تولاییان با تشریح موفقیت های شرکت ذوب آهن با محوریت تولید محصولات با ارزش افزوده بالا معتقد است تلاش ۶ ساله ذوب آهنی‌ها نیمی از تولید محصولات را ارزش افزا و صنعتی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان با تلاش بی وقفه، جسد خانم ۷۵ ساله یزدی را بعد از هفت روز مفقودی در ارتفاعات آبشار یاسوج پیدا کردند.
رئیس دفتر نظارت همگانی بازرسی فاتب گفت: با تلاش مأمور سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران، پسربچه ۸ ساله که داخل یک واحد مسکونی گرفتار حریق شده بود، نجات پیدا کرد.
وجود کره‌های Klerksdorp باعث ایجاد نظریه‌های مختلفی شده است که در تلاش برای توضیح منشأ و هدف آنها هستند. یک فرضیه نشان می دهد که آنها نتیجه فرآیندهای زمین شناسی طبیعی مانند بتن ریزی هستند که در آن مواد معدنی در اطراف یک هسته رسوب کرده و جامد می شوند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از عملیات نجات و احیای موفق کودک غرق شده در منطقه شنا ممنوع میانکاله شهرستان بهشهر توسط نجاتگران این جمعیت خبر داد.
این جراحی منحصر به فرد که هفت ساعت به طول انجامید با تلاش تیم جراحی و بیهوشی دانشگاه با موفقیت انجام شد.
این مقام انتظامی در ادامه اظهار کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی های صورت گرفته درکمتر از ۴۸ ساعت، محل اسارت این گروگان شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.
باشگاه بارسلونا در تلاش است تا در تابستان امسال ایلکای گوندوگان، ستاره فصل گذشته منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.
ایوان پروودل، دروازه‌بان ۲۹ ساله، فصلی فوق‌العاده را در سری آ ایتالیا پشت سر گذاشت.
فرنگی‌کار 43 ساله بلاروسی - آمریکایی که در مسابقات اوپن تلاش نافرجامی برای رسیدن به سهمیه فاینال ایکس داشت، در مرحله دوم انتخابی کشتی فرنگی آمریکا هم روی تشک خواهد رفت.
با تلاش پژوهشگران باستان‌شناسی دانشگاه تهران، اسکلت کودکان سه هزار ساله در قره‌تپه سگزآباد کشف شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: از عملکرد خودمان رضایت بالایی نداریم و احساس می‌کنم باید تلاش بیشتری انجام می‌دادیم.
شهردار منطقه ۶ تهران از تلاش برای حل معضل کمبود پمپ بنزین در این منطقه خبر داد و گفت: اولین پمپ بنزین کوچک مقیاس در شهرک والفجر در خردادماه سال آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.
یوزپلنگ‌ها شکارچیانی سرعتی در حیات وحش هستند و حیواناتی هم اندازه و قدری بزرگتر از خودشان را مورد حمله قرار می‌دهند. اما در ویدئو می‌بینیم که یوزپلنگ‌ها در تلاشی عجیب سعی دارند زرافه ۶ متری را پایین بکشند.
رضازاده عضو تیم اعزامی هلال احمر به ترکیه گفت: سگ های زنده‌یاب بسیار کمک کرده‌اند و هم اکنون با کمک سگ های زنده‌یاب و صحبت های اهالی منطقه درحال آواربرداری و نجات جان یک کودک دو ساله هستیم.
جانسون دراین‌باره می‌گوید: «کاری که من انجام می‌دهم ممکن است چندان معقول به نظر نرسد، اما تلاش می‌کنم ثابت کنم که می‌شود جلوی رشد پیری را گرفت.
طبق اعلام مدیرورزشی دورتموند، باشگاه پیشنهاد جذابی به موکوکو ارائه کرده است او همچنین از پایان قرارداد دو ستاره خبر داد.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: تلاش بر این است که بعد از ۸ سال ناکامی از کسب سهمیه پارالمپیک، با ایجاد تغییرات در تیم و با جوانگرایی سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کنیم.
مردی ۳۰ ساله کمی بعد از ساعت ۲۲ سه شنبه ۲۰ دسامبر بعد از مشاهده یک آتش کوچک در نزدیکی دروازه‌های کاخ باکینگهام به جرم تخریب دستگیر شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در متروی تهران برنامه ۲۰ ساله تا سال ۱۴۲۰ تنظیم شده است که قرار شد در سه فاز هفت ساله خطوط ۸ تا ۱۱ با برنامه ریزی وارد مدار شوند. مدیریت شهری تهران تلاش می‌کند این بازه ۲۰ ساله را به ۶ سال کاهش دهد.
شرکت فنرسازی زر با توانست با خودباوری، همت و تلاش همه کارکنان و برنامه ریزی منسجم با تولید 921 تن و فروش به میزان هزار و 23 تن رکورد 10 ساله تولید و فروش را در آبان ماه به ثبت رساند.
نیروهای امنیتی اوکراین در تلاش برای آنچه «خنثی‌سازی فعالیت‌های مخرب نیروهای ویژه روسیه» توصیف شده، به یک صومعه مسیحیان ارتدوکس در کی‌یف یورش بردند.
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه گفت: تلاش می‌شود که تا پایان امسال بخش میانی خط ۶ راه اندازی شود تا یکپارچگی تردد در بخش شمالی خط ۶ حفظ شود.
«بدر عبدالله المنیخ» سفیر تازه کویت در ایران روز شنبه استوارنامه خود را به وزیر اور خارجه تازه ایران تسلیم کرد. وزارت خارجه کویت منصوب شدن سفیر تازه آن کشور در تهران را تایید کرده است. ایران در حال حاضر یک سفیر در کویت دارد. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که عربستان سعودی کشور قدرتمند سنی برای بهبود روابط با ایران شیعه تلاش می‌کند.
مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه برای حدود ۶ میلیون تن در کشور که بیمه سلامت نداشتند، اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان پیش بینی کرد؛ بنابراین، بیمه سلامت برای همه اشخاصی که در کشور هستند، مجانی و غیرحضوری فراهم شده است و دولت نیز بموقع کار را شروع کرد، لذا در سه ماه اول سال، بیش از ۳ میلیون تن تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ