سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سمنان از حریق در یک واحد صنفی خودرو در شهرک غرب سمنان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دفتر نظارت همگانی بازرسی فاتب گفت: با تلاش مأمور سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران، پسربچه ۸ ساله که داخل یک واحد مسکونی گرفتار حریق شده بود، نجات پیدا کرد.
سلامی گفت: خبرنگار، امین حریم خصوصی انسان‌هاست. هیچکس حق ندارد به دنیای خصوصی انسان‌ها وارد شود و آن را به دیگران رونمایی کند. چرا که این کار خلاف اخلاق، شرع و انسانیت است. خبرنگار امین حریم خصوصی انسان‌هاست، به همین دلیل، گاهی یکی از اسرار کشور در مقابل چشمان یک خبرنگار قرار می‌گیرد.
مشهد ـ مدیر منطقه ثامن آتش نشانی مشهد از عملیات آتش نشانان و نجاتگران این سازمان برای مهارحریق مهیب سه منزل مسکونی و کارگاه کفاشی در خیابان ۱۷ شهریور این شهر خبر داد.
رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی درباره ساختمان‌های درگیر در گسل‌های تهران و منطقه یک گفت: براساس مطالعاتی که در مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی انجام شده، در کل تهران بیش از ۱۲ هزار پلاک ساختمانی بر روی گسل‌ها ساخته شدند که هر پلاک ممکن است چندین واحد داشته باشد.
در پی آتش‌سوزی گسترده یک کشتی گردشگری در دریای سرخ، عملیات نجات ۲۴ مسافر این کشتی با موفقیت انجام شد و امدادگران در جستجوی ۳ گردشگر مفقودشده این حادثه هستند.
وزارت دفاع لهستان اعلام کرد ورود یک شیء ناشناس به حریم هوایی این کشور رویت شده است.
وزارت دفاع لهستان اعلام کرد ورود یک شی ناشناس به حریم هوایی این کشور رویت شده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در فاز ۳ شهرک اکباتان خبر داد.
در حالی که لئاندرو رکوئنا توپ را از محوطه ۶ قدم تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه‌بان باشگاه کولو-کولو به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد.
کوین یامگا حالا با چهار گل، بهترین گل‌زن تقابل دو تیم است. این بازیکن چهار بار مقابل گل‌گهر پشت ضربه پنالتی قرار گرفته که سه پنالتی تبدیل به گل شده و یک پنالتی هم در برگشت وارد دروازه حریف شده است. از ۱۶ گلی که استقلال تاکنون در لیگ و حذفی به گل‌گهر زده هفت گل از روی نقطه پنالتی بوده است.
اهواز - سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان خوزستان از آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در بندر ماهشهر و مصدوم شدن هشت نفر در این حادثه خبر داد.
رونالد آرائوخو تنها مشکل بارسا در فصل جاری را عدم توانایی در زدن گل‌های بیشتر و تمام کردن کار حریف مقابل می‌داند.
سارا شیربیگی ستاره تیم ملی فوتسال زنان ایران در جریان پیروزی ۱۶ گله امروز تیم ملی ایران در برابر تاجیکستان، پنج گل را وارد دروازه حریف ایران کرد!
صبح امروز یک جوان ۲۱ ساله وارد حریم ریلی ایستگاه میدان محمدیه شد اما با اقدام به موقع راهبر مترو، از مرگ نجات یافت.
منابع خبری از وقوع حریق گسترده در یک کشتی باری در شمال ترکیه خبر دادند.
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در ساعت ۱۰:۳۵ صبح امروز یکشنبه ۲۲ آبانماه ۱۴۰۱ پس از اعلام ماموریت آتش‌سوزی در یکی از کارخانجات شهرک صنعتی مبارکه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان، بلافاصله ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس امدادی ۱۱۵ و سه خودرو امدادی از هلال احمر در محل حاضر شد.
استقلال ملاثانی باز هم نباخت و در لحظات پایانی یک گل وارد دروازه حریف کرد تا رکورد جدیدی از شکست‌ناپذیری خلق کند.
الاتحاد تا اواسط نیمه دوم سه بر یک بازی را باخته بود اما چهارگل پیاپی وارد دروازه حریف قدرتمند خود کرد و فاتح میدان شد!
اهواز- استاندار خوزستان گفت: یک فروند هواپیمای آبپاش برای خاموش کردن آتش در هورالعظیم بخش عراقی وارد خوزستان شد.
تصاویر منتشر شده توسط رویترز عواقب خونین ورزشکاران شرکت کننده در یک مسابقه بوکس در لندن را نشان می‌دهد. این رویداد بخشی از یک سری مبارزات شدید است که در آن افراد از ملیت‌های مختلف خود را وارد نبرد می‌کنند و با دست خالی به حریف خود حمله می‌کنند. بسیاری از مبارزان، با صورت‌های خون آلود، بینی شکسته و چشم‌های کبود و متورم دیده می‌شوند.
دروازه بان تیم ضمک در لیگ یک عربستان گل تاریخی به ثمر رساند و شبکه‌های اجتماعی را شعله ور کرد. در حالی که دروازه بان الجزایری توپ را از محوطه جریمه تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه بان باشگاه الطائی به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد. مصطفی زغبه با این گل تماشایی درصدر توییتر عربستان قرار گرفت و این دیدار با برتری تیمش با دو گل به پایان رسید تا ضمک با ۱۰ امتیاز چهارم شود.
فیلم کامل مبارزه واحد الله نژند مبارز افغانی MMA با ویکتور ماکارنکو حریف بلاروسی در چارچوب مسابقات هنر‌های رزمی ترکیبی سازمان روسی بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است. واحد الله نژند مبارز حرفه‌ای رشته MMA در هشتمین مسابقه خود در این رشته در یک نبرد خونین مقابل ویکتور ماکارنکو فایتر بلاروسی با یک ضربه به سرش ناک اوت شد. واحد نژند، فایتر سبک وزن رشته هنر‌های رزمی ترکیبی MMA این فایت را در روسیه برگزار کرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، از وقوع حریق در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در شهرک ولیعصر(عج) خبر داد.
استقلال درحالی آماده اولین بازی خود در فصل جدید می‌شود که ۱۰ بازیکن این تیم سابقه گل زدن به حریف هفته اول این تیم را دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ