با تولید عبور مستقیم، کمبود رینگ آلومینیومی به عنوان یکی از گلوگاه های تولید شناسایی شد و افزایش ظرفیت تولید آن در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر تولید تامین کننده ایران خودرو ۵۰ درصد افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سال‌ها بود که از رابطه معنادار بین پرهیز از خام فروشی و درآمدهای ارزی و ریالی در استان سمنان صحبت می‌شد تا سرانجام فراوری در آمار صادرات استان شگفتی آفرید.
بررسی ها نشان می دهد که طی ۴ ماهه نخست امسال دولت در مجموع ۲۱۶ هزار و ۲۹۹ میلیارد تومان درآمد مالیاتی داشته است که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۵۰ درصدی را نشان می دهد.
استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان با رشد ۵۴ درصدی مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته در صدر استان های با مصرف زیاد برق قرار دارند.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: از ابتدای سال تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه، ۱۴۵ هزار تن آسفالت در کارخانجات پایتخت تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، رشد ۹۵ درصدی را نشان می‌دهد.
سخنگوی دولت گفت: خرید تضمینی بیش از یک و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان انجام شد که افزایش حدود ۵۰ درصدی میزان گندم تحویلی کشاورزان در سال جاری نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.
در صورت ادامه وضع موجود، در بهترین حالت، همین تورم ۴۰ تا ۵۰ درصدی که در چند سال گذشته داشتیم تکرار خواهد شد و رشد اقتصادی نیز زیر ۳ درصد خواهد بود اگر به زیر صفر نرسد، هر چند این وضع نیز پایدار نخواهد ماند و کشور را به سوی تورم‌های بالاتر و رشد منفی سوق خواهد داد. نتیجه می‌گیریم که کار خیلی خیلی سخت‌تر از آن است که دولت و طرفدارانش تصور کنند.
در صورت ادامه وضع موجود، در بهترین حالت، همین تورم ۴۰ تا ۵۰ درصدی که در چند سال گذشته داشتیم تکرار خواهد شد و رشد اقتصادی نیز زیر ۳ درصد خواهد بود اگر به زیر صفر نرسد، هر چند این وضع نیز پایدار نخواهد ماند و کشور را به سوی تورم‌های بالاتر و رشد منفی سوق خواهد داد. نتیجه می‌گیریم که کار خیلی خیلی سخت‌تر از آن است که دولت و طرفدارانش تصور کنند.
در راستای اجرای سیاست‌های خودرویی و رشد تولید ۳۹ درصدی در سال گذشته و حدود ۵۰ درصدی در فروردین امسال‌ و شدت گرفتن تحویل خودروها، همچنان شاهد کاهش قیمت خودروها در بازار هستیم؛ به طوری که مقایسه نرخ‌ها حاکی از بازگشت قیمت‌ها به نیمه نخست اسفند گذشته است.
شرکت شورون آمریکا اعلام کرد که تولید نفت این شرکت در ونزوئلا به ۱۰۰ هزار بشکه در روز رسیده و تا پایان امسال ۵۰ درصد رشد خواهد کرد. ‌
رییس سازمان امور مالیاتی در متنی اعلام کرد که در دوره تحولی نظام مالیاتی بیش از ۲میلیون مودی مالیاتی جدید، تحقق کامل درآمدهای پیش بینی شده، رشد بیش از ۵۰درصد درآمدهای مالیاتی را شاهد بودیم.
وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر لزوم افزایش رشد تولید و استفاده از توان داخلی اعلام کرد: تولید ۱۰۸۱ دستگاه انواع واگن باری در سال ۱۴۰۰، به ۱۵۹۸ واگن باری در سال ۱۴۰۱ رسید.
«اگر قرار باشد که بر اساس تورم این حقوق تعیین شود باید حداقل ۵۰ درصد رشد داشته باشد. اما همانطور که عرض کردم امکان پرداخت این میزان حقوق برای کارفرما‌ها امکان‌پذیر نیستم. از سوی دیگر با توجه به اوضاع اقتصادی و شرایط بنگاه‌ها باید یک افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی صورت بگیرد و این نیز برای کارگر مناسب نیست؛ بنابراین به نظر من درست‌ترین تصمیم این است که یک عددی انتخاب شود که بین همین ۲۰ دصد و ۵۰ درصد باشد.»
امروز مطالبی همچون قیمت دلار چقدر شد؟، عرضه مجدد ربع سکه در بورس کالا، پیش بینی بورس | فردا بازار سرمایه صعودی خواهد بود؟، خبر‌های مهم از افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها منتشر شد؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۴ بهمن، نحوه خرید و قیمت ربع سکه در بورس اعلام شد، در عرضه اولیه غدانه به هر صندوق چند سهم رسید؟، عرضه ۳ خودرو در بورس متوقف می‌شود؟، رشد ۵۰ درصدی نماد تحلیل شده نبض بورس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اعلام رشد ۵۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در بافت‌های فرسوده از نوسازی بیش از ۱۱۱ هزار واحد در سطح کشور خبر داد.
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: خوشبختانه طی یکسال اخیر مجدداً به بخش مسافری راه‌آهن بها داده شده است و تعداد مسافران ریلی امسال در مقایسه با سال گذشته، بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن از رشد ۵۰ درصدی حمل مسافر در امسال و کاهش ۲۰ درصدی میانگین تاخیر قطارها نسبت به پارسال خبر داد.
بجنورد- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ۵۰ درصد بازنشستگان سطح کشور مربوط به بازنشستگی پیش از موعد است در حالی که در سال ۹۲ این عدد ۱۹ درصد بود.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: در سال گذشته ۳۵ هزار شغل دانش‌بنیان در دانشگاه‌ها ایجاد شده که این آمار رشد ۵۰ درصدی را نسبت به سال قبل نشان می دهد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر در بهترین شرایط ذخایر کشور هستیم و هیچ کمبودی وجود ندارد و ذخایر ۵۰ درصد از همه‌سال‌های گذشته بیشتر است و با امنیت خاطر در تأمین غذا در کشور پیش می رویم.
امروز در حالی معاملات بورس آغاز شد که یکی از نماد‌هایی که رشد خود را از ۲۰ شهریور آغاز کرده بود در همین ابتدای معاملات به دلیل رشد ۵۰ درصدی قیمت متوقف شد! موضوعی که دیگر کمتر در این دو سال اخیر شاهد آن بودیم.
محمدصادق قناد زاده گفت: در ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، ارزش صادرات ایران به قاره آفریقا ۵۰ درصد و حجم آن بیش از ۲۵ درصد رشد داشته که نشان دهنده رشد تجارت با این قاره است.
گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق شد با گذشت شش ماه از سال، یکی دیگر از فرامین رییس جمهوری مبنی بر افزایش ۵۰ درصدی تولید خودرو را محقق کند.
اهواز - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در ۹ ماه صادرات غیر نفتی استان خوزستان از ۴.۱ میلیارد دلار به ۶.۳۵ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده که رشد بیش از ۵۰ درصدی داشتیم.
معاون وزیر صمت گفت: ثبت تعداد شناسه کالا در وزارت صمت نسبت به سال گذشته رشد حدود ۵۰ درصدی داشته است و تعداد کالاهایی که کد رهگیری اخذ کرده‌اند به ۷ میلیارد رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ