سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از زنده‌گیری یک حلقه مار در یک مجتمع اداری شهر سمنان خبر داد و گفت: این حیوان در بیابان‌های اطراف شهر سمنان رها سازی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سحابی حلقه، یک سحابی سیاره‌نمای بسط‌یافته است. این ابر گازی وقتی ایجاد می‌شود که ستاره‌ای خورشیدمانند تکامل می‌یابد، اتمسفر بیرونی خود را به بیرون پرتاب کرده و به یک کوتوله سفید تبدیل می‌شود.
تلسکوپ فضایی جیمز وب تصاویری خیره‌کننده از آخرین مراحل زندگی ستاره‌ای در دوردست‌ها را با جزئیاتی بدیع و بی‌سابقه به ثبت رسانده است. این تصاویر ساختاری دوناتی شکل را از گاز درخشان با عنوان سحابی حلقه به نمایش می‌گذارد که در فاصله دوهزار و ششصد سال نوری از زمین قرار دارد.
رضا گلزار در صفحه اینستاگرام خودش یک استوری منتشر کرد که در میان کاربران فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.
ایگور استرلکوف، تحلیلگر جنگ، وزیر دفاع سابق جمهوری خلق دونتسک، ادعا کرد که یوگنی پریگوژین، رئیس واگنر، با افراد ناشناس در حلقه پوتین در تلاش برای برکناری دیکتاتور عمل می‌کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آمدن یک وزیر و رفتن یک وزیر دیگر اگر با حفظ ساختارهای قبلی باشد، منجر به رفع مشکلات عدیده وزارت آموزش و پرورش نمی‌شود.
نتایج تحقیقات اخیر که در اواسط آوریل در مجله Nature Astronomy منتشر شد، حکایت از آن دارد که نور از حلقه‌های اینشتین (پدیده‌ای که از تغییر شکل نور رسیده از یک منبع مثل کهکشان یا ستاره به یک حلقه، که از همگرایی گرانشی نور منبع توسط یک جرم بسیار بزرگ مانند یک کهکشان دیگر یا سیاهچاله ناشی می‌شود) که به طرز عجیبی منحرف شده‌اند، ممکن است هویت واقعی ماده تاریک را مشخص کند.
به تازگی یک حلقه به قیمت ۴۰۰ پوند ابداع شده که به فرد اجازه می دهد با دو بار ضربه زدن روی آن صدای قلب همسرش را بشنود!
اصفهان- مدیرحفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: طی یک سال اخیر ۸۷۷ حلقه چاه غیرمجاز در استان اصفهان پر و مسلوب المنفعه شد.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از توزیع ۵۲ هزار حلقه لاستیک کشف‌شده در یک انبار در بازار خبر داد و گفت: حدود یک‌صد میلیارد تومان در اجرای احکام اخذ شده است.
یک هاله نور بسیار بزرگ دایره‌ای شکل وهم‌انگیز از نور قرمز، درست شبیه بخشی از فیلم‌های علمی تخیلی، اخیرا در آسمان شب در بالای ایتالیا چشمک زد. این هاله نور عجیب که شبیه دیسک بود، تنها برای چند هزارم ثانیه در آسمان دیده و سپس ناپدید شد.
مواد درخشان و پوشش گازی این سحابی سیاره‌ای ناشی از سیارات نیست، بلکه لایه‌های بیرونی رانده‌شده از یک ستاره درحال مرگ است که زمانی شبیه به خورشید بوده و اکنون به شکل یک روزنه کوچک نور در مرکز سحابی دیده می‌شود.
یک سیاره کوتوله کوچک به نام کوآئوار «Quaoar» که در کمربند کویپر و فراتر از پلوتون معلق است، نیز توسط یک حلقه متراکم احاطه شده، و حلقه در چنان فاصله زیادی می‌چرخد که باید تبدیل به قمر می‌شد.
مشهد ـ مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و ۶۰ حلقه چاه غیرمجاز توسط امورها و ادارات آب شهرستان‌ها پر و مسلوب المنفعه شد.
یک مقام عراقی از پروژه راهبردی پرده برداشت که یک شرکت فرانسوی مجری آن است.
یک مقام عراقی از پروژه راهبردی پرده برداشت که یک شرکت فرانسوی مجری آن است.
محققان یک پانکراس مصنوعی ابداع کرده اند که سیستم حلقه بسته نیز نامیده می شود و به کنترل قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع یک کمک می کند.
سرمربی تیم ملی دانمارک در سخت‌ترین حالت ممکن از کنار حلقه شادی و اتحاد استرالیایی‌ها گذشت.
مردی به طور تصادفی حلقه ازدواجی قرون وسطایی و کمیاب را کشف کرد که ارزش تخمینی آن ۴۷۰۰۰ دلار (حدود یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان) ارزیابی شده است. دیوید بورد، شهروند انگلیسی وقتی برای اولین بار این حلقه طلای کوچک را با فلزیاب خود در نزدیکی روستایش پیدا کرد، به آن اهمیت نداد.
بازیکنان ایران بلافاصله پس از باخت در یک جلسه سرپایی کوتاه با سرمربی تیم شرکت کردند.
حلقه اتحاد ملی‌پوشان؛ مهم‌ترین تصویر تمرین امروز در فاصله ۷۲ ساعت تا بازی با انگلیس بود.
استقلال بعد از دیدار با نساجی حالا باید در یک مسابقه مهم به مصاف گل گهر در سیرجان برود. تیمی که با حضور در رده دوم جدول نشان داد یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل از بازی ها است.
دانشمندان می‌گویند که حلقه‌های شگفت انگیز زحل بسیار جوان هستند، اما این موضوع همیشه به عنوان یک معمای چالش برانگیز مطرح بوده است.
تصویر زنی تازه در ماه‌های اخیر در کنار رهبر کره شمالی دیده شده که اغلب یک کیف دستی به همراه دارد.
گل تساوی‌بخش گل‌گهر در شرایطی به ثمر رسید که حضور بهنام برزای به عنوان جانشین جان تازه‌ای به حملات سیرجانی‌ها داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ