رئیس سازمان انرژی اتمی از جانمایی نیروگاه‌های اتمی جدید در ۵ استان ساحلی کشور خبر داد و گفت: ظرفیت تولید کیک زرد نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توئیتس در حال حاضر هشت برابر سریع‌تر از دهه ۱۹۹۰ میلادی ناپدید می‌شود و هر سال ۸۰ میلیارد تن یخ را به اقیانوس می‌ریزد و ۴ درصد از افزایش سالانه سطح دریا‌های سیاره را تشکیل می‌دهد.
نیمار مکان بازی الهلال را تغییر دادبرگزاری مراسم معارفه نیمار باعث شد تا مکان دیدار بعدی الهلال عوض شود.نیمار مکان بازی الهلال را تغییر داد
برگزاری مراسم معارفه نیمار باعث شد تا مکان دیدار بعدی الهلال عوض شود.
یک کارشناس وای فای، ۵ مکان از بدترین مکان‌ها برای قرار دادن روتر در خانه را معرفی کرده است.
دانشمندان مکان زمین‌ شناسی ای را شناسایی کرده ‌اند که به گفته آنان به بهترین وجه نشان‌ دهنده یک دوره جدید پیشنهادی به نام آنتروپوسین است که گامی بزرگ به سمت تغییر جدول زمانی رسمی تاریخ سیاره زمین محسوب می شود.
دودابی‌نژاد گفت:با توجه به رشد مصرف برق طی ۵ سال آینده درتلاشیم تا افق برنامه هفتم توسعه بتوانیم با احداث ۳۵ هزار مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی ناترازی میان تولید و مصرف برق را از بین ببریم.
حدود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز گذشته، شخصی با یک دستگاه خودرو پراید به قصد اخاذی به داروخانه‌ای در شهرک صدرا در شیراز مراجعه و با یک قبضه اسلحه گرم اقدام به تهدید، تیراندازی و گروگان گرفتن پنج تن از عوامل داروخانه و شهروندان حاضر در آن مکان می‌کند.
در این گشت‌وگذار متوجه شدم که ایران چه سرزمین حیرت‌انگیزی است؛ آنقدر که می‌توانی در جای جای آن بالاتر از ابر‌ها قدم بزنی و هربار با دیدن ابر‌هایی که زیر پاهایت شناورند بازهم حیران شوی.
نیروهای سرکوب وابسته به سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به دو بخش ۵ و ۷ زندان ریمون یورش برده و اقدام به سرکوب اسرای فلسطینی کردند.
اردبیل- دبیرکل سازمان همکاری‌های مشترک اکو گفت: ۷۴ مکان تاریخی و طبیعی کشورهای عضو اکو آماده ورود گردشگران با جذابیت‌های بسیار بالا است.
محمد نبی حبیبی، شهردار وقت تهران با انتقال وزارت کشور از خیابان بهشت به خیابان فاطمی موافقت کرد، ولی همکاران وی با این تغییر مکان، مخالف بودند. ایشان پذیرفتند، ولی همکارانشان قبول نمی‌کردند و مقاومت‌هایی صورت گرفت. وقتی ما فشار آوردیم و وزارت کشور به خیابان فاطمی انتقال یافت در روزنامه‌ها علیه من مقاله نوشتند و بیان کردند که وزیر کشور خانه اش این قدر بزرگ است که هلی کوپتر در آن می‌نشیند، چون روی ساختمان فعلی وزارت کشور هلی کوپتر نیز می‌تواند بنشیند و وزیر کشور می‌خواهد با هلی کوپتر از منزلش به وزارتخانه برود.
یکی از پیکر‌های یافت‌شده متعلق به یک فرد شش ساله بود و جمجمه آن به شکل هدفمندانه‌ای از ریخت‌افتاده شده بود. دو تپه‌ی دیگر هنوز بررسی نشده‌اند.
مکان و زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا بزرگسالان کاراته در سال 2023 اعلام شد.
سازمان لیگ فوتبال مکان انجام دیدار دو تیم پیکان و استقلال در هفته بیستم لیگ برتر را اعلام کرد.
بسیاری از دارو‌ها را در مکان نامناسبی نگهداری می‌کنیم، از تاریخ انقضا چشم پوشی می‌کنیم و به طور کلی فکر می‌کنیم که همه کار‌های ایمن را انجام داده ایم. در حالی که ممکن است این طور نباشد.
قم- رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: احداث سد از جمله شاخص‌های توسعه است اما در سال‌های گذشته مکان یابی درستی برای احداث سدها در کشور صورت نگرفته و در حوزه ساخت سدها اشتباهاتی داشته ایم.
مجری تلویزیون هیچ اشاره‌ای به مقصر اصلی فقر و فلاکت اقتصادی فوتبال ایران نکرد! صداوسیما حاضر نیست از درآمد چندده هزار میلیاردی خود بابت پخش زنده مسابقات فوتبال، بخش کوچکی را به باشگاه‌ها بدهد تا شاهد این رسوایی و آبروریزی در قرن بیست و یکم نباشیم.
مکان: لیگ حرفه‌ای ایران! زمان: یک هفته بعداز جام‌جهانی قطر / ارتباط تلفنی داوران فوتبال با برچسب و ایرپاد!
دو تیم فرانسه و دانمارک از ساعت ۱۹:۳۰ روز ۵ آذر در ورزشگاه ۹۷۴ به مصاف هم رفتند.
مقامات کره‌ای می‌گویند، پس از آن که جمعیت زیادی در یک کوچه باریک در نزدیکی هتل همیلتون، یک مکان مهم برگزاری این مراسم در سئول به جلو رانده شدند، مردم تا حد مرگ تحت فشار جمعیت قرار گرفتند و سبب شد تا عده‌ای کشته و بیش از ۷۰ نفر هم مجروح شوند.
ورزشگاه محل برگزاری مسابقه سوپرجام فوتبال کشور به طور قطعی تعیین نشده است.
ورزشگاه محل برگزاری مسابقه سوپرجام فوتبال کشور به طور قطعی تعیین نشده است.
معارض برجسته عربستانی با انتشار توییتی از مکان بازداشت محمد بن نایف ولیعهد سابق سعودی و علت عدم رسانه ای شدن او پرده برداشت.
فدراسیون فوتبال زمان و مکان برگزاری بازی های هفته نخست رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور موسوم به لیگ آزادگان را مشخص کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ