفتند که باشگاه ملوان عمدا مجوز این بازیکن را بعد از هفته دوم صادر می کند!
بازیکن ملوان می گوید که برای او فرقی ندارد در چه پستی به میدان برود و هدف او تنها موفقیت تیم است.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۲۴۶ بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۹ هزار و ۷۱۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.
شرکت تولید موتورهای دیزل ایران (ایدم) از زیرمجموعه‌های ایران خودرو دیزل، در سه ماهه نخست امسال با تولید ۱۶۴۲ دستگاه موتور همگن با ۳۵۵، موفق به شکست رکورد مدت مشابه در ۳۰ سال اخیر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ