محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به تامین ۵۰ درصد نیاز واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان انرژی اتمی از جانمایی نیروگاه‌های اتمی جدید در ۵ استان ساحلی کشور خبر داد و گفت: ظرفیت تولید کیک زرد نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جانمایی نیروگاه‌های اتمی جدید در ۵ استان ساحلی خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان و در شمال نیز استان گلستان، انجام شده است.
رئیس سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از بازنشستگی بیش از موعد بوده و ما پیشنهاد داده ایم از این ظرفیت در بخش های مختلف تولید و خدمات استفاده مجدد شود.
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه غربی‌ها برای تأمین سوخت مورد نیاز ایران، ۲ سال و نیم وقت می‌خواستند، درصورتی که تولید سوخت ۲۰ درصد در کمتر از ۲ سال با همت جوانان غیور سازمان انرژی اتمی محقق شد، گفت: در برجام در ظاهر محدودیتی را پذیرفتیم، اما چیزی از بُعد فنی از دست ندادیم. با قانون مجلس که رهبر انقلاب نیز به آن اشاره داشت، بلافاصله تولید سوخت ۲۰ درصد را آغاز کردیم به طوری که در قانون مجلس گفته بود ۱۲۰ کیلو سوخت ۲۰ درصد در یک سال تولید شود، اما در نزدیک به یک سال، حدود ۴۰۰ کیلو سوخت تولید شد. بیش از ۱۰۰ کیلو سوخت ۶۰ درصد و فلز اورانیوم تولید شد؛ سانتریفیوژهای نسل جدید مثل IR9 به نمایش گذاشته شد که ۵۰ برابر نسل قدیم ظرفیت دارد و در حال گذر از مراحل آزمایشی است.
حائری با تاکید بر اینکه نخستین نیروگاه زمین‌گرمایی ایران تابستان امسال وارد مدار تولید برق خواهد شد، گفت: ۵۰ درصد نیروگاه‌های کشور توسط متخصصان ایرانی ساخته شده
تولید گروه خودروسازی سایپا تا پایان ۱۶ اردیبهشت از ۵۰ هزار و ۶۵۳ دستگاه  عبور کرد و رکورد ۵۰ درصدی تولید در این بخش ثبت شد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به این که رفع نیاز بیماران خاص در دستور کار قرار دارد، از افزایش ۵۰ درصدی تولید «سوکارت» در جمعیت هلال احمر خبر داد.
معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران، از تولید ۳۲۳ میلیون عدد تخم چشم‌زده ماهی در ۵۰ مرکز تکثیر در کشور خبر داد و گفت: این میزان تولید ۶۱ درصد نیاز کشور را تامین می‌کند.
شرکت شورون آمریکا اعلام کرد که تولید نفت این شرکت در ونزوئلا به ۱۰۰ هزار بشکه در روز رسیده و تا پایان امسال ۵۰ درصد رشد خواهد کرد. ‌
رئیس عدلیه در همین راستا بیان داشت: در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ وزیر صمت خواستار اختیاراتی شد تا بتواند تا پایان سال ۱۴۰۱، بواسطه آن اختیارات، تولید خودرو را تا ۵۰ درصد افزایش دهد و به تبع آن، قیمت‌ها کاهش یابد؛ بر همین اساس، ما شاهد افزایش تولید و عرضه خودرو بودیم، اما آیا قیمت‌ها نیز کاهش یافت؟
وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر لزوم افزایش رشد تولید و استفاده از توان داخلی اعلام کرد: تولید ۱۰۸۱ دستگاه انواع واگن باری در سال ۱۴۰۰، به ۱۵۹۸ واگن باری در سال ۱۴۰۱ رسید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از هدف‌گذاری افزایش ۵۰ درصدی تولید در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: اکنون حدود ۵۰ درصد محصولات تولید شده در بخش کشاورزی کشاورزی از مزرعه تا سفره به ضایعات تبدیل می‌شود.
خجسته مهر باتاکید بر ضرورت شتاب‌بخشی به نگهداشت توان تولید میدان‌های گازی گفت:چشم‌انداز ترسیم‌شده برای این شرکت افزایش تولید گازبه مقدار ۱۴۲ میلیارد مترمکعب افزایش خواهد یافت.
با تولید عبور مستقیم، کمبود رینگ آلومینیومی به عنوان یکی از گلوگاه های تولید شناسایی شد و افزایش ظرفیت تولید آن در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر تولید تامین کننده ایران خودرو ۵۰ درصد افزایش یافته است.
معاون کیفیت ایران خودرو با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ارتقای کیفیت موتورهای تولیدی ایران خودرو، گفت: نتایج حاصل شده بر مبنای این اقدامات، منجر به بهبود بیش از ۵۰ درصد شاخص های نهایی کیفیت موتورهای تولیدی ایران خودرو نسبت به ابتدای امسال شده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با شناسایی مودیان جدید، پیش‌بینی شده است کل درآمد مالیاتی در سال آینده نسبت به عملکرد سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۵۰ درصد افزایش یابد.
وزیر صمت تاکید کرد: از تولید داخلی حمایت می‌کنیم و حمایت ما از برخی جا‌ها نباید به تولیدات دیگر ضربه بزند. حمایت از تولید را شبکه‌ای می‌بینم نه نقطه ای، لذا به ماشین آلاتی که ظرفیت ساخت داخل ندارند اجازه واردات می‌دهیم و به آن‌ها که ساخت داخل دارند ۵۰ درصد اجازه واردات می‌دهیم.
حجم مخزن سد سفید رود ۱.۸ میلیارد مترمکعب بوده، ولی امروز به واسطه ورود رسوب کاهش یافته است. از طریق طالقان رود ۵۰ درصد رسوب وارد این سد می‌شود و در گذشته مسئولان و متولیان برای این موضوع اقدامی انجام نداده‌اند. سفیدرود در حال خروج از حیز انتفاع است و اراضی کشاورزی و تولید انرژی و تولید آبزیان همه در خطر هستند.
تولاییان با تشریح موفقیت های شرکت ذوب آهن با محوریت تولید محصولات با ارزش افزوده بالا معتقد است تلاش ۶ ساله ذوب آهنی‌ها نیمی از تولید محصولات را ارزش افزا و صنعتی کرده است.
نایب رئیس هیأت مدیره سندیکای کنسرو ایران از تعطیلی ۵۰ درصد از کارخانجات تولید رب گوجه فرنگی به دلیل تعلل دولت در قیمت گذاری این محصول خبر داد.
سهم دریا از تولید ناخالص داخلی در کشورهای ساحلی پیشرفته مانند اروپا ۵۰ درصد است، اما این رقم در کشور ایران با وجود قریب به ۶ هزار کیلومتر نوار ساحلی، تنها دو درصد است.
تیراندازی بعد از کری‌خوانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ