شرکت شورون آمریکا اعلام کرد که تولید نفت این شرکت در ونزوئلا به ۱۰۰ هزار بشکه در روز رسیده و تا پایان امسال ۵۰ درصد رشد خواهد کرد. ‌
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صادق ضیائیان در خصوص تغییرات دمای کشور طی هفته آینده و احتمال گرم‌تر شدن هوا، اظهار کرد: طی هفته آینده دما در کشور بین یک تا ۲ درجه افزایش می‌یابد.
شاخص کل بورس طی معاملات روز پایانی کار خود را با یک افزایش خوب به پایان رساند و در محدوده ۲.۲۰۲ میلیون واحدی ایستاد. آیا امروز شنبه بازار سرمایه باز هم سبز رنگ خواهد شد؟
شاخص کل بورس طی معاملات امروز در حالی که ابتدا در محدوده منفی قرار داشت، کار خود را با یک افزایش ۰.۳ درصدی به کار خود پایان داد و در محدوده ۲.۱۹۶ میلیون واحدی ایستاد. فردا بازار نزولی خواهد شد؟
لایقی در پایان تصریح کرد: زمانی که می‌خواهیم شرایط اقلیمی را در نظر بگیریم، باید شاخص‌های دورپیوند و اقیانوس‌ها را نیز مد نظر قرار دهیم چراکه بسیار مهم هستند و تاثیرگذارند.
امروز مطالبی همچون قیمت این خودرو ۸۵۰ میلیون تومان شد، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش‌ بینی بورس امروز | شاخص سبز می شود یا قرمز؟، بازگشایی دو نماد در بازار پایه، عرضه خودرو در بورس کالا در هاله‌ای از ابهام، بازگشایی این نماد حداکثر تا ساعت ۱۰؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
پیش‌بینی افزایش گرد و خاک در ایران
شاخص کل بورس تهران در روز چهارشنبه در حالی برای سومین روز متوالی شاهد رشد بود که توانست با ۱۵ هزار واحد افزایش به ارتفاع دو میلیون و ۳۴۵ هزار واحدی صعود کند. بازهم بورس تهران شاهد ریزش خواهد بود؟
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی کشور گرفته است؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. صد بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری را روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی دولت اخذ کرده؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. ۱۰۰ بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
آمار تولید گندم بر اساس میزان اراضی زیرکشت این محصول و پیش‌بینی رشدتولید گندم در ۴ استان موردبررسیِ بوشهر، مرکزی، قزوین و تهران حاکی از برآورد افزایش ۵۷درصدی میزان خرید تضمینی این محصول است.
شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۲۱۱۱۷ واحدی معادل ۰.۹۴ درصد، به رکورد جدید ۲ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۶۴ واحد رسید. آیا فردا شاهد رکورد‌های جدید خواهیم بود؟
شیراز- معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: در سال زراعی جاری با توجه به شرایط مساعد اقلیمی، پیش بینی می‌شود شاهد جهش حدود ۳۰ درصدی تولید گندم در کشور باشیم.
تا روز دوشنبه روند تدریجی افزایش دما و برای روز سه‌شنبه کاهش محسوس دما به‌ویژه در نیمه‌شمالی و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی ضمن صدور هشدار زرد از وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک و احتمال وقوع انواع خسارت در ۱۷ استان طی روز جاری خبر داد.
بورس تهران روز چهارشنبه با افزایش عرضه‌ها نسبت به روز‌های قبلی خود مواجه شد و در نهایت رشد شاخص کل بورس در هفته دوم اسفند ماه متوقف شد. بازار سرمایه هفته سوم اسفند را چگونه آغاز خواهد کرد؟
نماگر‌های سهام امروز نیز به صعود ادامه دادند، اما در نیمه دوم بازار عرضه‌ها کمی افزایش یافت و در نهایت شاخص کل وارد کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد شد؛ بورس فردا چگونه خواهد بود؟
شاخص کل بورس امروز روندی نوسانی داشت تا در نهایت با ۲۲۹۸ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۵۴۸ هزار واحد ایستاد. باتوجه به رشد کم رمق بازار امروز چه چیزی در انتظار بورس فردا است؟
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق کارکنان دولت در بودجه سال آتی ۲۰ درصد پیش بینی شده، در حالی که تورم ۴۰ درصد پیش بینی می‌شود.
کارشناس مرکز کنترل گاز کشور تصریح کرد: پیک مصرف در ابتدای هفته جاری را پشت‌سر گذاشتیم و وارد یک دمای متعادلی شدیم که حدس می‌زنیم در چند روز آینده مصرف ثابت بماند؛ اما در اواسط هفته آینده مجدداً یک کاهش دمایی داریم و افزایش مصرف را پیش‌بینی می‌کنیم.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با شناسایی مودیان جدید، پیش‌بینی شده است کل درآمد مالیاتی در سال آینده نسبت به عملکرد سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۵۰ درصد افزایش یابد.
معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه از صبح امروز همزمان با فعالیت مراکز آموزشی، تقویت نیروی انسانی در سطح شهر و گشت زنی‌ها را برای رفع انسداد آغاز کردیم، گفت: از هفته آینده پیش‌بینی می‌شود که ترافیک تهران ۳۰ درصد افزایش یابد.
مودیز پیش‌بینی رشد اقتصادی ترکیه را افزایش داد
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پیش بینی ما این است که با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها حدود ۳۰ درصد بار ترافیکی معابر از نظر حجم و تقاضا افزایش پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ