سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع تصادف شدید روی پل دانشگاه سمنان خبر داد و گفت: برای امدادرسانی این حادثه سه دستگاه خودرو اعزام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک دستگاه خودرو درپی حرکت مارپیچ تصادف وحشتناکی را در وسط اتوبان خلق کرد. منبع: خبرآنلاین
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای بین سه خودرو سنگین در محور شاهرود_دامغان خبر داد و گفت: متاسفانه این حادثه یک فوتی بر جای گذاشته است.
تهران- رئیس مرکز اورژانس استان تهران از وقوع تصادف زنجیره ای در اتوبان تهران- قم خبر داد و گفت: طی این حادثه هشت نفر مصدوم شدند.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
سمنان- سرپرست مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۳۵ محور قم-گرمسار خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه دو نفر در دم جان باختند.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزادراه پیامبر اعظم (ص) در محدوده تبریز خبر داد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای کیلومتر ۶۶ محور سرخه_آرادان خبر داد و گفت: طی این حادثه متاسفانه یک هموطن جان باخته است.
سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور پایتخت گفت: بزرگراه‌های آزادگان، امام علی(ع) و شهید یاسینی در سال گذشته بیشترین تصادفات رانندگی را به خود اختصاص دادند.
سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور پایتخت گفت: بزرگراه های آزادگان، امام علی(ع) و شهید یاسینی در سال گذشته بیشترین تصادفات رانندگی را به خود اختصاص دادند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه نوروز سال جاری ۵۹۱ تصادف در محورهای استان رخ داده است، گفت: در مجموع این تصادفات ۲۲ نفر جان باختند.
سرهنگ مؤمنی معاون پلیس راهور تهران بزرگ از اولین تصادف منجر به فوت پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد. در این حادثه که در بزرگراه شهید خرازی تهران به وقوع پیوست، یک جوان ۲۱ ساله بر اثر سرعت زیاد و برخورد با گاردریل و نبستن کمربند ایمنی از خودرو به بیرون پرتاب شد و جان خود را از دست داد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره دقیقا زمان تحویل سال در محور شاهرود_میامی خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته ۱۸ هزار و ۴۹۴ تصادف خسارتی رخ داده است.
کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: : متأسفانه امسال بالغ بر ۴۹۰ فقره تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه‌های شهر تهران رخ داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته دو تصادف زنجیره‌ای در محورهای استان رخ دادند، گفت: این حوادث فوتی نداشت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران از وقوع تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه لشگری خبر داد و گفت: تیم پلیس راهور تهران بزرگ در محل حاضر و مشغول روان‌سازی ترافیک در محل هستند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از وقوع ۲۳۰۰ فقره تصادف در روز گذشته خبر داد
لحظه وقوع تصادف مرگبار پراید با تانکر حمل سوخت از دریچه دوربین نظارتی مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد را مشاهده می‌کنید.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف چهار خودرو در محور دامغان-سمنان خبر داد و گفت: حوادث رانندگی در محورهای استان یک فوتی در بر داشت.
سرهنگ علی همه خانی از وقوع دو تصادف منجر به فوت سواری کوییک با عابر در بزرگراه یادگار امام (ره) و برخورد شدید خاور با سواری پژو و فوت راننده آن خبر داد و گفت: در ساعت ۰۱:۳۰ بامداد جمعه در محدوده بزرگراه یادگار امام (ره) به جنوب قبل از پاک نژاد یک دستگاه سواری کوئیک با عابر برخورد می‌کند.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع تصادف شدید بر روی پل دانشگاه سمنان خبر داد و گفت: برای امدادرسانی این حادثه سه دستگاه خودروی امدادی اعزام شد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه هفت حادثه رانندگی و دو تصادف زنجیره‌ای در جاده‌های استان رخ داده است، گفت: در مجموع این حوادث ۴۰ نفر مصدوم شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع تصادف شدید سواری رنو و نیسان در جاده خاوران و مصدومیت ۸ نفر به دلیل این حادثه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ